Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Maik

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    128
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Maik

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

245 zobrazení profilu
  1. Hučení od diferenciálu OII 4x4 1,9TDi

    Děkuji za tip. Na stránky jsem koukal,vypadá to opravdu na ložisko. Neznáte někdo SPOLEHLIVÝ servis na severní Moravě,který by mi dokázal s tímto problémem pomoct?
  2. Hučení od diferenciálu OII 4x4 1,9TDi

    Cau bando. Znova obnovuji toto tema. Mate nekdo podobne zkusenosti s problemem popsanym vyse? Auto stale huci, letos jsem menil znova zadni hardy spojku od FEBI. Vymenil olej v haldexu,ale auto stale huci. Co se tak divam na nejake mechaniky, opravuji haldex i s diferakem v rozmezi od 6 - 23tis...To je celkem palka. Kazdopadne me zajima,jestli mezi vami neni nejaky odbornik,ktery by mi dokazal s timto problemem pomoci,aniz by bez premysleni repasoval cely diferak. Treba je tam nekde spatne jen lozisko,nebo co ja vim a opravilo by se to za relativne par korun...Nebo neresil nekdy nekdo z vas tento problem? Octavia II r.v.2006, 1,9tdi, 190tis km... Diky za rady.
  3. Pokec o COLUMBUSu

    Ahoj bando. Mel bych na vás dotaz. Upgradval jsem Columbus na verzi 5238, dalsim CD jsem prehral GATEWAY,aby mi nevybijela baterku. Nicmene zvuk z radia je ted takovy nejaky tupy. Hodne vysek,malo basu,nedari se mi to zadnym zpusobem prenastavit a jeste jsem si vsiml,ze kdyz pustim zvuk na predni levou stranu,hraje predni prava a naopak, vzadu je to ok... Nevite,proc se to po upgradu tak rozhodilo? Je treba neco prekodovat pres VAG? Diky za kazdou radu.
  4. Ahoj. Vím,že to zní divně, ale včera jsem měnil anténu na autě, origo škoda,dlouhý prut(stará strašně špatně chytala signál), rádio COLUMBUS. Anténu jsem vyměnil,rádio chytá signál bezvadně za jízdy. Nicméně ráno jsem přišel k autu a nenastartoval jsem, baterka byla úplně K.O. Nabil jsem ji asi hodku a pul a pak jel ke známému. Po hodině co auto stálo jsem opět nenastartoval. Doma jsem baterku nabil, rozebral znovu tapecy a odpojil anténu, uvidím ráno. Možná bude špatná baterka, (auto jsem kupoval loni a nevím,jak je stará...) a je to jen shoda náhod,že odešla zrovna následující den od výměny antény. Nicméně můj dotaz zní : Je možné,že baterku vybíjí ta anténa? Že je třeba nějaký obvod v ní vadný? Je to originál anténa škoda. A co jsem měřil multimetrem,napětí do ní jde i po vypnutí rádia a zapalování... Děkuji moc za odpovědi. Jedem v neděli do Chorvatska a dva dny předem se mi stane tohle...
  5. Vymena Anteny

