Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


jindra999

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    315
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli jindra999

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

139 zobrazení profilu
  1. Já ji umístil přímo pod SPZ, je pěkně schovaná v mřížce. Problémek je, že ukazuje stranově převráceně (L/P), pro ten účel podélného parkování to ale nevadí. A taky tím, že je nízko, tak mám pocit, že jsem od auta předemnou ještě daleko, ale ve skutečnosti je už můj nárazník blízko jeho. Protože prostě koukám moc dospod auta předemnou a ne do oblasti největšího výstupku nárazníku. Naklonit ji nahoru ale nechci, protože pak je obraz oslňovaný sluníčkem. Zapínám si ji minimálně.
  2. Já nevím, co řešíš za složitosti. Couvací se zapojí do vstupu pro zadní kameru, napájení se bere z couvacího světla, funguje to výborně a automaticky. Zapínat si ji ručně je blbost, to prostě člověk dělat nebude, při každém zařazení, takže tam ta funkce bude využitelná jen při složitém nacouvávání do těsného místa. A přední kamera jde do AV IN nebo jak to tam mají označené a zapne se ručně, nadefinovaným HW tlačítkem pokud ho rádio má, příp. SW. Zapínám jen při složitých manévrech mezi dvě auta podél. Napájení mám brané někde přes klíček z pojistkovky, z místa, kde jsem dřív měl dobastlenou USB nabíječku pro navigaci a ta teď není potřeba. Nečetl jsem vše, pokud řešíš nějaké detaily co mi unikly. Jinak mé řešení po ručním zapnutí přední kamery umožní dál nic nepřepínat a při manévrech dopředu-dozadu, se obě kamery samy přepínají. Zadní při zpátečce a přední se tam automaticky vrací jako naposledy navolená funkce. Proto stačí zmáčknout jen jednou na začátku manévrování.
  3. Kryptomeny

    Já už jsem opatrnej, zbrklost mě stála tisíce EUR. Když to neleze plynule, ale jsou to takové pumpy, tak si s náma třeba jen hrajou velryby, aby zas tisíce nás drobných do toho narvali další prachy, které z nás pak snadno vytáhnou. Už řadu měsíců jen pozoruju, další prachy do toho narvu, až to spadne ještě výrazně níž, než to bylo. Nevěřím, že tohle bylo letošní dno. A hlavně to mám v LTC a NANO, obojí dost v čase oslabilo proti BTC. A na prozatimním dnu jsem nedokoupil, takže dostat se vůbec do nuly bude spousta čekání.
  4. Že tam nikde za rádiem nenajdeš 12V za klíčkem bych se divil, ale můžeš si to natáhnout přímo z patřičné pojistky.
  5. Kryptomeny

    Jak poznám, že je web přesměrovaný, když je adresa stejná a certifikát zfalšovaný a vše vypadá identicky a bez gramatických chyb? Pokud to udělají opravdu věrně, tak není šance. A google o útoku něco řekne až se zpožděním, když to bude čerstvé, tak nemůžu předem zjistit nic. Před pár dny jsem se na tu peněženku přihlašoval, včera to neriskoval a dnes nakouknul, že nic nezmizelo. Mám tam jen pár neveřejných tokenů SGN (Signals), koupil jsem to v ICO fázi, třeba z toho něco bude. Vybrali jen třetinu požadovaných peněz, tak aby se vůbec dostali na burzu.
  6. Kryptomeny

    V Asii už dalo. Spíš mě zajímá, jestli se konečně pohne LTC. A taky, co je za šíleným růstem BCH, který jsem čtyři měsíce ignoroval a od včerejška s ním koketuju a beru pár EUR na vlnkách.
  7. Tato rádia mají příjem výborný: http://alturl.com/pi47u tak bych neexperimentoval s něčím, co bývá problematické a řeší se to ve fórech, takže to není problém jednoho kusu.
  8. Dobijení

    Tak on má 62 Ah baterku, tak bych klidně nechal 90 A, ale pro jistotu ověřit, co tam patří originál.
  9. Dobijení

