Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Tavi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    461
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tavi

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Informace

  • Zájmy
    Auta, tuning, jídlo, hudba, filmy, hry a holky.
    "Moje zájmy jsou nyní o 20% víc cool."

Návštěvy profilu

530 zobrazení profilu
  1. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Udělal jsem to takhle pokaždý, když jsem rozebíral budíky (minimálně 50x) a motorky běhají jak mají.
  2. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Chytit ručku a točit po směru hodin, dojede to na konec, chce to trochu síly a ručka povolí. Pak už jí jen "vyšroubuješ". Je tam jen nasazená ale takhle je to nejjednodušší. Nebo vzít něco zahlýho a snažit se to vylupnout směrem nahoru, to bych vzhledem k možnosti zničení podkladu nedoporučoval.
  3. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Zkusil bych proletovat čip... ale pochybuju že to pomůže. Já měl něco podobnýho s tím, že budíky jely v pohodě ale při vypnutí klíčku se ručičky zastavily tam kde byly, po zapnutí zapalování se s cukáním ručky vynulovaly, občas to udělalo jakoby staging (nevim jak). Vyprdnul jsem se na to a koupil za pár jiný co fungovaly. Ušetřil bych si čas a nervy a koupil jiný - stejný, přizpůsobil a dál neřešil.
  4. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Nechci kecat, ale jediný co mě napadá, jestli to není baterkou, je spínačka. Zkusil bych projet auto diagnostikou, budíky především jestli něco neukážou.
  5. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Přijde mi to jako problém s napájením, když si budíky nepamatujou ani čas.
  6. Těsnění víka ventilů

    Tak si odpovím sám a jdu si dát pár facek
  7. Měnil jste už někdo těsnění víka ventilů? Koupil jsem pár měsíců dozadu fungl nové, Elring. Nandal jsem to ve spěchu a pár týdnů dozadu koukám zabl- dělaná strana u rozvodů, přední strana motoru. Udělal jsem to tedy pořádně, vyměnil gufera šroubů víka a olejovýho víčka. Kouknu po týdnu ježdění, a olej teče na straně u rozdělovače na přední straně. Nějaký tip čím to může být? Etka tam má napsané dvě těsnící pasty, mám použít lukopren nebo něco jinýho? Dík.
  8. Výměna hlavy AXP/BCA

    ~ o rok později Řekl bych, že nejlepší bude vzít hlavu z 1.6 16V. Problémem zůstává nepřítomnost kladky, která se musí dovařit. A při pohledu na těsnění, se to zdá být nemožné. Dle Etky, je valná většina motoru (minimálně klika) společná z 8V, řekl bych i silnější, kvůli 77kW. Tímto asi uzavírám vlákno, protože dál špekulovat asi není co.
  9. Úpravy a čipování 1.6 55Kw

    Tak jsem se po delším čase opět rozhoupal něco kutit do tohodle vlákna. Konečně jsem dal na rady stAřEEšin a udělal menší servis (...). Z důvodu přilepenejch pístních kroužků se tenhle rok na vačku vyprdnu, musím je do zimy procvičit a další rok na podzim hurá na STK. Ale usoudil jsem že adekvátní úprava bude 268° od Krejbicha a v kombinaci s čipem bych se rád dohrabal k 70kW. Abych si udělal radost, chci dát autu trochu zvukový projev. Otázky tedy pro zasvěcené zní: Otázka 1) U koho si udělat čip ve spojení s mojí vačkou. Dostal jsem tip na ME, Cimbu a Tommü. Je tu ještě někdo jiný, kdo to s tímhle motorem umí a má válcovou zkušebnu? Otázka 2) U koho udělat/koupit sportovní vejfuk - zadní tlumič, klidně použitý? Podmínka je nízká cena (max 2tis), redukce velikosti/váhy, decentní zvětšení hlasitosti motoru, plug'n'play konfigurace a lauf jako série - do země. Uni tlumiče nechci. Napadl mě Laityng, ale ten nemá koncovku co bych si přál. Tyll prý dělá sportovní/na přání, ale nikdo jsem nikoho neviděl že by měl sportovního Tylla. Otázka telefonátu? Remus, buď špatně hledám, ale výfuk nikde nenacházím. Ulter má stejnou nabídku jako Laityng. Soieta má ještě menší nabídku a nemá lauf. Do oka mi padnul Friedrich Motorsport, tuna koncovek, ale o kouda levnějc se dá to samé sehnat na Ebayi z Německa (nebo rovnou z Německa). Abych se zde neobjevil jentak s prázdnou, našel jsem "lepší" zapalovací cívku - zde. Ovšem za šílené peníze. Tak, snad se najde nějaká dobrá duše co poradí..
  10. OZNAMOVNA

    Aha, tak to jsem nevěděl. Děkuju.
  11. OZNAMOVNA

    Jo, nahlásit jsem to chtěl, ale nahlašování je když přízpěvek něco porušuje ne? Tak to píšu sem.
  12. OZNAMOVNA

    Prosím o smazání inzerátu.
  13. Prodám spodní šustplech, plastový, nový. Výroba "EU" Magneti Marelli. Foto nestojí za nic, akorát jsem ho vybalil. NOVÉ FOTO Důvod prodeje: Koupil jsem špatný typ. PC: 714,- Cenu nabídněte, moje představa je 600,- nebo nabídka (nezničené černé interiové díly, vana do kufru, atp.). Poštou tenhle obr neposílám. Osobní předání Praha, Nymburk.
  14. Prodám budíky na jedničkovou Oktu. Jsou v pořádku. NECANové, bez žárovek (můžu dodat). Černé písmenka na zeleném pozadí se zeleným podsvitem. Lehce zaprášené a zašmudlané plexi. Nepadají, nesekají se, nejsou vybledlé displeje. Vrtal jsem je v nich kvůli pozadí, navráceno originální 0-240kmh. Ručičky by měly být tak jak mají být. Dám k nim i PIN (když najdu) jen je potřeba je překódovat na správnou motorizaci. Místo předání: Praha, poštou bych nerad, aby pak někdo řikal že jsou nefunknční. Cena: 500,-
  15. Zdravím, v dílenské příručce pro tento motor jsem se dočetl o změně olejového čerpadla za nové. (03.98, v Etce je změna taky) Je tohle jediná změna na celém motoru za celou dobu výroby? Má vůbec smysl měnit čerpadlo za nový typ?

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.