Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Tavi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    467
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Tavi

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Informace

  • Zájmy
    Auta, tuning, jídlo, hudba, filmy, hry a holky.
    "Moje zájmy jsou nyní o 20% víc cool."

Návštěvy profilu

681 zobrazení profilu
  1. Záhadný únik oleje

    Auto bylo na zvedáku a nic. Převodoka v pohodě. Takže krvácel někdo jiný.
  2. Záhadný únik oleje

    Tak, ani kapka. Asi jsem panikařil zbytečně a zaparkoval po nějakým praseti.
  3. Záhadný únik oleje

    Spodek převodovky a motoru je zadělanej dlouho a na podzim jsem to kontroloval, když jsem měnil těsnění víka ventilů (který po výměně vesele netěsnilo, takže jsem to dělal na desetkrát než to konečně přestalo). Olej na převodovce (co jsem se tehdy koukal) tak byl ale zaschlej a zapečenej, byly vidět známky jak to tam teklo zeshora. Převodovka má nalítáno s autem pod šedesát, auto jezdí krátký trasy a hrubý zacházení se převodovce moc nedostává. Nějak mi to celý nezapadá. Zejtra odpoledne kouknu.
  4. Záhadný únik oleje

    Vzal jsem ještě auto na projížďku a nikde nic nerachtalo ani neteklo, spojka bere jak má a neprokluzuje. Jen sebou motor házel, ale to je uložením. Je pravda že jsem si den předtím ničeho na zemi nevšiml... jestli to náhodou nekrvácel předemnou někdo jiný. Uvidíme zítra, jestli bude loužička. Když ne, tak jsem se harcoval úplně zbytečně
  5. Zdravím, objevily se loužičky pod autem. Dvě, jedna u místa kde motor navazuje na převodovku, druhá více doleva a dopředu, jakoby poloosa u ramene. Průměr 20cm, tmavá barva a odér jako převodový olej (oboje), vůně jak v dílně u čerstvě promazanýho stroje. Kdyby to byl motorový, tak to poznám - smrděl by po benzínu - navíc byl tři/čtyři mesíce dozadu měněný takže by tak černý nebyl. Poloosa a rameno suchý, jen u setrváku je v tom spoji mezi převodovkou jakoby mokro - nic ale viditelně nekape - ani volnoběhu/tůrování. Blok motoru, hlava a zadek motoru bez kapičky. Při startu klapou hydroštely, po pár desítkách sekund přestanou (dělaly hned po výměně, jak přišla zima). lej nejspíš drží hladinku, nekoukal jsem se, ale věřím. Nějaké nápady čím by to mohlo být? Pročítal jsem k tomu tady už jednou založených témat, ale ani jedno není tento případ, se mi zdá. Dík!
  6. Kabeláž vyhřevu sedaček

    Mám dotazy a velký zájem: 1) Komplet i s relé, takže stačí píchnout do auta, do sedaček a výhřev fachá? 2) Padne to i na předfacelift? Okej no.
  7. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Udělal jsem to takhle pokaždý, když jsem rozebíral budíky (minimálně 50x) a motorky běhají jak mají.
  8. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Chytit ručku a točit po směru hodin, dojede to na konec, chce to trochu síly a ručka povolí. Pak už jí jen "vyšroubuješ". Je tam jen nasazená ale takhle je to nejjednodušší. Nebo vzít něco zahlýho a snažit se to vylupnout směrem nahoru, to bych vzhledem k možnosti zničení podkladu nedoporučoval.
  9. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Zkusil bych proletovat čip... ale pochybuju že to pomůže. Já měl něco podobnýho s tím, že budíky jely v pohodě ale při vypnutí klíčku se ručičky zastavily tam kde byly, po zapnutí zapalování se s cukáním ručky vynulovaly, občas to udělalo jakoby staging (nevim jak). Vyprdnul jsem se na to a koupil za pár jiný co fungovaly. Ušetřil bych si čas a nervy a koupil jiný - stejný, přizpůsobil a dál neřešil.
  10. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Nechci kecat, ale jediný co mě napadá, jestli to není baterkou, je spínačka. Zkusil bych projet auto diagnostikou, budíky především jestli něco neukážou.
  11. Padajici ručičky na budíkách (O1)

    Přijde mi to jako problém s napájením, když si budíky nepamatujou ani čas.
  12. Těsnění víka ventilů

    Tak si odpovím sám a jdu si dát pár facek
  13. Měnil jste už někdo těsnění víka ventilů? Koupil jsem pár měsíců dozadu fungl nové, Elring. Nandal jsem to ve spěchu a pár týdnů dozadu koukám zabl- dělaná strana u rozvodů, přední strana motoru. Udělal jsem to tedy pořádně, vyměnil gufera šroubů víka a olejovýho víčka. Kouknu po týdnu ježdění, a olej teče na straně u rozdělovače na přední straně. Nějaký tip čím to může být? Etka tam má napsané dvě těsnící pasty, mám použít lukopren nebo něco jinýho? Dík.
  14. Výměna hlavy AXP/BCA

    ~ o rok později Řekl bych, že nejlepší bude vzít hlavu z 1.6 16V. Problémem zůstává nepřítomnost kladky, která se musí dovařit. A při pohledu na těsnění, se to zdá být nemožné. Dle Etky, je valná většina motoru (minimálně klika) společná z 8V, řekl bych i silnější, kvůli 77kW. Tímto asi uzavírám vlákno, protože dál špekulovat asi není co.
  15. Úpravy a čipování 1.6 55Kw

    Tak jsem se po delším čase opět rozhoupal něco kutit do tohodle vlákna. Konečně jsem dal na rady stAřEEšin a udělal menší servis (...). Z důvodu přilepenejch pístních kroužků se tenhle rok na vačku vyprdnu, musím je do zimy procvičit a další rok na podzim hurá na STK. Ale usoudil jsem že adekvátní úprava bude 268° od Krejbicha a v kombinaci s čipem bych se rád dohrabal k 70kW. Abych si udělal radost, chci dát autu trochu zvukový projev. Otázky tedy pro zasvěcené zní: Otázka 1) U koho si udělat čip ve spojení s mojí vačkou. Dostal jsem tip na ME, Cimbu a Tommü. Je tu ještě někdo jiný, kdo to s tímhle motorem umí a má válcovou zkušebnu? Otázka 2) U koho udělat/koupit sportovní vejfuk - zadní tlumič, klidně použitý? Podmínka je nízká cena (max 2tis), redukce velikosti/váhy, decentní zvětšení hlasitosti motoru, plug'n'play konfigurace a lauf jako série - do země. Uni tlumiče nechci. Napadl mě Laityng, ale ten nemá koncovku co bych si přál. Tyll prý dělá sportovní/na přání, ale nikdo jsem nikoho neviděl že by měl sportovního Tylla. Otázka telefonátu? Remus, buď špatně hledám, ale výfuk nikde nenacházím. Ulter má stejnou nabídku jako Laityng. Soieta má ještě menší nabídku a nemá lauf. Do oka mi padnul Friedrich Motorsport, tuna koncovek, ale o kouda levnějc se dá to samé sehnat na Ebayi z Německa (nebo rovnou z Německa). Abych se zde neobjevil jentak s prázdnou, našel jsem "lepší" zapalovací cívku - zde. Ovšem za šílené peníze. Tak, snad se najde nějaká dobrá duše co poradí..

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.