Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


stanmar

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    309
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli stanmar

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

267 zobrazení profilu
  1. Praha a Středočeský kraj

    Můžete se mnou dnes počítat :-)
  2. Praha a Středočeský kraj

    No to záleží na tom v jakém počtu se běžně setkáváte, aby to zítra mělo význam.
  3. Praha a Středočeský kraj

    Eh, to jsou termíny... Já bych třeba mohl zítra (po půl 7), ale to zas nemůže většina.
  4. 1,8 vs 1,4

    Přesně a pokud možno dlouhodobější. No když už nic tak má 1,8 Tsi alespoň víceprvkovou zadní nápravu.
  5. Zajíždění nového motoru

    Tak DSG mu to podle nastavení jízdního režimu klidně bude tlačit na nízké otáčky. Optimum vidím okolo 2000 - 3000 ot./min. Samozřejmě ne pořád. Chce to holt chvíli častěji řadit.
  6. 1,8 vs 1,4

    Sic Ondrejovi to už asi po dvou letech od napsání příspěvku nepomůže, nicméně s Tebou nesouhlasím. Podle mého názoru je 1,4 TSi v OIII tou nejoptimálnější volbou pro toho, kdo jezdí normálně. Navíc má stejný točivý moment jako 1,8 Tsi. (250 Nm). A to nemluvím o spotřebě - tam bude 1,4 minimálně o litr na 100km střídmější. Já mám 1,8 a že by to bylo něco extra říct nemůžu. Ano, když mám naloženo a jedu nad rychlostním limitem na dálnici ve vyšších otáčkách tam rozdíl je, ale většina stejně takto nejezdí. Pro nějaké svezení je spíše RS.
  7. FOTOGRAFICKÉ ÚLOVKY Z ULICE

    letící šíp... (omlouvám se za kvalitu, foceno telefon co je spíše jen na volání, než na cokoliv jiného)
  8. Cvakání spojky (dvouhmoty)? OIII 1,8 TSI

    To cvakání bude zřejmě jako obvykle "vlastnost", která ani u faceliftu nezmizela, neboť to dělá i nově vyrobených vozů (mám OIII 1,8 TSI fc).
  9. Škubnutí

    Už jsi odhalil o co šlo ?
  10. reálná spotřeba 1.8 TSI EA888 132 kW

    ČR - HR a zpět : Ale jde to i takto :
  11. 1.8 TSI v O2 vs O3

    Nemám zatím s novou OIII najeto moc kilometrů, ale řekl bych, že velký rozdíl mezi 118kW v OII a 132 kW v OIII není. Snad jen, že v OIII je o něco lepší spotřeba.
  12. Zajíždění nového motoru

    Olej určitě po 15 tkm. Já osobně na zázračnost LL olejů nevěřím. Zajíždění, no každý si to dělá dle svého, já to nijak zvlášť neřešil. Ze začátku (prvních několik tisíc km) dlouhodobě nevytáčet. Stejně nakonec asi nepoznáš, jestli to jede o desetinu rychleji, nebo pomaleji než jinému.
  13. Praha a Středočeský kraj

    Rád bych přijel, ale mám noční, takže snad někdy příště.
  14. POPLATKY OCTAVIACLUB

    Rok 2018 - zaplaceno ;)
  15. Karoq

    Bohužel ne, navíc u 1,5 Tsi pohon 4x4 pouze s DSG. Takže při výbavě Style a uvedené specifikaci cena bez slevy někde u 750 tisíc. To Yeti byl teda s 1,8 Tsi levnější.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.