Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


HONZAV1

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    462
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    1

O uživateli HONZAV1

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

300 zobrazení profilu
  1. Plivárna

    Je mi z toho smutno. Bohužel lepší to nebude. Nejhorší, že mám okolo sebe řadu lidí, kteří projektu ANO věří jako spáse pro naši zemičku. Perlička na závěr: já se s rodiči od voleb o politice nebavím. Ale můj synek (12) se s nimi včera do krve pohádal, když šel na oběd. Prý to dost dlouho vypadalo, že budou s dcerou o hladu :) . Kluk se nezdá, má obecně tak obrovský přehled ve svém věku, z politiky mu do hlavy vůbec nic necpu. Třeba minulý týden první jeho dotaz, když viděl žebrajícího Afričana byl: "Proč tady takhle blbě posedává, když může jít dělat do sadu". Honza
  2. DOVOLENA 2018

    Souhlasím, hřích to je :). Sice tuším, že by sis tam asi zajezdil něčím rychlým a mrštným, ale to na mě není :). Pro mě něco jiného. Zrovna tento týden se tam jezdí křížový závod veteránů, což by se mi líbilo. Klidně bych tam vyvezl některý z veteránů, spíš asi kabrio, byť si myslím, že i Fiat 600 by byla pěkná nostalgie. Jen těch necelých 900km tam bych ho vzal na podvál :):). Honza
  3. DOVOLENA 2018

    Jen bohužel musím napsat po těch 10ti letech první negativum a to že jsem se tam poprvé několikrát setkal s žebrajícími Afričany. když to bylo tuším potřetí u sámošky, tak se bratrancova žena nakrkla a pěkně z plných plic to tomu hezky oděnému cizinci česky :) řekla (cosi o tom kolik let maká v jejich vlastní firmě atd. . Já to ochotně přeložil a chlapec cosi pochytil :):). A to je tam teď zrovna mraky sezonní práce na vinicích a sadech. Bohužel Itálie je na ráně a Jižní Tyrolsko na úrovni. Ani se nedivím, že se chtějí oddělit - sám bych je podpořil. Honza
  4. DOVOLENA 2018

    Proto já rád pravidelně jezdím do Jižního Tyrolska (odkud jsem se v neděli vrátil) a každému vykládám, že cena ve městě a na kopci je +-stejná, ne jak u nás v Krkonoších. Chorvatsko bohužel musím na týden skousnout, je to přeci jen s karavanem nejjednodušší. Příště, až pojedu do Tyrolu, tak zkusím sjet i dolu k moři, letos jsem to kvůli nezajetému autu nechtěl s karavanem hrotit ( při výjezdu na dovču pouhých 200km), v srpnu už bude 5tis+. Jinak na obrázku je vysokohorské sedlo nad Santa Caterina. Honza
  5. Co je kde na prodej včetně ceny

    Psal jsem prase, nebo FAKT SMŮLA. Tak si to neber osobně. Sám jsem zvědav na spotřebu oleje u Supa třeba změním názor, ale od minulého týdne, kdy jsem ho převzal, tak najeto okolo komínu ca 150 km a hurá do Alp na dovču. Už mám 1800 km, včera Stelvio a dalších asi 5 průsmyků, takže slušné zajetí :) ještě v noci jsem točil volantem :) . Moc pěkných 370km. Olej se nehnul. Honza
  6. Co je kde na prodej včetně ceny

