Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Tavi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    454
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tavi

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Informace

  • Zájmy
    Auta, tuning, jídlo, hudba, filmy, hry a holky.
    "Moje zájmy jsou nyní o 20% víc cool."

Návštěvy profilu

457 zobrazení profilu
  1. Výměna hlavy AXP/BCA

    ~ o rok později Řekl bych, že nejlepší bude vzít hlavu z 1.6 16V. Problémem zůstává nepřítomnost kladky, která se musí dovařit. A při pohledu na těsnění, se to zdá být nemožné. Dle Etky, je valná většina motoru (minimálně klika) společná z 8V, řekl bych i silnější, kvůli 77kW. Tímto asi uzavírám vlákno, protože dál špekulovat asi není co.
  2. Úpravy a čipování 1.6 55Kw

    Tak jsem se po delším čase opět rozhoupal něco kutit do tohodle vlákna. Konečně jsem dal na rady stAřEEšin a udělal menší servis (...). Z důvodu přilepenejch pístních kroužků se tenhle rok na vačku vyprdnu, musím je do zimy procvičit a další rok na podzim hurá na STK. Ale usoudil jsem že adekvátní úprava bude 268° od Krejbicha a v kombinaci s čipem bych se rád dohrabal k 70kW. Abych si udělal radost, chci dát autu trochu zvukový projev. Otázky tedy pro zasvěcené zní: Otázka 1) U koho si udělat čip ve spojení s mojí vačkou. Dostal jsem tip na ME, Cimbu a Tommü. Je tu ještě někdo jiný, kdo to s tímhle motorem umí a má válcovou zkušebnu? Otázka 2) U koho udělat/koupit sportovní vejfuk - zadní tlumič, klidně použitý? Podmínka je nízká cena (max 2tis), redukce velikosti/váhy, decentní zvětšení hlasitosti motoru, plug'n'play konfigurace a lauf jako série - do země. Uni tlumiče nechci. Napadl mě Laityng, ale ten nemá koncovku co bych si přál. Tyll prý dělá sportovní/na přání, ale nikdo jsem nikoho neviděl že by měl sportovního Tylla. Otázka telefonátu? Remus, buď špatně hledám, ale výfuk nikde nenacházím. Ulter má stejnou nabídku jako Laityng. Soieta má ještě menší nabídku a nemá lauf. Do oka mi padnul Friedrich Motorsport, tuna koncovek, ale o kouda levnějc se dá to samé sehnat na Ebayi z Německa (nebo rovnou z Německa). Abych se zde neobjevil jentak s prázdnou, našel jsem "lepší" zapalovací cívku - zde. Ovšem za šílené peníze. Tak, snad se najde nějaká dobrá duše co poradí..
  3. OZNAMOVNA

    Aha, tak to jsem nevěděl. Děkuju.
  4. OZNAMOVNA

    Jo, nahlásit jsem to chtěl, ale nahlašování je když přízpěvek něco porušuje ne? Tak to píšu sem.
  5. OZNAMOVNA

    Prosím o smazání inzerátu.
  6. Prodám spodní šustplech, plastový, nový. Výroba "EU" Magneti Marelli. Foto nestojí za nic, akorát jsem ho vybalil. NOVÉ FOTO Důvod prodeje: Koupil jsem špatný typ. PC: 714,- Cenu nabídněte, moje představa je 600,- nebo nabídka (nezničené černé interiové díly, vana do kufru, atp.). Poštou tenhle obr neposílám. Osobní předání Praha, Nymburk.
  7. Prodám budíky na jedničkovou Oktu. Jsou v pořádku. NECANové, bez žárovek (můžu dodat). Černé písmenka na zeleném pozadí se zeleným podsvitem. Lehce zaprášené a zašmudlané plexi. Nepadají, nesekají se, nejsou vybledlé displeje. Vrtal jsem je v nich kvůli pozadí, navráceno originální 0-240kmh. Ručičky by měly být tak jak mají být. Dám k nim i PIN (když najdu) jen je potřeba je překódovat na správnou motorizaci. Místo předání: Praha, poštou bych nerad, aby pak někdo řikal že jsou nefunknční. Cena: 500,-
  8. Zdravím, v dílenské příručce pro tento motor jsem se dočetl o změně olejového čerpadla za nové. (03.98, v Etce je změna taky) Je tohle jediná změna na celém motoru za celou dobu výroby? Má vůbec smysl měnit čerpadlo za nový typ?
  9. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Měl jsem něco podobného s palivoměrem, výměna pomohla.
  10. Low budget úpravy pro 4x4?

    Asi nezbývá než souhlasit s michalem
  11. Low budget úpravy pro 4x4?

    Z tohodle by možná šly sedačky a cajky kolem. https://auto.bazos.cz/inzerat/87455631/VOLKSWAGEN-GOLF-19TDi-85kw-rok-1999-STK-92018-DAN-PLACENA.php
  12. Low budget úpravy pro 4x4?

    Neřekl bych že z toho něco padne na Oktu.
  13. Low budget úpravy pro 4x4?

    Seat dělal Cupru, nebo ne? Nic jinýho mě ve 4x4 nenapadá, krom TT a Synchro. Větší auťáky nepůjdou, nebo nevím. Vím jen že sedadla jdou ze stejný platformy, viz obrázek. Passat a A4 nepůjdou. Je o tom plno vláken, musí se předělat kolejničky, nevím to bych radši sedačky z novejch Škodovek ty jsou pohodlný a hlavně nový.
  14. Low budget úpravy pro 4x4?

    No Okta je na platformě PQ34 Víceprvek má/mělo povětšinou 4x4. U jiných modelů to asi nemělo cenu.
  15. Low budget úpravy pro 4x4?

    Hele, nejsem takovej "ekšprt" přes náhon, ale 4X4 (dle mých informací) funguje jen pokud systém zjistí že jedno nebo více kol nemá trakci. Jinak systém funguje jako předokolka. v 4X4 módu se posílá (a teď mě někdo opravte) tuším 60-40 předek-zadek. Silentbloky buď si u někoho nechat vyrobit tvrdý, nebo koupit Powerflex/jinou firmu. RS ti moc nepomůže. Dogbone asi nejjednodušší úprava co můžeš udělat. Dá ti to zpětnou vazbu co se děje. Rozpěra buď 1) nebo Rozhodně se po tý úpravě neprospíš. V kombíku tuším rozpěry nebyly, kombi má tužší karosérii než sedan/liftback. Víceprvek měly jen RS/4X4 modely (opět mě opravte), zadní náprava je stejná jak Golf IV (celá platforma). A swap brzd - z RS. Ale pozor, větší brzdiče můžou vadit kolům, který nejsou dostatečně velký.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.