Přejít na obsah

Emanuel

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

529 zobrazení profilu

Emanuel's Achievements

0

Popularita

  1. Tak opraveno, octule dána dokupy a musím zaklepat, jezdí super :) převodovku mi pán, u které jsem si ji nechával repasovat opravil (dírku zavařil, a to precizně a dané místo vypadá, že vydrží 100x více a je pevnější, než origo obal). Měl jsem to zdarma, jen za poštovné PPL, (i přesto, že to nebylo jeho chybou, že by ji špatně zrepasoval, ale mou, že se mi dostal do setrvačníku bordel) protože jsem mu poslal navíc starou rozbitou převodovku, která se mi válela na balkóně (mimochodem je vykupuje za 1500,- Kč). Ten kravál byl asi proto, že převodovka byla suchá, takže tak :) Pan, který se převodovkami zabývá se jmenuje Jaroslav Kastner, bydlí v Chlumcanech u Plzně. Převodovku zrepasuje, opraví, případně prodá novou pokud bude mít. Velice rychlé jednání, já měl převodovku svařenou za 1 den a repase tenkrát trvala snad jen 2 dny. Navíc se s panem Jaroslavem velice suprově dá domluvit, je příjemný a na převodovky dává půl roku záruky. Vřele doporučuji, já měl na ty převodovky smůlu, u dvou se mi potrhaly nýty, jednu mi jeden zmetek prodal s nefunkční zpátečkou a já vůl se dodnes biju do hlavy , že jsem si ji nevyzkoušel potočit ručně. Nicméně po repasování panem Kastnerem není sebemenší problém, vřele doporučuji. ^_^
  2. Zdravím, mám tady docela komplikovanější problém. Při podřazení a zároveň přibržďování před kruhovým objezdem a nejdnou něco jakby ruplo. V tu chvíli se začal z pod kapoty ozývat něco mezi pískáním a hučením, v závislosti na otáčkách. Ať už jsem měl neutrál nebo jel na jakoukoliv rychlost. Každopádně, kravál je to celkem malý, mám diravý výfuk, takže přes něj jsem to sotva slyšel. Nicméně, sjel jsem na bezpečné místo (bylo šero), podívám se pod auto po vypnutí motoru a olaláá, mezi převodovkou a motorem chcal olej proudem jako když odpouštíte olej z olejové veany. Odjel jsem 200 metrů domů a auto nechal tak. Odtáhli jsme ho k technikovi, který se v servisování aut pohybuje cca 20 let. Sundal poloosy atd., převodovku povysunul 4 cm ale ven už to nešlo dorvat, nakonec pořádně zabral a vylezlo to ven. A helemese, dírkav obalu, cca 3x3 mm. Převodovka je repasovaná, tzn. vyměněna ložiska, synchrony, místo nýtu šrouby... Poslal jsem ji pánovi zpět a říkal, že je převodovka zevnitř naprosto v pořádku a že ta díra je od spojky, že se muselo něco dostat k setrvačníku nebo tak nějak. Jinak jak je ten zelený kryt nahoře na převodovce, tak ten jsem tam neměl :( Je možné že se tudy něco dostalo dovnitř a nějak to odpinklo a udělalo díru ? Každopádně, lamelu mám úplně sjetou až na nýty, tu budu měnit, když už je to rozebrané. Ložisko asi taky. V úterý mi má PPL dovézt převodovku zpět, tak jsem zvědavý. Jo a ještě drážkový řemen je naprasklý tak ten budu taky měnit. Děkuji všem za jakékoliv teorie a postřehy :)
