Přejít na obsah

Magicairsoft

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia IV Combi

Magicairsoft's Achievements

0

Popularita

  1. Zase 1 :palec: za páteční práci v Prostějově. Jenom škoda, že se nepovedlo vyměnit MDI za USB/AUX :(. Kdyby někdo věděl co s tím, tak se podělte. O3 MR2014, Amundsen MIB1.
  2. Standartně volnoběh 750ot./min při regeneraci 1000ot./min., u CAYC na O2FL jsem míval 800-850ot./min volnoběh a 1000-1100ot./min při regeneraci. Podle dokumentace z továrny to sedí- má být od 700-850ot./min při volnoběhu a 900-1100 při regeneraci (snad si to pamatuju správně).
  3. Tak jsem se také upsal UOOU, registrace trvala birokraticky přesných 10 dní- myslím že dokonce na minutu přesně. Co se týče GDPR tak si nejsem jistý, jak to bude fungovat ohledně kamer (v objektech dejme tomu, ale v autě?)- stejně ten, koho natočím, nemá šanci zjistit u koho zažádat aby byl zapomenut, atp.
  4. Taky fajn problém, nové dveře u řidiče se nedaly pořádně zavírat po výměně v autoriz. servisu Škoda- prostě prima. Zajel jsem teda do jiného servisu (kam jezdím normálně, ale také autoriz.), přímo s tímhle problémem. Řešením bylo, že rozebrali zámek, upravili panty vpředu, dveře trochu zvedli a namazali to vazelínou- cena cca 300,- a dveře se zavírají z jakéhokoliv úhlu- na ťuk.
  5. Dělá mi to stejné, ale nikdo ani v servisech mi nebyli schopní říct co to způsobuje :-(
  6. Takže pokud někdo chtěl vědět, co bývalo v originálním ceníku v jaké výbavě atd. (například jako já)- pro upgrade na jinou výbavu, tak bude asi shánět tyto ceníky. Mě to chvilku trvalo, ale našel jsem si je. (tady na foru jsem je neviděl, tak snad to není duplicitní téma- pokud ano, tak ať to admin smaže) Jsou to obě varianty- jak edition CZ, tak i normální... octavia-cenik.pdf octavia-derivaty-cenik.pdf
  7. Tak jsem tuhle "věc" montoval do O2FL, ale s defend lockem u řadící páky- nejde vyndat za žádnou cenu ten prostřední panel, pokud se zezadu nepovolí napínák ruční brzdy a její páka se pak zvedne úplně nahoru. Hlavně to nervat (jako já :-D) přes ten d*bilní zámek- ulámou se tím na tom starém tunelu packy ze vnitř. Potom už je to v klidu- jet podle návodu... Co se týče zapalovače, tak je to kompatibilní- stačí vysunout kabel od zapalovače (pokud v novém tunelu vůbec je) tak, aby na té zásuvce zůstaly jenom jeho vlastní kontakty (plochý vodorovný a vedle něj plochý svislý) elektricky je to zapojené stejně (jak jinak) a pak tam ten konektor z auta prostě nasunout- nejde to snadno- je to dost nakrátko. Jenom doplním- šrouby pro loketku: (4x) 5Mx40mm s podložkou (d=2, oboje nerez), pro zadní výdech- nahoře (2x), jsem použil nerezový samořez do plastu vel.: jako 3,5/4, 30mm (bez podložky :-D), dole je to stejné, ale malá hlavička (bez podložky), délka max 25mm- pak už lezete zkrz plast... Jinak super návod- kde jsem nevěděl, tak jsem kouknul...
×
×
  • Vytvořit...