    Při dobíjení mi to ukazuje asi 14,1 - 14,3 V, těch 13,5 V by bylo celkem málo. Neměl jsi tam originál altík? Těch hodnot bych se držel. Pokud nevíš, jaký tam patří, tak zjisti v servisu dle VIN. Ale co jsem se díval v eshopu, tak 90 i 120 A varianty jsou možné u 1.8 T. Záleží jakou baterku s tím chceš krmit a jestli je to s klimou nebo bez. Mám 1.6 MPI s klimou a katalog skoda-dily.cz ukazuje, že mám mít 140 A altík, což mi přijde docela hodně. Musím se někdy kouknout, co tam vlastně mám.Osvědčilo se mi brát vše dle VIN a ne naslepo. Kolega dal naslepo olej do převodovky a jde mu těžko řazení. Já si zavolal do Autonovy Brno a dal co mi řekli, řazení jde perfektně.
  10. Dobijení

    To jo, ale já nepředpokládám, že by 1,5 r baterie byla vadná, s tím jsem se v praxi elektrikáře nikdy nesetkal, za dvacet let. Ale po dvou letech už můžou odcházet šmejdské značky. Ta Varta by pět let měla dát. Nejlepší jsou originál baterie, co samostatně (asi) ani nekoupíš (v identické kvalitě), jen s novým autem. Tam je od kolegů vyzkoušena životnost 9 a 9,5 roku. To by věděl někdo z výroby, jestli fakt ty TOP dávají jen do nových aut nebo i do prodejní sítě, dle zkušeností s výdrží máme podezření, že tak dobré kusy se prostě samostatně koupit nedají. To jsem ale odbočil. Zkratem jsem myslel někde na vozidle, předpoklad je, že to bude altíkem. Ona se oprava nemusí podařit stoprocentně, v práci jsme altíky svého času spravovali, občas se prostě nezadařilo. Resp. mohl se vyměnit regulátor, ale následně odešla dioda nebo naopak, příp. se vyměnila jedna dioda v můstku, ale odešla vzápětí jiná, takže je lepší cený můstek dát nový.
  11. Dobijení

    Pokud tam nebude vyloženě zkrat, tak i u vadné baterky při dobíjení uvidíš plné napětí z altíku a při šlápnutí na plyn to poroste o desetiny V. Baterku dobij nabíječkou a změř zátěžákem, multimetr nestačí. Já si dokoupil z Aliexpress takový hříbek do CL zásuvky, který měří napětí (navíc i teplotu a slouží jako USB nabíječka), tam vidím napětí baterky v první poloze klíčku a po nastartování vidím, kolik mi to dobíjí. Šikovná věc. Ale protože je u oktávky trvalé napětí po vytažení klíčku v CL, tak jsem si přepojil přívod CL u pojistek, aby se to s klíčkem vypnulo, jinak bych musel hříbek pořád vytahovat.
  12. Kryptomeny

    To mě sere. Včera jsem nebyl ochotný koupit za 111 a teď se třepu, abych ještě naskočil na 117 při mírné korekci, která snad během večera přijde.
  13. Kryptomeny

    Tak 400 % za pár dní, to je sen. Já se pořád plácám ve ztrátě 20-75 % u každé z měn, co jsem koupil. Holt jsem naskakoval na vlak v nejblbější dobu, prosinec a leden. Jinak Karel sice loni uspěl s odhadem, jenže loni byl celoroční UP a letos jsme pořád v DOWN, takže se dá těžko odhadovat další vývoj. Loni ten boom vyvolala média, denně několik zpráv, jak BTC letí vzhůru a laici jako já okamžitě kupovali a dál to zvedali. To už se letos opakovat nebude.
  14. Kryptomeny

    Zdroj těch zpráv? Asi něco jako, že BTC bude stát Mega nebo něco seriozního? Já odprodal třetinu LTC a zamýšlel dokoupit při 95 a 90 EUR za kus. To mám jako teď koupit za 111? Moc se mi to nezdá.
  15. Kryptomeny

    :-) Ale neinvestoval jsem víc, než si můžu dovolit ztratit, byť by to vážně bylo nemilé.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.