  3. Zdravíčko, konečně se chci vrhnout na demontáž kabeláže řidičových dveří, protože mi nefunguje centrální zamykání a polohování levého zrcátka = 99% problem v napájecím kabelu. Tapecír sundám v pohodě, nedávno se mi zasekly dveře, protože se mi utrhnulo lanko ke klice, což jsem zvládl v pohodě. Nicméně, ta kabeláž už byla po předchozím majiteli jednou opravována, protože tam jsou dva kablíky nadstavené - jsou bílé. Pořád jsem si říkal, k čemu ty kablíky jsou, protože vedly jakby od průchodky a dál. Celý svazek byl zalepený el. izolepou do jednoho. Po tom, co jsem oddělal izolepu z části svazku, mi vše začlo dávat smysl - byly prostě nadstavené akorát měly bílou barvu izolace, což mě mátlo. Nicméně, chci to celé sundat. Celý svazek, tedy jeho počátek odpojím kde ? Co jsem četl fórum, tak by to mělo byt dole u otevírání kufru ? Kde tam, co je třeba vše sundat ? Z komfortní jednotky se to vycvakne, ale je tam pojistka ? Ano ? Z reproduktorů, zrcátek a ovládacího panelu u řidiče to sundat umím. Nicméně dělá mi starost konektor co je připojen k zámku. Jak ho mám odpojit ? stačí pouze tahat a vytáhnout ho, nebo je třeba něco zmáčknout, má to nějakou pojistku ? Jinak je to ročník 98 se systémem dveří, kde je plechový kus, který nejde sundat a za ním je stahovačka atd.. Výbava - všechny okna jsou elektricky stahovatelná. Děkuji všem za případnou pomoc a omlouvám se jestli to tady už bylo a nenašel jsem to.
  4. Já spíš řeším jak se k tomu dostane, respektive jak sundám plechový rám, kde plíšek je pod ním. Opravu chci udělat tímto způsobem - http://forum.skodahome.cz/topic/111261-vyh%C5%99%C3%ADv%C3%A1n%C3%AD-zadn%C3%ADho-okna/ Mě jde hlavně o to, jak rozebrat ty páté dveře.
  5. Zdravím, pokud to tady někde bylo tak se omlouvám, ale nikde jsem nenašel odpověď ani návod :-( Jde o to, že mi nefunguje vyhřívání zadního skla. Pokud se nemýlím, pokud se postavím za auto, otevřu kufr, tak vlevo je kabel a konektor pro přípojení přídavného brzdového světla a vpravo jsou dva kabely a konektory - ty by měly být pro výhřev skla ? Také by mě zajímalo, proč jsou dva a ne jen jeden ? Nicméně, hlavní důvod proč píšu - ty dva konektory, na které se připojují kabely jsou na nějakém plíšku, který mi tam jakby lítá, je uvolněný. Když zapnu ohřívání skla a pohybu s tím, začne to jakby jiskřit. Potřebuji tedy vědět, jak se k tomu plíšku dostanu, když se podívám na konstrukci po sundaném tapecu pátých dvěří tak pokud se dobře dívám (možná tedy špatně se dívám), že to nepůjde sundat (ta část plechu, pod kterou je vyvedený ten plíšek a kabely), což je ale asi nesmysl, protože jak by se pak řešila poškozená kabeláž. Děkuji :-)
  6. Taky chodím na OSU, na PřF. Parkuju dvě minuty od policejní stanic a v městě, kde je rušno, tak si to snad nikdo nedovolí. Za tohle bych lámal ruce..
  7. Zdravím přátelé, hledal jsem na různých fórech (včetně tohoto) a po přečtení příspěvků si nejsem jistý, v čem může být chyba. Nejprve Vám popíši - přestal mi fungovat centrál dveří u řidiče + polohování levého zpětného zrcátka. Sundal jsem gumový kryt v kloubu dveří, kde vedou kabely, trošku jsem s nimi pohýbal a najednou to začalo fungovat. Občas to zase přestalo, tak jsem s tím zase pohýbal a OK. (Většinou to přestalo jít po silnějším prásknutím dveřmi. Nyní to zase nefunguje a ne, chce začít ani po pohýbání s kabely, mohl bych