Tak jsem tuhle "věc" montoval do O2FL, ale s defend lockem u řadící páky- nejde vyndat za žádnou cenu ten prostřední panel, pokud se zezadu nepovolí napínák ruční brzdy a její páka se pak zvedne úplně nahoru. Hlavně to nervat (jako já :-D) přes ten d*bilní zámek- ulámou se tím na tom starém tunelu packy ze vnitř. Potom už je to v klidu- jet podle návodu...
Co se týče zapalovače, tak je to kompatibilní- stačí vysunout kabel od zapalovače (pokud v novém tunelu vůbec je) tak, aby na té zásuvce zůstaly jenom jeho vlastní kontakty (plochý vodorovný a vedle něj plochý svislý) elektricky je to zapojené stejně (jak jinak) a pak tam ten konektor z auta prostě nasunout- nejde to snadno- je to dost nakrátko.
Jenom doplním- šrouby pro loketku: (4x) 5Mx40mm s podložkou (d=2, oboje nerez), pro zadní výdech- nahoře (2x), jsem použil nerezový samořez do plastu vel.: jako 3,5/4, 30mm (bez podložky :-D), dole je to stejné, ale malá hlavička (bez podložky), délka max 25mm- pak už lezete zkrz plast...
Jinak super návod- kde jsem nevěděl, tak jsem kouknul...