Přejít na obsah

Peta1191

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

528 zobrazení profilu

Peta1191's Achievements

0

Popularita

  1. Mohl by jsi definovat test, kterym by se odhalila spatna funkce egr? Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk
  2. O lití benzinu do nafty psát nebudu, evidentně jste odborníci. Ničíte si váš motor, vaše věc Nicméně k popisovanemu problému: Moje Octa FL 1.6 TDi CR z roku 2010, najeto 96tis km vzkazuje přesně popisovaný problém. Když je tak to -5° chytne na první zatočení a běží, jede normálně. Když je po -5°, stojí celou noc v mrazu, tak chytne a hned chcípne. Takhle klidně 20x, než se povede nastartovat. Pak už běží normálně. V servise řekli, že je to nedovirajicim EGR ventilem. Ve středu jdu na výměnu, cena cca 12tis, tak doufám, že se nespletli... Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  3. Ahoj, chtěl jsem se zeptat, zda výměna EGR ofstranila problémy? Čeká mě to ce středu, tak doufám, že bude klid. Diky za info Odesláno z mého PLK-L01 pomocí Tapatalk
  4. Ahoj, mohli by jste mi říct svuj nazor. Mám problém při startování pod -4°C. Když je do -4°, nazhavim, zastartuji a vrčí. Když je pod -4°, tak nazhavim, zastartuji a vrčí, ale tak do 1,5vteriny chcípne. A takhe treba 10x, než chyti normalne. V servise řekli vadný EGR, je to možné? A taky občas když jedu, citim krátce zápach spalin do kabiny. Můžemto mit souvislost? Diky Odesláno z mého SM-P605 pomocí Tapatalk
  5. Nabízeli mi test + možný repas i těch mojich siemensu...
  6. Tvrdí, že ten jeden otevírá a zavírá nějak divně. Dle diagnostiky asi 3x větší hodnota než u zbylých 3. Tak nevím, zda by vyčištění konce vstřiku nějak pomohlo. V servise řekli 13000 za jeden, takže vyměnit jeden. Když jsem jim řekl, že si jeden seženu za cca 3500,- s DPH, tak prý by bylo lepší vyměnit všechny... Tak nevím. Hlavně se bojím, že to ale neodstraní můj výše uvedený problém :-( Jinak ty tvoje vypadaly dost znečištěné, na to, že tankuješ v Rakousku...
  7. Ahoj všem, mám problém a rád bych znal vaše názory. Mám Octavii II Fl 1.6TDi CR r.v.: 4/2010. Stav tachometru 50tis. Objevil se mi problém: občas, při jízdě mezi 1000-1600ot/min, nejčastěji při přeřazování z 1st na 2 st nebo 2 na 3, kdy klesnou otáčky pod 1500ot/min, jako by zdechl motor. Při vyšlápnutí spojky ale motor na volnoběh běží a pak normálně jede dál. Nebo stačí držet plyn, zaškube to a taky to jede dál. Nad 1500 ot/min bez potíží. Spotřeba normální. Při pročtení for mi to směřovalo na EGR ventil. Vyrazil jsem tedy do autorizáku na diagnostiku. Výsledek je dle mechaniků takový, že prý vstřik na 1 válci je nějaký špatný, prý asi přidřený. Otevírá a zavírá nějak blbě. Mám tedy 2 otázky 1: Mohl by výše popsané problémy způsobeny vstřikem? 2: Vyměnit pouze ten, který je údajně v háji nebo všechny 4? Předem děkuji všem za jakýkoliv názor...
  8. Ahoj všem, tak diagostika v autorizovaném servise odhalila, že je prý vadný vstřik na 1 válci. Když je auto studené, ukazuje nějaké špatné hodnoty. Když se prý motor ohřeje, vše je v normě. Co si o tom myslíte? Mě se to moc nezdá, protože k cukání až zdechnutí docházelo nepravidelně i při teplém motoru... Ale prý nic jiného neodhalili. Takže prosím sem s názory
  9. Ok, tak uvidim, co řekne diagnostika, pokud teda vůbec něco řekne...
  10. No mám model 4/2010, takže patří do těch starších. Jak poznám, když by mi to v servise dělali, že už mi tam montují tu modifikovanou verzi???
  11. Ahoj, myslíte, že je možné, aby mi EGR ,odešel už při 48tis??? Mimo toho, že mi auto napadá do nouzáku mám úplně totožné problémy. Při přeřazovaní nebo brzdění, kdy se otáčky dostanou pod 1500ot/min auto nechce jet, cuká, div že nezdechne, nad 1500 jede bez potíží. Kotrolka žhavení nebliká... Díky za názory
×
×
  • Vytvořit...