to zkusit silněji nebo tak, ale nechci poškodit ostatní a rozhodně to není řešení. Jen jsem na to prostě neměl čas, ani chuť řešit po tom, co mi odešla převodovka. Chci se tedy zeptat, bude problém v kloubu nebo to může být také ve dveřích v mirkospínači nebo něčem takovém (co jsem se dočetl na jiných fórech). Všiml jsem si, že dva kabely jsou jakoby nalomené (viz. foto). Jsem totální laik, takže mohl by mi někdo popsat tedy příčinu a stručně jak to opravit ? Mám zkoušečku (v sadě s pojistkami), tzn. vypadá to jak šroubovák a z vrchu jde krokosvorka kterou můžu někde připnout (předpokládám, že na kostru). Jak tedy vyzkouším, zda je kabel v pořádku ? Popřípadě, jak poznám, který je ten napájecí ? V příloze příkládám fotky. Děkuji za případné reakce :)
  8. Jsi si 100% jistý, že u DLP už nejsou nýty ale šrouby a nebo jsou lepší než u DUUčka ? :) Každopádně pokud to tak je tak mi spadl kámen ze srdce. Gufera prý stojí do dvou stovek a oprava je jednoduchá že se prý nemusí ani převodovka sundávat :) Prasklý obal jsem četl, že je taký docela levná záležitost v řádově stokorunách. Je to pravda ? Případně, kdybych to dal do autorizovaného škoda servisu, opraví mi tu převodovku nebo mi řeknou ať si ji prostě vyměním ? Zítra to vyčistím, a budu čekat odkud to poleje :-) Snad to bude to gufero :-)
  9. Zdravím, opět píšu s problémem převodovky. Je to jako prokletí a uvažuji už o koupi jiného auta. Mám asi 2 měsíce namontovanou převodovku, kterou mi prodal pán, který auto prodával na ND, bylo jeho, jezdil s ním a tvrdil mi, že přovodovka je naprosto OK. Po namontování paráda, převodovka fungovala v pohodě (až na hlučnou zpátečku, ale rychlosti dopředu byli v pořádku). Po dvou měsících jsem začal slyšet jakoby byla trošku hlučnější, jenže se to začalo zhoršovat. Všiml jsem si, že mi teče olej z převodovky. Auto mám tedy odstavené, budu měnit olej, ale k čemu mi to bude když to za týden zase vyteče. Hlučnost bych tedy asi připal tomu, že tam prostě nebyl dostatek oleje a čím méně ho tam bylo, tím více byla hlučnější. Takový zvuk jako u zubaře.. Jinak hlučné byly rychlosti 2,3,4,5, Dvojka byla nejhjlučnější, když jsem ale jel posledně, dvojka byla naprosto ticho stejně jako jednička. Takže to nechápu. Každopádně, s autem už nejezdím a čekám na Vaše rady :-) Je to Octavia I,ročník 1998, původní převodovka byla DUU, teď tam mám DLP. Kdesi jsem četl, že by to mohl být urvaný nýt ale nebo taky třeba jen gufero(nebo jak se tomu říká), což je otázka pár korun. Jaké s tím máte zkušenosti Vy ? Máte nějaké rady, tipy, co by to mohlo být ? Teče to spíše z pravé strany až zprostředka převodovky, motor je taky docela zcákanej. Děkuji mnohokrát.
  10. Mám 74 kw, ale to by mělo být stejné, ne ?
  11. Dobrá tedy zkusím to vyměnit. Jen bych se chtěl zeptat, kde to je, jak to vypadá, co je potřeba demontovat, nějaký postup ? Nejlépe i s fotodokumentací ? Nic jsem bohužel nenašel :( a 3 kila nechat v servisu se mi nechce, jsem student, takže pro mě 3 kila jsou skoro tři cesty do školy a zpátky :) Takhle už jsem si některé věci vyměňoval a kdybych to spočítal tak jsem si na tomhle ušetřil dobré 4 tisíce, což pro mě není málo :) Ovšem - na dílech jako je tohle nešetřím, pokud to vyloženě není jedno - např brzdový spínač jsem vzal ten levnější, nějaká italská výroba. Ale u tohoto dílu se prý čína nedoporučuje, tak tady půjdu do originálu nebo od někoho kdo prodává auto nebo tak :) Díky moc za případné pomoci a rady, hezký den přeji
