Přejít na obsah

suprk

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

797 zobrazení profilu

suprk's Achievements

1

Popularita

  1. suprk

    Kontrola logu

    Tak napětí na svorkovnici je dle dilenske prirucky, tam problem nebude. Jinak vaha vzduchu je znacka bosch.
  2. Dobre rano. Chtel bych poprosit o nazor na log. EGR mam zaslepeny, motor ALH. Na diagnostice zadna zavada neni. Testoval jsem skupiny 004-010-011, 008-010-011 pri plne zatezi. Zajimal me vstrik a predvstrik. Zjistil jsem, ze dochazi k omezeni vstrikovaneho mnozstvi na zaklade rozpoznaneho mnozstvi vzduchu. Vzhledem k tomu, ze momentalni plnici tlak je v mezich (i kdyz je patrne ze krivka prubehu plniciho tlaku ukazuje, ze asi regulace se s tim trosku pere) jsem se dostal k nasavanemu mnozstvi vzduchu, ktere je nizke. Netesnost na ceste mezi snimacem a turbem jsem nenalezl, takze prisavani vzduchu bych asi vyloucil. Mam v planu jeste promerit multimetrem svorkovnici, zda podle servisni prirucky davaji jednotlive piny odpovidajici hodnoty. Pokud bude vsechno ok, ceka me brzy asi vymena vahy vzduchu, uvazuju spravne, nebo mi neco uniklo? Diky za nazor.
  3. Měl bych zájem, je ještě k dispozici?
  4. Ahoj. Chtěl jsem se zeptat. Jaké originální autorádia (1din) se montovaly do Octavia 1? Jediné co jsem našel je symphony. Můžete mi někdo poradit, pokud jsou ještě nějaké další? Díky.
  5. Mockrát děkuji za Vaše reakce ;-)
  6. Chci se zeptat, převážel někdo páte dveře z Octavia 1 combi v Octavia 1 combi? Zajímá mě jestli je tam dostanu :-) Někde jsem narazil, že by to jít mělo když vyhodím zadní sedačky ale neumím to najít. Nemáte někdo zkušenost? Díky za reakce.
  7. Přihodím to tady, chci se zeptat na ten kabel co jde k zapalovači ve středovém panelu za ruční brzdou. Je nejspíš součástí většího kabelového svazku, nevíte někdo číslo pod kterým se dá najít? Začala se objevovat u mě závada, že mi zhasne palubka a začne blikat rádio ale vždy to přestane poklepáním na zapalovač 🙂
  8. suprk

    Těsnění

    Pokud by to někoho zajímalo, tak si odpovím sám, když nikdo neporadil. Těsnění jsou opravdu na každé straně jiné a odpovídají zmíněným průměrům. Jinak hadičky sundat jdou, jen to chce trpělivost, pokud nebyly dlouhou dobu sundány. Všechny bylo pěkně zanesené, tak jsem to vyčistil a zvažoval zaslepení a koupil 4mm podložku, jak se uvádí na netu ale přijde mi to strašně široké ta podložka. Trošku mám obavy, že vznikne příliš velké pnutí, které nemusí ta trubka vydržet. Říkám si jestli je potřeba tam tu záslepku vůbec dávat. Stačí přece odpojit hadičku a tu zaslepit a funkci zhášecí klapy nechat...
  9. Zdravím. Měl bych dotaz, nejsem si moc jistý, tak se raději zeptám. Mám v plánu vytáhnout ventil zpětného vedení zplodin (EGR) a vyčistit, samozřejmě vytáhnu i spojovací trubku co je připevněna zespodu. Říkal jsem si, že po vyčištění vyměním všechny těsnění a koukal jsem jaké tam vůbec jsou. Mezi ventilem a trubkou je 069 131 547 D a z druhé strany té trubky je 038 131 547 A, nepletu se? Opravdu z každé strany té spojovací trubky je jiné těsnění? Jsou tam totiž jiné průměry 32 mm a 22 mm, já bych čekal že budou stejné. Ještě bych se chtěl zeptat, jaký je fígl k oddělání hadice od ventilu pro řízení podtlaku co je u EGRU? Četl jsem, že se má povolit nějaká svorka ale nic jsem tam nenašel a nešla sundat. Díky za rady.
  10. Zdravím. Už delší dobu hledám páté dveře na Octavia 1 combi v barvě 9151 bez koroze. Mockrát děkuji za tipy.
  11. suprk

    zatékání do vozu

    Můžete mi prosím doporučit voděodolný kvalitní tmel se kterým máte dobré zkušenosti? Nejspíš se mi tlačí voda do auta v tomhle spoji. Děkuji.
  12. Nechci zakladat tema, tak to pripojim tady, snad se nebudete zlobit. Dnes jsem zjistil ze mam malo oleje v posilovaci rizeni, tak jsem hledal kde se ztraci a zjistil ze hadice pod cerpadlem servorizeni v miste spony je cela potecena az dolu od oleje viz priloha. Vubec nevim jak se olej v servorizeni meni, nevim ani jaky tam je. Videl bych to na vypusteni, opraveni mista spoje, vymeneni hadice i spony (pokud neni cerpadlo v haji). Muzete mi dat rady, nebo je lepsi to nechat servisu? Nevim co vsechno muzu pokazit :-) Diky moc.
  13. suprk

    auto nejde nestartovat

    Dnes se mi podarilo nastartovat, nejdriv jsem prosel vsechny mozne relatka, vyzkousel jak drzi, v jakem jsou stavu, baterka byla na 100% nabita ale to hlavni, co podle me pomohlo bylo, ze jsem pri startovani sundal ten regulator tlaku. Ja jsem ho tam totiz pripojoval nazpatek a uz byl napojeny s tou kratkou hadici na okruh a napada me, jestli jsem tam nevytvoril nejaky podtlak. Moc si to neumim vysvetlit, zitra to pujdu projet poradne a uvidim co to bude delat, mozna nedojedu :-) Jinak rele 109 cvaka, spiralka se rozsvitila, takze myslim ze je v pohode ale uz mam objednane nahradni, to se neztrati. Dekuji za tipy.
  14. suprk

    auto nejde nestartovat

    To jsem kontroloval, klapka zasekla neni a egr taky neni zaneseny. Samozrejme cele jsem to rozhozene nemel, jen jsem nakoukl do toho egru a milimetrova vrstva... Nafta v pruhledne trubicce z palivoveho filtru je, zadna pena bublinek, nebo neco podobneho...
×
×
  • Vytvořit...