Přejít na obsah

hadraplán

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

828 zobrazení profilu

hadraplán's Achievements

1

Popularita

  1. Octavia I, 1,6 75kW 2004 sjela mi dolů všechna okna, a už na nic nereagují. Víte někdo kde je chyba ? (Asi je tam nějaká spojitost s vadným dálkovým centrálem, který byl již delší dobu nefunkční, když zablokoval otevírání oken, ta pak byla trvale uzavřená + nefungovalo ovládání zrcátek a vnitřní osvětlení.) To jsem neřešil, ale s otevřenými okny už to nedám.... Díky moc za radu.
  2. Do jakého typu zadních tlumičů byste šli ? Kapalinové nebo plynové ? Jaká značka, případně co je ideál z hlediska poměru cena/kvalita ?
  3. chtěl jsem se zeptat, je na starých zadních pružinách, znatelná únava, že by tím pádem byly více stlačené(zmáčklé) než ty nové, které předpokládám tak vypráskané nebudou ? Musím totiž v nejbližší době měnit vyteklý tlumič a rozmýšlím se, zda zrovna vyměnit i pružinu. Ovšem pokud by to nemělo efekt, tak bych to považoval za zbytečnou práci i investici. Zda se to dá ověřit například přeměřením délky pružiny apod. ? Dík za vaše rady.
  4. Omlouvám se, nevšiml jsem si toho, že to dávám špatně. (Cívku si asi ještě nechám, momentálně ji potřebuji zkusit do druhého auta, které neběží a i pak bych si ji minimálně nechal jako záložní testovací díl, abych nemusel v budoucnu kupovat věci na slepo) Ať to jezdí.
  5. Zdravím, přikládám fotky mé zapalovací cívky, kterou jsem včera vymontoval. Jak se ukázalo, je nějaká načlá, ale motor s ní běžel. Neřešil někdo z vás např. zatmelení/odizolování té škvíry, co se tam vytvořila, čímž by se jí ještě prodloužila funkce ? Kolik tak dáváte za novou cívku ?
  6. Ahoj chtěl jsem poprosit o radu jak byste řešili pořízení vlastní diagnostiky, mám namysli alespoň nějaký základ. Jak jsem se dočetl, sice se dá někde koupit kabel do třech stovek, ale zase člověk musí někde shánět možná docela složitě software, takže nevím úplně do čeho jít. Samozřejmě bych uvítal nějakou low-cost variantu, jelikož se tím neživím a používal bych to jen pro jednu či dvě jedničkové škodovky.
  7. Po delší době opět ahoj vespolek, dnes jsem odkryl rozvodový řemen, a zkoušel jeho napnutí. Na jedné z fotek je vidět, když se na něho potlačí šrubovákem (na fotce fialový šroubovák) ne až tak velkou silou, jak je možné odklonit z běžné polohy. Bohužel sám nevím, jak moc má být napnutý..... Díky za případné tipy, P.s.: úsek řemene, na kterém jsem zkoušel napnutí řemenu, by se mělo nacházet mezi ozubeným kolem vačkové hřídele a ozubeným kolem vodní pumpy, jestli to říkám správně 🙂
  8. Video zkusím, ale to už bude pár dnů trvat min cca týden, teď nebudu mít možnost na tom pokračovat....
  9. Takže včera odpoledne mi kolega stříkal i sprej do sání, ale bohužel. I když malinko jsem měl pocit, že se ten zvuk byl o 10 % optimističtější, než když jen startér točí jalově s motorem. (Svíčky byly 2 nové, 2 očištěné, olej nový 10W40, filtr nový). Ten nový "kolega", se kterým nás náhodně svedly dohromady cesty na stanici STK, doporučuje odpojit alternátor, a zkusit bez něj, prý je možné, že je vadný. Pak padly i další podezření imobilizér, spínací skříňku,....., takže, Ještě úplně na začátku, kdy jsem tam byl po výměně svíček a oleje sám, a zkoušel bez spreje nastartovat, tak mi přišlo divné, že se motor vlastně ani neroztočil, přestože baterie ještě byla nejvíc nabitá. Začalo se to točit až po cca 5 pokusu. Takže se modlím, aby tam nebylo něco přidřené, navíc, když tam někdo asi nalil tu řídkou srandu -naftu nebo co.... Odkud když tak jsi ? Občas jezdím, možná bych měl cestu kolem....
  10. Od státní složky. Ano ten stav mě taky zaráží a nečekal jsem, že to funkčně bude tak na sr*čky.... Bohužel jsem mylně předpokládal, že to procházelo pravidelným odborným servisem...
  11. Takže v poho můžu ? Nebyl jsem si jistý, zda ten menší nemá nějaké menší průtokové plochy a zda by to tím pádem neznamenalo již nějaký velký odpor např. pro olejové čerpadlo..... 🙂 netuším kdo ho tam proč dal.
  12. Ahoj lidi, potřeboval bych radu ohledně olejového filtru. Dnes ráno jsem vymontoval násilím takový poměrně dlouhý filtr ale před chvílí mi v prodavač na tento typ auta prodal jen asi poloviční filtr co do velikosti (viz foto ten menší filtr),tak mi to vrtá hlavou, jestli to bude kapacitně v pohodě. On se tvářil že určitě jo. A že tam mám navíc matku..... Dík za info
  13. Sprej - čistič v jsem včera koupil Rozvody jsem zatím nekontroloval, přiznám se, že tak daleko moje znalosti nesahají. Ty ty máš u těch rozvodu na mysli vizuální kontrolu zda řemen není zdegradovaný nebo zda je správně resp. pořadně napnutý ? Jinak před chvílí se mi tedy podařilo vypustit olej a nakonec povolit i olejový filtr, a musím říct, že to jsem asi ještě neviděl, Mělo to sice barvu vyjetého oleje, ale řídké to bylo snaf jak voda a i zvuk při odtoku, kapání to mělo spíš jak voda než jak olej. Připadá mi že tam někdo normálně nalil naftu a té nafty muselo být snad minimálně 50% nebo ještě víc k tomu oleji. To by také mohl potvrzovat šílený kouř, který šel od výfuku v předchozích dnech, když se auto podařilo na chvíli nastartovat. Moje laické domněnky mi říkají, že taková řidina se mohla dostávat do spalovacího procesu kolem pístních kroužků apod. .... a dělat dým?
  14. Tak dnes z rána vyměním ten starý olej, svíčky a vyzkouším to. Ještě si uvědomuju, že jsem na začátku nenapsal podstatnou věc a to je, že nevím zcela na 100 %,že ten motor před těmi 2 lety opravdu běžel, jelikož jsem auto koupil minulý týden vlastně nepojízdné.
×
×
  • Vytvořit...