  12. Ahoj, chtěl bych se poradit, zeptat zkušených na rady popřípadě řešení nebo zkrátka v čem může být problém. Auto mi začalo špatně startovat, za studena to naskočí na první škitnutí, ovšem, když je auto zahřáté, tak někdy musím protočit déle (až 5s) a pomoct si trošku plynem. Jak to ale naskočí, tak to jakoby kopne. Občas se mi stane, že mi auto na volnoběh zdechne. Jinak, po studeném nastartování auto asi tak 2 minuty vyšší otáčky na 1100, jakmile se trochu zahřeje, tak jde na konstatních 800 tak, jak to má být. Někdy se ale prostě stane, že otáčky zakolísají, klesnou třeba na 200 a buď se to do vteřiny vzpamatuje a nebo to zdechne. Když se mi tohle stane při rozjezdu tak auto jakoby jede, funguje, otáčky jsou nízké, ale vlastně se dusí, ale pořád je nastartované tak mi svítí baterka, když popřídávám plyn tak to do 2 sekund naskočí. S kolegou jsme auto tedy napíchli na VAG a vyhodilo to chybu: G28 - snímač otáček - sporadicky (tuším že tam bylo, že není signál, ale teď si nejsem jistý) a dále mi to hodilo sporadickou chybu lambda sondy. Bylo mi řečeno, že chyba té lambdy je důsledek snímače otáček. Jaké s tím máte zkušenosti vy ? Děkuji :)
  13. Zdravím, potřeboval bych poradit jak alespoň "zméněviditelnit" škrábance, oděrky atd. na laku auta. Na autě mám drobné oděrky od kamínků, takové ďůlky jakoby a část blatníku mám odřený. Koupil jsem si od TurtleWax Color magic vosk na auto (barevný) a dostal k tomu i korekční tužku, která má být i na hluboké odřeniny. Jinak musím říct, že to auto vypadá po umytí šamponem od Sonaxu a navoskováním právě tímto voskem auto vypadá krásně a leskne se vážně krásně :) Každopádně, chci se zeptat jak postupovat při korekci aby to bylo co nejefektivnější. Bylo mi řečeno, že pokud mám vodorovnou rýhu, tak ji mám "zababrat" tou tužkou svislými tahy. Zkoušel jsem to na malém škrábanci a docela to šlo, ale udělalo to docela i šmouhu okolo tak bych se rád zeptal, jak nejlépe postupovat. Příkládám foto odřeniny. Děkuji mockrát
  14. jo, koukám že ta SDi tam nakonec nespadá, ale to DLPčko by tam jít mělo podle všeho :) tak do toho nejspíš půjdu :)
  15. Volal jsem ještě jednomu človíčkovi, který nabízí repasované převodovky a celkově se jimi zabývá, že je zaměnitelná, akorát si budu muset koupit čidlo na zpátečku (tedy aby se nejspíš rozvítila světla při zpátečce). Ale říkal že DLP je starší převodovka než DUU, takže mi zase na druhou stranu je divné, že starší převodovka je lépe konstruovaná a více toho snese :) Jinak mám 97 octávku 1.6/74 kW GLX, takže by to pasovat prostě mělo, ne ? :) Díval jsem se ještě do manuálů a převody jsou naprosto stejné ve všech stupních :) A ještě bych se zeptal - ty máš jaký typ motoru ? Protože se údajně liší i podle toho jaký máš motor, já mám totiž AKL.
×
×
  • Vytvořit...