Přejít na obsah

HynekTomas

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    60
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Zájmy
    Elektronika, Elektrika, Rodina, sport, radovánky s dětmi :-)
  • Auto
    Octavia I Combi

Návštěvy profilu

1 095 zobrazení profilu

HynekTomas's Achievements

2

Popularita

  1. Ahoj kluci, jak se vám projevoval vadný posilovač? já řeším to že se mi propadává pedál brzdy skoro až na podlahu. Brzdí to minimálně. Komplet nové brzdy, hlavní brzdový válec a situace stále stejná. Budu rád za radu. Díky
  2. Ahoj všem! Tak jsem včera pokročil a nakonec se rozhodl vyměnit těsnění pod škrtící klapkou. A světe div se? Výpadky zapalování naprosto bez záznamu a škubání se pozměnilo v jemné pocuknutí. Teď s tím budu chvíli jezdit a uvidí se zda to bylo fakt ono. Určitě napíšu jak to dále vypadá jestli je po problému, nebo se problém ještě ukáže. Záhada je že mé dvě Octavie 1.6 75Kw AVU, BFQ vyhazují obě chybu účinnosti katu (příliš nízký), ale obě prošli emisemi na výbornou. Protože ta chyba tam nikdy neskočí hned. Ironie je ale ta, že pokud se udělá test katu přes VAG, tak vždy vyjde na výbornou. Jedna LPG STAG a druhá MAGIC4, zkoušel jsem měnit lambdu za katalyzátorem, ale úspěch se nekonal. Budu rád, pokud ti plynař něco poradí a podělíš se o informace.
  3. Tak paráda!!!! Je super že se povedlo. Výměna svíček je masakr, ale dá se to. Jen je lepší, když se rozebírá sání. Vyměnit rovnou i těsnění na sání. Tak ať šlape!!!
  4. Ahoj, vím že je to hodně staré, ale rád bych se optal, jestli jsi neměl problém se škubáním v nízkých otáčkách? Mám auto po rozvodech a GO motoru a motor mi skube. Rozvody mám nastavené stejně jako ty. Díky moc předem
  5. Tak dnes jsem napíchnul Vag a přítelkyně řídila. A mám další poznatky, které popravdě moc nechápu. Nastartováno - výpadky zapalování válec 3a4 (ve volnoběhu). V tento okamžik jsem zapnul klimatizaci. Motor zvýšil otáčky, ale světe div se žádný výpadek zapalování se nekonal 🙂. Ovšem za jízdy v daných otáčkách škube pořád, ale všiml jsem si, že pokud auto škube, tak lambda sonda reguluje z chudé směsi na bohatou poměrně vysokým skokem. Zatím ještě chodit nemůžu tak hledám nápady 🙂 Druhá Octavie AVU, mi jezdí už delší dobu se sporadickou chybou snímače vačky. Většinou po vymazání se chyba objeví pouze za deště. A žádné škubání se nekoná. Jezdí krásně, ale nechci to zakřiknout. Vyčkávám co to půjde a pak s rozvody se vymění. Teda pokud nenajdu problém v kabeláži.
  6. Ještě jednu věc, máš někoho v okolí kdo má vag? Pokud ano tak doporučuji připojit se k jednotce motoru, blok hodnot a načíst skupinu 14, 15, 16 - v parametrů 14 je celkový výpadek zapalování a v 15 + 16 jsou jednotlivé válce. Pokud by vypadával současné za jízdy 1a4 válec nebo současné 2a3 válec je to problém cívky. V modulu je jedna cívka pro dva válce. Hlavně případně nekupuj nějaké náhrady. Já mám problém že mi vypadává 3a4valec tak toto mám vyloučené
  7. Zkoušel si ještě odpojit váhu vzduchu? Pokud ji odpojís palubka zahlasi chybu a pokud auto pojede dobře tak je problém váha vzduchu. Ale pozor je pak potřeba chybu vymazat.
  8. Bohužel teď to nemůžu dále řešit. Skončil jsem s nohou v sadre. Tak to musím odložit. Ale jak to půjde tak mám v plánu se podívat na rozvody, kdyby náhodou. A pořádně projít vag za jízdy, zda není problém v časování. Nebo osciloscop na vstriky. Už nevím co s tim.