    S 2.0tdi 110kw, aby žral významně olej, to musí být fakt smůla, nebo prase jezdec ( oboje z osobní zkušenosti) zároveň z osobní zkušenosti nad rámec výměny oleje 30 tis.dolito za celých skoro 190tis 0,5l oleje celkem a to je v tom dolití během prvních kilometrů. O té ceně si myslím, že je vysoká, byť jasný původ může cenu rozumě navýšit. Teď se prodávala od nás O3 combi 2.otdi manuál, 4 roky, Style 4x4, jeden člověk, 115tis., nebouraná za 315tis s DPH. A jen pro zajímavost můj novej Sup stejný motor, combi, rozumná výbava vyšel na 650 tis s DPH nový. Tuhle Octu díky původu bych viděl na 260-270 max. Honza
  7. Původně jsem už nechtěl více reagovat, ale jo, ještě posledních pár řádek. Odzadu. Ano, agentura JPP. Ve skutečnosti se jim nic nestalo, protože se pojistili. Já nejsem černobílý, na silnici strávím každoročně min 50tis. takže jsem si taky už něco zažil a už vůbec nejsem neomylný a přes tyto zkušenosti taky dokážu udělat chybu. To druhé video je o něčem jiném. Ano, předvídám, že se to může stát, ale bavit se o přehlédnutí v zrcátku/mrtvém úhlu je nesmysl, svoji "kompetenci" v dopravě potvrdil výjezdem z dálnice. Tady klidně řeknu hovado. Přiznám se, že asi měsíc zpět jsem nechtíc omezil auto za sebou taky. Ono teda už bylo vedle mě, prostě klasický mrtvý úhel. Nic se nestalo, stačilo krátké houknutí a bylo mi jasno, přerušil jsem úmysl ( na rozdíl od řady jiných na silnici samozřejmě s blinkrem), následovalo několikeré omluvení se. A nakonec k rychlostem. Jasně, že se dá jet rychle. Jasně, že daná rychlost je jen pravidlo/číslo/údaj kýmsi stanovený a důležité je to přizpůsobení okamžité situaci, ale prostě to je pravidlo dané zákonem, tak ho v rámci drobných odchylek dodržuji a finito. Stejně jako si po použití toalety otřu zadek. Prostě za sebe, pokud mám nějakou životní filosofii, v tomto a podobných případech neporušovat pravidla a závazné normy, nevyjebávat atd., tak to dodržuji a nečiní mi to nejmenší problém. Mějte pěkné prázdniny Honza
  8. No jo, ale pan kolega se často pasuje do role neomylného :). Ano, Fabiatyk měl asi více dávat pozor, ale pokud předjíždím jako druhý/další v řadě, měl bych s tímto počítat, že auto přede mnou bude mít stejný úmysl. Více diskutovat asi nemá smysl. H
  9. Upřímně, s kancem, co takto překračuje rychlostní limity za bílého dne bych se potkat nechtěl. Myslím si, že bys měl video velmi rychle stáhnout, nebo si nějaký čas nezajezdíš. ( a nebo tam alespoň nemít ty rychlosti). Nebyl by to první případ, kdy za podobné video na YT měl pauzu. Honza
  10. Co me dnes potesilo...

    Já taky tankoval kromě zahraničí jen ONO :), ale ob nádrž přidával VIF. Závadu jsem popisoval v 2014 a byla v řízení "přeskakoval" volant, vyměněna celá jednotka posilovače, od té doby asi 160tis. klid. Asi povedený kousek :) . Honza
  11. Co me dnes potesilo...

    Protože si škodovky už delší dobu nekupuji, tak mě dnes potěšilo, že jsem zas jednu vyfasoval :). Najeto už 100km, má to vše, co jsem chtěl (až na sunset - by mě zajímalo, kdo zaúřadoval, nicméně řešitelné) a naprostá spokojenost. A to jsem ještě ráno zamačkával slzu, protože jsem došel k závěru, že mi O3, do které jsem před čtyřmi lety šel fakt s despektem, jako že k ošizenému autu zatím nejvíce přirostla k srdci. Strávili jsme tedy spolu 4 roky 185tis, kromě jediné závady v garanci žádný problém, za celou dobu spotřebovala navíc jen asi 0,5l oleje a chladící kapaliny, praskla jedna žárovka (minulý týden), TK+ME bez vady - dle technika typické auto na stočení tacha - hádal mu max.50tis.. Ani destičky se ještě neměnily. Posledních 5 tis. km spotřeba 4,6l, za celou dobu 4,95l. Takže se mi uzavřela dvacetiletá kapitola života s Octaviemi. No jo, ale Supík je přeci jen pokrok. Teda až na tu hnusnou značku, co si snad nezapamatuji.Honza
  12. kniha jízd

    Myslím si, že při tomto zadání existuje jediný a to je Excel. :) Honza
  13. Plivárna

    Nevím, kam to napsat, ale asi sem. Dnes mám takové kulaté výročí. Přesně před 20ti lety jsem mohl poprvé řídit O1 1,9TDI 66kW GLX sedan v zelené metle na hlínách :) . Ach jo, už je to dvacet let a je to jak včera. Pěkně to utíká a poslední dobou ještě zběsileji. Honza
  14. Octavia II RS TDI vs TFSI

    Lukáš psal, že nechce PD, ale CR, což je principiálně podobné HDI. Já CR v O2 měl, najezdil ca 150tis. a nějakého odlišného projevu od HDI (mají rodiče) jsem si nevšimnul. TDI PD jsem v O2 měl a najel asi 100tis., takže vím, jaký je to rozdíl. Pokud je motor TFSI v pořádku, je to paráda, ale takových moc nebude. Navíc u nás přeci jen trochu exotika, kterou moc lidí opravit neumí - soused může vyprávět. Honza
  15. Nosic na kola na kouli

    Jednoduše dojdeš na úřad, podáš žádost a za ca 400,- ji nechají udělat, tuším za dva týdny. H

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.