Před pár dny jsem se pustil do výměny řemene taky,odhodlával jsem se k tomu dlouho a nechával na dobu kdy budu přezouvat abych si ušetřil práci a měl přístup zespodu, tak jak snad všude raděno.
Nakonec mi to nedalo, protože jsem věděl že řemen je ve velmi špatném stavu, a zkusil jsem to z vrchu od motoru a sám. A ejhle, trvalo to 3 minuty a řemen byl vyměněný. Stačil k tomu očkový klíč 16, který se v pohodě vejde mezi podběh kola a napínací kladku.
- zabrat správným směrem, to už poznáte, na druhou stranu to prostě nejde ^_^ , a vyklopit kladku
- sundat starý řemen
- povolit kladku abych měl volné obě ruce
- nasadit nový řemen
- odklopit kladku a podsunout řemen pod ní
- povolit kladku a zkontrolovat zda na všech třech místech sedí řemen správně ve všech drážkách
Kdyby se se někdo odhodlával tak dlouho jak já, tak mu snad dodám odvahu, výměna je opravdu na tomto motoru jednodušší než na 120-ce.