  9. Tak včera vyměněno navíc teplotní čidlo motoru a projev stejný. Měl jsem tady starší škrtící klapku, která se tenkrát měnila ve druhém autě, když neprošlo emisemi (Tam se jednalo o nerovnoměrný chod motoru ve volnoběhu, kdy se měnila škrtící klapka, váha vzduchu, ale bez žádného efektu. Nakonec se objevilo, že byl původní systém z Holandska nahrazen systémem MAGIC4 a ucpané otvory v sacích parohách po původních vstřicích povolili). Sehnala se nová část sání a bylo po problému) Tak jsem ji komplet vyčistil a půjde do auta, ještě jednou vyměním spodní sání na parohách sání a tu klapku a uvidíme co se bude dít dál. Pak už jedině osciloskop a měřit signál na vstřiky.
  10. Teď cestou z prace jsem to zkoušel a projev chodu byl snad ještě horší 😔. Ale každá rada dobrá 👍
  11. Ahoj, mě se závada projevuje za jízdy, ale ironie toho všeho je, že na diagnostice, pokud máš VAG, tak v kanálech 14,15,16 vypadává zapalování na 3a4 válci. Ale je divné, že pouze ve volnoběhu. Zapalování padá ve volnoběhu, ale zlobí za jízdy. To je zvláštní. Poslední informace od plynaře co mám že se ztrácí signál benz. vstřikovačů. Mám dvě Octávky jednu 1.6 AVU a druhou 1.6 BFQ tak teď jsem ve fázi, že zkouším přehazovat díly mezi sebou. Zkusím díky za typ 🙂
  12. Kupoval jsem tyto https://www.autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-i-combi-1u5/1.6-75kw/zapalovani-zhavici-zarizeni-zapalovaci-kabel-napojovaci-dily/sada-kabelu-pro-zapalovani-43892742 vždy jsem byl s touto značkou spokojený, ale teď mě to zklamalo 🥴
  13. Kluci díky, určitě to hned zítra zkusím. Dnes jsem byl u plynaře s verzí jak by šla zcela odpojit řídící jednotka plynu, aby se vyloučila závada jednotky LPG. Ta původní se již nedá sehnat. Řídící jednotka tedy odpojena a projev chodu naprosto stejný. Ve volnoběhu výpadky 3 a 4 válec a za jízdy v nižších otáčkách škube. 😞 nechápu jednu věc. Když by byla chyba škrtící klapka, váha vzduchu, EGR tak by se to přeci projevovalo na všech válcích a ne jenom na 3 + 4 😄 Konny: že mluvíš o těch snímačích. Jak jsem psal že jsem kupoval zapalovací kabely. Tak jsem je chtěl proměřit a každý kabel úplně jiný odpor. Ty původní měli všechny 6Kohmu, tak jsem je vrátil zpátky. Asi je zkusím vyreklamovat taky, i když nevěřím že to uznají.
  14. Tak dnes ověřeny tlaky ve válcích. Všechny válce 12 - 12,5 tak úplně ukázkové. Za celou dobu co mám Octavie tak jezdím na svíčky NGK BKUR6ET-10 - přemýšlím jestli nevyzkoušet něco jiného. Že by to začali trošku šidit??? Zítra to zkusím poskládat a pokud to bude dál zlobit tak ještě asi zkusím zaslepit EGR. Dostal jsem ještě typ na Lambdu, ale to se mi podle diagnostiky moc nechce věřit.
  15. Zítra ještě jednou zkusím rozhodit sání, podívám se na klapky v sání a ještě jednou pořádně prověřím těsnění na 3válci. Co jsem zjistil tak se válce počítají od rozvodu. Případně ještě zkusím jiný kabel a mám v plánu změřit tlaky ve válcích. Aby se vyloučilo že se tam něco nestalo při té opravě. Konny - moc dík za rady 🙂 Koukal jsem že hodně v příspěvcích zmiňuješ snímač teploty, jak se ti projevovalo když umíral? Zjistil jsem, že termostat je Topran, což jako výrobce snímačů opravdu nic moc. Tak jestli nezkusit to čidlo.
×
×
  • Vytvořit...