Přejít na obsah

Vencour

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

606 zobrazení profilu

Vencour's Achievements

0

Popularita

  1. Trochu jsem to tam poplet, muselo to b7t za turbem.
  2. Hele a ona ma policie svoje servismany ještě? Protoze behem poslednich let se vypisujou tendry na servis a opravy vozidel, jak u armady, tak u policie... No ten servis je círka před 80tkm což najedu za 5-6 let.
  3. V takové prohlubni byl vyloženě olej. Pár zbylých kapek vyteklo i pote co jsem to vytřel ubrouskem. Myslím že to bylo rozděláno dole před turbem (pro přístup ke kontrolnímu otvoru napínáku). Tlakový vzdych má mnohem masivnější hadice. Jinak ta PČR asi neřeší náklady na práci protože ten člověk je placený od toho že tam je, tak to můžou takhle bastlit.
  4. Měl jsem na to policejního servismana který udělal xx 1.8tsi a podle něho stačilo vyměnit napínák u všech co dělali a později jak začal řachtat řetěz, tak se udělal ten ale to už podle něj nebylo nikdy tak akutni. Proste je tam v praci, jiny pristup. Co je ta hodnota na volnoběh 93/3 ? To je z diagnostiky? A ten olej v hadici sání to by mohlo být co? Laicky byto nemělo být z turba, protože by se to vysálo. Takže PCV? nebo je tam ještě jiná možnost?
  5. A jak vážné z toho jde usoudit?Resp. na jakém zubu to je a jak by to asi melo vypadat ksyby to bylo v ideálním případě? Listy jsou ty vymezovací plastové vodítka nebo jak se tomu říká? Co ten olej v sání?
  6. Tak jsem se dokopal ke kontrole řetězu. Sám to neposoudím, dokáže mi někdo poradit jak na tom je řetěz? Při 115tkm výměna napínáku, měl by to být Káčkový. Nyní 197tkm. A ještě jsem v hadici síní měl trochu oleje tak jestli to je PCV ventil nebo něco jiného?
  7. Zaznamenal jsem podobný problém, vypadalo to jakoby jednotka nereagovala zhruba první čtvrtinu na přidání plynu, pak vždy s cuknutím prudce kupředu, potom po dvou dnech to bylo čím dál horší až zůstával nestabilní volnoběh, někdy na 2000 otáček a za chvíli nato 600 a pak zase třeba nahoru. při jízdě jsem dal nohu z plynu a auto jelo pod plynem dál... vyskákaly kontrolky motor a EPS plus nápis motor servis... Tak jsem juknul tady a ty informace že mám vyčistit škrticí klapku a nebo novou a čidlo teploty nové atd. Ráno jsem před odjezdem do práce vytáhl to čidlo teploty prostříkl čističem a ejhle stačilo to. Ještě smazat errory.
  8. Zatím OK, asi pomohlo otočení toho prostředního ozubeného kolca o 180°.V tom případě se to bude opakovat asi za pár desítek tkm spíše dříve. (ty další dvě kolečka nejdou otočit takže ty vůle budou brzy zpět)
  9. No jo, ale když nevím jak to sundat tak to budu dělat silou vůle (jako obvykle), víc než půlden.
  10. https://www.youtube.com/watch?v=jmtip4Xvi3I tady je zajímavý způsob čištění zakarbonovaného sání:
  11. Zatím vyčištěno, Klapka nebyla ani moc zasraná. Krom toho jsem vyčistil sensor který je nad klapkou (měření teploty nasávaného vzduchu?). dále jsem rozebral stranu elektroniky klapky a přehodil převodní ozubené kolečko na stranu kde nemůže být opotřebeno. Trochu vyčistil vnitřek a všechny kontakty kontoxem. Tak a teď prvních 30 km začíná testování.
  12. Co potom to základní nastavení klapky? Jak se provádí?
  13. Díval jsem se na to a ta klapa má docela špatný přístup k zadním šroubům. když odmontuji tu vstupní hadici tak to asi bude lepší ne? Kolik jsi za tu klapu dal? viděl jsem ceny od 3500 do 6500.
  14. Tak konečně jsem se dostal k pořádné diagnostice: kromě těch chyb je tam zajímavé že je ta nějaké default datum r 2000 ... 19_07_2016_ERR.txt
×
×
  • Vytvořit...