Přejít na obsah

Muffina

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

784 zobrazení profilu

Muffina's Achievements

0

Popularita

  1. Prodám letní pneu - Dunlop Sport Maxx 225/45 R17 Vzorky: 3 mm, 3 mm, 2.5 mm a 1.5 mm Mohu přiblížit kdekoliv na trase Liberec - Ostrava, Liberec - ČB, po domluvě i jiné směry. Cena 1500 Kč za sadu. Ideální na dotrhání na okruhu případě k doražení jejich poslední sezóny.
  2. Ahoj tak mám aktualizaci. Vyměnil jsem řídící jednotku motoru a problém je vyřešen. Prý už byla téměř mrtvá a jak ji chtěli načíst tak už se jim to nepovedlo. Dali tam jinou, upravili mapu a světe div se problém vyřešen. Z auta je zase raketa. Sice jsem s ním zatím ujel jen ca 100 km, ale z předchozích zkušeností v zimě, když se to po 20 km zahřálo a přestalo táhnout tak se to už neděje. Dokonce i špatné studené starty jsou tímto vyřešeny. Kdyby se něco pokazilo ještě se tu ozvu, teď s tím budu chvilku jezdit dokud to jde 😄 Myslí, že spoustě lidí by výměna jednotky pomohla, jenže se vždy začíná od jednodušších věcí, co se zkouší vyměnit.
  3. Ahoj tento problém se mi děje taky už nějakou dobu od repase turba - ale mohlo to být i delší dobu, jelikož turbo neodešlo najednou ale postupně. Mám taky Octavia 1 RS AUQ. Vyměnil jsem snad už vše: Palivové čerpadlo, palivový filtr, Váha vzduchu, svíčky Bosch i NGK, prošel všechny hadičky několikrát, vyměnil jsem i vstřiky, žádná chyba v ECU. Zkusil jsem i aditiva do paliva. Byl jsem na chipu a na zkoušku vrátil i původní soft. Nic. Pročetl tohle i další fóra nahoru dolů a mám nakonec podezření na jednu z těchto tří věcí: 1) Chyba v elektru popřípadě v řídící jednotce - za mě nejpravděpodobnější, jelikož s autem už jsem řešil spoustu elektro problémů - chce to někoho kdo ti propípá kabeláž ale to je nic moc robota popřípadě vyzkoušet jinou řídící jednotku, 2) Regulační ventil turba - je možné že jak se zahřeje tak někde udělá chybu a auto "spadne" do jakéhosi polonouzáku - někdy pomůže nově nastartovat někdy ne 😞 , nicméně dá se zkontrolovat manuálně zda třeba nedrhne, 3) Těsnění kolem palivové soustavy - málo paliva málo zplodin pro turbo, věc co chci ještě vyzkoušet ačkoliv únika paliva ani vyšší spotřebu nepozoruji. Na VAGu není žádná chyba. Měření tlaku turba je v pohodě - křivka kopíruje požadovaný tlak a auto táhne skvěle, avšak po čase cca . 20 - 50 km dojde z ničeho nic k výpadku výkonu. Měřený tlak je jak píšeš pod požadovanou hodnotou cca těch 0,4. Výpadek je relativně náhlý. Při jízdě na tempomat nejde poznat, ale při jízdě na plyn jde cítit lehké škubnutí auta - trošku jako by jsi měl těžkou nohu a na mikrosekundu jsi ji stáhnul. Pak už auto jede bez výkonu skoro jak 1.8 ale bez T 😞 Pokud to někdo vyřešil budu rád když se ozve. Zatím si nikdo neví rady.
  4. Ahoj, prodám palivové čerpadlo pro Octavia 1 demontováno z RS. Důvod prodeje - zkoušel jsem zda mi čerpadlo neodešlo a jelikož je v pořádku tak druhé prodávám abych v garáži nehromadil díly. Tak kdyby se někomu hodilo k dalšímu testování popřípadě užívání tak pište. Cena 600 Kč.
  5. Ahoj, prodám letní pneu, jeté, zbývá jim sezóna, popřípadě užití za jiným účelem :D. Jedná se o Nokiany 225/45 ZR17 94Y XL - nalítáno cca. 30 000 km. Vzorek cca. 3 mm nad ukazatelem opotřebení. Cena 1500 Kč. Mohu přiblížit kamkoliv na cestě Liberec - České Budějovice, Ostrava, Hradec Králové, případně Brno.
  6. Muffina

    KESSY pro O1 ???

    Ještě jsem se k tomu nedostal, vyskytly se jiné problémy (výměna rozvodů, oprava zámků, atd.) takže jsem na chvíli kessy odložil :D
  7. Muffina

    KESSY pro O1 ???

    Ty jo díky moc, vyčerpávající info. Zámek volantu jsem úplně opomněl. Je bezva že ta možnost s IMMO je. Ještě by mě trošku štval ten sešlápnutý brzdový pedál, ale to by šlo asi přepojit také na spojkový ne? Při startu více stojím na spojce než na brzdě, se stáním na brzdě při startu mám špatné zkušenosti (felicie mi udělala párkrát takový nepříjemný zvuk když se tlakovaly brzdy při studeném startu a já na brzdě zrvona v kopci stál :D) Jakmile se pustím do práce, přihodím sem nějaké své další poznatky. Díky prozatím moc.
  8. Muffina

    KESSY pro O1 ???

    A jak se to chová s imobilizérem? Dá se nějak přidat k tomu RFID chipu nebo ho musíš mít píchlý někde ve skříňce? Nebo se ten chip nějak kóduje i s IMO? A ještě jedna věc by mě zajímala a to jak to funguje když chceš jen pustit elektro v autě (klíček v poloze jedna) bez startování - třeba pro napíchnutí diagnostiky?
  9. Muffina

    KESSY pro O1 ???

    Díky moc, něco takového jsem si představoval. Tím pádem stačí jen vyhodit starý zámek a přidat tlačítko s jednotkou a mělo by to fachat. Pročtu ještě zkušenosti lidí co si to zakoupili a v případě, že do toho půjdu tak tu pak někde vyvěsím svůj "ne"úspěch :D
  10. Zdravím pánové, pohrávám si s myšlenkou zda by šel do O1 (RS) nainstalovat bezklíčkový systém startování KESSY. Do začátku by mi stačilo jestli jste někde na internetu neobjevili šílence co si to do O1 nabastlil :D Mě se teda nic dohledat bohužel nepovedlo. Pro začátek by mi stačilo pouze startování, odemykání auta bych ideálně ponechal klasicky přes dálkáč, ale pak by bylo moc příjemné si už jen sednout s klíčkem v kapse a tlačítkem nastartovat. Myslíte, že je nutné překopat celou řídící jednotku nebo stačí dokoupit celý set (někde jsem ho našel do 2000 Kč) a pak už jen přepájet drátky a užívat si tento "komfort"? Budu rád za jakoukoliv podpůrnou diskuzi. Hate mi pošlete případně do PM :D
×
×
  • Vytvořit...