Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


MartinV

OctaviaClub
  • Content count

    74
  • Joined

  • Last visited

About MartinV

  • Rank
    hodnost: ACTIVE

Recent Profile Visitors

317 profile views
  1. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Stačilo posoudit běh. 😄, volnoběh lepší i mezi otáčkama 2000 - 3000 bez škubání nebo jak bych to proste nazval. Diag načtu dnes vecer, zda tam ty vypadky budou nebo ne.
  2. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Tak po odpojení je to lepší
  3. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Zkusím to teda odpojit, pokud to bude lepší, co tedy dál? Pokud to bude stejné, co následuje? Dá se vypnout u tohoto motoru EGR a jak? Stačí na to vag?
  4. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    No předpokládám že to čištěné bylo, když byla hlava komplet rozebrána a uděláná geo. Na tom druhém válci je furt missfire counter, na ostatních 0, a to ne ani pravidelně, občas to skočí hned o dva a občas doouho nic (volnoběh), při zvýšených cca 1300 tak nic. Jinak je to manuál. Jezdím jak kdy, když v klidu tak cca 2000, 1700 jak kdy, ale za jizdu to protáhnu hodněkrát. Nějaké zkušeností s additivama atd než to celé rozebrat?
  5. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Je cítit jak kdyby motor vibroval, na diag se zas dostanu až zítra. Svíčky viz foto.
  6. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Tak svíčky nové, volnoběh 760 / 720 dle vag, nedrží to furt stejné číslo. Diag nehlásí nic. Mezi 2000 a 3000 otáčkama, nad už to nejde cítit, při plném plynu to auto trochu vibruje. Na PCV nefoukánic ani nesaje, ale to jsem zkoušel na rychlo v noci tak ještě zkusím.
  7. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Svíčky zhruba mají najeto 40t km, spotřeba oleje skoro žádná, nedolívám vůbec, měním co 10t km max 12t km. Po GO najeto cca 50t km. Jakou dírkou by měl pcv foukat? Spojka byla dělána zároveň s GO, tak snad bylo i to gufero, pokud bylo před smrtí.
  8. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Cívky jsem prohazoval mezi 2 a 3, beze změny, v motoru nic nerachotí tak bych ventil asi vyloučil, kolísá volnoběh 760/720, misfire count počítá spíš na volnoběh, po přadání plynu v pohodě, při jízdě mezi 2 a 3 tisic to není úplně plynulé, na volnoběh se více motor třepe.
  9. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Nějaké rady, co mě může čekat? Cívka to není, na svíčky se dostanu později, co by to ještě mohlo být?
  10. Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)

    Odhadne někdo příčinu stálého problému s vodní pumpou? Praská, teče od těsnění....za dva roky již 4.tá. 😄
  11. Je nějaká možnost v kódování, aby denní svíceni svítilo stále? I při zapnutých světlách? OIIFL.
  12. AMUNDSEN

    A to samé platí i u modelu z Yetiho 2015 třeba?
  13. Oprava motorů 1.8 TSI CDAA :)

    Zeptám se, při výměně vodní pumpy, je třeba demontovat nějakou část nápravy? Měnili miň ji v autorizáku (už po 3. Za dva roky) a zdá se mi, že se hrabalo do geometrie. Dnes už to nemám jak zjistit (auto mi vyzvedla od nich přítelkyně) tak ať aspoň vím....
  14. AMUNDSEN

    Amundsen má integrovaný hf, bluetooth? Rád bych si dodělal bluetooth do OII a pokud je tomu tak, je to jednoduší než celá kabeláž atd.....případně Columbus to má taky?
  15. Wénovo tedéíčko

    Ohledně té hrany na kufru z OIII, jak si ji upravoval? Mám ji taky doma ale nesedí délka ani průhyb?

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se členem OctaviaClubu a získejte výhody.

×