    Zdravím. Anténa na autě mi špatně chytá signál,proto ji chci kompletně vyměnit. Koupil jsem originál novou. Jen nevím,jestli stačí anténu jen přitáhnout k tomu gumovému těsnění pod ní,nebo se to pojišťuje nějakým lepidlem,ať se tam nedostane voda nikudy? A popř. jaké lepidlo použít? Díky za rady :)
  6. Mam taky ten samy problem na OII 4x4,1.9TDi, pri nadlehceni auta na nerovnosti citim vibrace do podlahy od predni napravy...Silentbloky na ramenech jsem menil, takze tema to neni. Kdyby jste na neco prisli,co ten problem vyresilo,dejte vedet :)
  7. Zkusim nekoho sehnat, diky za tip...Jen mi tak vrta hlavou,kdyz se opotrebuje nejaka soucastka a je vadna regulace turba a EGR ventilu,proc nic neukaze diagnostika...??
  8. Ahoj kluci. Mám na vás dotaz. Při překročení 3000ot/min se mi na 4,5 a 6. převodový stupeň ozývá hučení a jde to od zadní nápravy. Měnil jsem hardy spojku, vibrace ustaly,ale hučí to pořád. Má někdo zkušenost s výměnou ložiska Haldexu? Vadný diferák beru jako poslední možnost. Proto pokud někdo měnil vadné ložisko v haldexu,tak mi prosím zde napište jak se to vadné ložisko projevuje, díky moc za každou radu.
  9. Mi výměna kabelu ke vstřikům nepomohla...Ze začátku po výměně se mi zdálo,že je to v pohodě,ale začalo to dělat znova. Nechce se mi řešit pořád nějaké závady,tak s tím tak jezdím a neřeším to, ikdyž mě to občas štve...To,co psal marian o tom magnetickem ventilu je asi další možnost,ale koukal jsem se,že to není zrovna levná sranda a vyhodit zase 5000,- za něco,co to nemusí být...Opravdu netuším :(
  10. Pridam moji zkusenost a zaroven i otazku. Taky mi auto vibrovalo na ctvrtý,pátý a šestý stupeň kolem cca 2000ot/min. Žádné hučení jsem ale nepozoroval,jen mírné vibrace. Nechal jsem vyměnit hardy spojku, vibrace byly pryč,ale na čtvrtý,pátý a šestý stupeň při rovných 3000ot/min se auto rozhučelo. Nevím,co to dělá. Každopádně jsem to neřešil. Teď po cca 3tis km hučení pomalu ustálo,ale zdá se mi,že se zase vrací vibrace,ne tak znatelně,ale auto trošku vibruje. Netuším,jestli třeba není kardán nějak nevyvážený a zase pomalu začíná ničit tu hardynu,nebo je problém někde jinde? Nemáte někdo nějakou radu,nebop podobnou zkušenost? Auto: Octavia II, 4x4,1,9TDi BXE, MR2006
  11. Aha, diky za radu. Zkusim to zadat za ukol mechosovi,at mi to zkusi vymenit, Diagostika mi taky nic nepise, prisuzoval jsem to bud spatnym mapam,egru,nebo turbu(ktere mi celkem hlasite houka),ale kabelaz jsem neresil :)
  12. Zdravím. Před měsícem jsem koupil OII, 1,9 4x4 77kw, BXE. Auto kolem 2000ot v tahu při cca polovičním plynu začne škubat, něco jako benzinový motor se španýma svíčkama. Někde jsem četl,že škodovka přehrává vadný software, že u motoru BXE to běžně dělalo. Mám tam ale chip od TDIfuna, takže předpokládám,že špatný soft nebude. Kamarád,od kterého jsem to kupoval mi navíc říkal,že to cukalo už i před chipem. Nemá s tím někdo podobnou zkušenost? Co třeba EGR ventil? Může to být tím? Dá se nějak EGR nachvíli odpojit? Že bych vyzkoušel jízdu bez něho,jestli to přestane? Díky za rady
  13. Reakce na plyn

    tak mi to dnes kamarad projel diagnostikou a ukazalo to tyhle chyby, myslite,ze to muze byt snimacem otacek vackoveho hridele? 16725 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) : neverohodny signal P0341 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Otáčky: 756 /min Kroutící moment: 32.0 Nm Rychlost: 19.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 14.29 V Provozní stav: 00101100 Stabilizace volnoběhu: 0.0*KW bez jednotek: 48.0 17026 - snimac referencniho napeti A: signal nizky P0642 - 000 - - info o závadě: Otáčky: 819 /min Kroutící moment: 36.0 Nm Rychlost: 3.0 km/h Provozní stav: 00100000 Provozní stav: 00100000 Provozní stav: 00100000 Provozní stav: 00100000 Provozní stav: 00100000 ta chyba 17026 nam vypsala tohle,muze to byt i tim? Spojka menice momentu el.obvod - chybna funkce
  14. Mel jsem uplne stejny problem. Auto mi z niceho nic prestalo tahnout. Zacalo to pri predjizdeni, slapl jsem na to a najednou to jelo jakoby uplne bez turba po vypnuti motoru a nastartovani vse ok, delalo to casto. V servise mi rekli,ze je to casty problem, nebylo to turbem,ale uklepanym kablikem nekde pod baterii, prepajeno,opraveno a uz mam 30tis. klid :)
  15. Ahoj Snad tu to téma ještě nebylo. Mám Octavii II, 1,9TDI 77kw, kod motoru BJB. Dnes mi pri studenem motoru na trojku pri nizsich otackach prestal uplne reagovat plyn, auto zacalo zrychlovat,pak vykonova dira a jak jsem seslapl plyn na doraz,tak nic. Po vyrazeni rychlosti zas vse v normalu. Udelalo mi to dnes 2x,pokazde na treti prevodovy stupen pri studenem motoru. Po vyrazeni motor nezdechl, normalne sel proturovat, z vyfuku se nijak moc nekourilo. Nemeli jste nekdo podobny problem? stav tachometru je 220 tis. Turbo puvodni,vaha puvodni...

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.