Přejít na obsah

stanmar

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    381
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia III Combi

Návštěvy profilu

1 442 zobrazení profilu

stanmar's Achievements

5

Popularita

  1. Já mám 11.6. noční takže nedorazím...
  2. Ceník platný od 1. dubna 2020 Octavia ceník 04-2020.pdf
  3. Dnes v Praze chvíli po poledni u Ministerstva financí
  4. Za mě spíše OUT, a ty pásky na předku a zadku - no trochu mi to připomíná ty co měly v Globusu. Znak raději celý černý originál a bez nápisu ŠKODA na 5 dveřích. No když se mu to líbí....
  5. Zatím jsem nehlasoval, nicméně pokud se mi to podaří zařídit v práci, přijel bych alespoň v sobotu.
  6. Tak to je fajn, střecha nad hlavou to je už dnes základ. Venkovní srazy jsou dobré jen za hezkého počasí.
  7. To ovšem mění alespoň částečně situaci. Já se domníval, že se potom co jsi odtamtud zvedl kotvy restaurace zavřela. Tak ono člověk nepotřebuje pokaždé vysloveně střechu nad hlavou, koneckonců ani nějaké to jídlo, ale v zimě být jen venku je opruz.
  8. Ta zelená jedničková je stejně nej
  9. Aktuálně najeto něco málo přes 30 tkm, po dvou letech provozu mě zatím potkal jeden servisní zásah - degradovaná chladící kapalina (téma k tomu je vytvořeno ZDE ). Také jsem nechal seřídit přední Full LED světla, svítili zbytečně blízko před auto - to se po seřízení zlepšilo. Ale minulý rok bylo i trochu té radosti za volantem, mimo jiné po několika letech opět návštěva Rakouska a známé Großglockner Hochalpenstraße. Spotřeba při výjezdu ze vstupní brány Ferleiten nahoru na parkoviště Edelweißspitze
  10. Navazuji na tu chladící kapalinu, opravdu všem doporučuji na ni občas kouknout. Není to bohužel jen záležitost naftových motorů. Více k mému případu zde : 1,8 Tsi úsady v chlad. kapalině
  11. Minulý rok jsem po roce a půl provozu (najetých zhruba 25 tkm) řešil degradaci chladící kapaliny. Přišel jsem na to náhodou při kontrole množství chladící kapaliny v expanzní nádobě, protože při pohledu zboku jsem neviděl hladinu. Po následném vysátí malého množství kapaliny v ní zjištěny částečky úsad. Ačkoliv problémy s úsadami (zakalením) chlad. kapaliny se objevují spíše u naftových motorizací (1,6 a 2,0 TDI), jsou již bohužel případy že se to děje i u benzínových motorů, 1,8 TSI nevyjímaje. Prosvětlená nádobka + pohled seshora do ní a stav kapaliny jaká byla v systému. Dáno na posouzení do autorizovanáho servisu - žádal jsem uplatnění záruky. Tato byla naštěstí schválena a následně byl celý systém propláchnut dle technologického postupu a naplněn novou chladící kapalinou - opět G13, ovšem nedopátrali jsme se od kterého výrobce. Jsou nějaké potíže a rozdíly mezi kapalinou od firmy BASF a Haertol. Navíc mi byla vyměněna i expanzní nádoba - nešla jim totiž dokonale vyčistit. I tu proplatili. Vše provedeno v rámci záruky. Každopádně je na tuto závadu TPI. A bohužel prý nejsem jediný, komu se u benzínového motoru něco takového stalo. Objevují se názory že k degradaci může dojít buď kontaminací při prvním naplnění systému, nebo třeba přehřátím, ovšem u toho jsem si 100% jistý, že k takovému přehřátí, aby se rozsvítila signalizace rozhodně za celý provoz auta nedošlo. Takže spíše to vypadá na závadnou chladící kapalinu. V AS nedokázali nijak zjistit v čem byla chyba, která způsobila popsaný problém. A zřejmě to ani neřešili. Toto je od leva závadná, nová a neředěná chladící kapalina.
  12. Ono je to těžký, když na sraz (pokud se vůbec koná) jezdí v průměru max. okolo 4-5 lidí a to ještě ne vždy. Organizovat se to nikomu moc nechce - no proč taky, když stejně skoro nikdo nedojede. Místo na konání také momentálně není asi žádné.
  13. Včera odpoledne tj. 15.12. (po 13 hod) viděn poblíž Horních Tošanovic na D 48 (směrem na Č. Těšín) černý liftback OII s RZ (asi) 4T9 xxxx.
×
×
  • Vytvořit...