Přejít na obsah

Sheff

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    301653541

Návštěvy profilu

458 zobrazení profilu

Sheff's Achievements

0

Popularita

  1. Jak se to mohlo stát to nevím....auto měli půjčený rodiče....takže stát se mohlo cokoli. Rozvoďák měl 30 tis. a řetěz to fakt nevím ale oproti novému byl natažený na 10cm o cca 0,75mm. Teď už je to v klidu.
  2. Takže závada objasněna. Natažený a přeskočený rozvodový řetěz....takže hromada štěstí že se motor nepotkal. Auto lítá jak zamlada B)
  3. Výměna proběhla zcela bez problémů. Nad 2500 ot. mi přestal pálit jeden válec. Diagnostika vyhodila cívku. Tak jsem zajel do škodovky, sice na mě koukali jak na zjevení s tak divným požadavkem. Ale nakonec tuto "akci" objevili v počítači. Na druhý den objednali cívky. Vyslal jsem tam přítelkyni a po 45 minutách odjížděla domu a vyměnili všechny cívky zdarma. Auto má teď 350tis. z toho do 300tis. servisováno ve škodovce zbytek ve vlastní režii.
  4. Ahoj, pár dní již řeším problém. Auto se v plném tahu nedostane nad 3500ot. Projevuje se to tak , že od spoda táhne a pak jako by přestalo pálit, přeřadím a znova táhne k 3500 a opět to samé. Turbo tlačí, žádné chybové hlášky krom té 16395 - rada valcu 1: vackovy hridel A (saci): nastaveni POZDEJI nedosazeno, P0011 - 35-10 - - - Sporadická. Dnes jsem shodil víko ventilů a rozvodový řetěz se mi zdá nějak vytahaný. Šponovák je vytažen cca 14 mm. Rozvody řemenem, vypadají že sedí. Nemáte někdo tip, co by to mohlo být? Můj tip je ten řetěz..... dík Milan
  5. životnost těchto motorů otestovanou nemám. Ale ze svých zkušeností co jsem sledoval v práci tak 1,8T se nad 2OO.tis km moc nevyskytuje, ať vemu OI nebo passaty. Já jsem si koupil OI s 300tis nakrku, trošku ošlechtil a nemůžu si stěžovat. Teď už nebere ani olej. Turbo původní, jen pravidelný servis. Ale na 3jce pociťuju načaté synchromy. Teď má necelých 330 tis. a stále se má k světu.
  6. Typ motoru AUM, v základu bez chipu. Město cca 10 l, mimo město svižná jízda do 8 l, mimo město dle předpisů a s lehkou nohou 6,8 l , při plném využití výkonu a podvozku do 19l a v zápřahu s naloženým podválem do rychlosti 110km/hod se vejdu do 12 l.
  7. Sheff

    Jihočeský kraj

    Přesně :lool: , mluvíš mi z duše :lool: a kdo se nebojí má v dílně i normální gril bez kamene :D
  8. Sheff

    Jihočeský kraj

    Jsem pro jakékoliv seznamovací akce, kdekoliv a kdykoliv :P . Grilovačka v únoru? To přeci není problém. Dílna se vždycky najde a tu chvilku u grilu někdo vydží nemýlím-li se.
  9. Sheff

    Jihočeský kraj

    Zdravím pánové, právě jsem objevil tuto sekci....tak se také hrdě hlásím k jihočechům. A všem přeji vše nejlepší do nového roku a mnoho kilometrů bez nehod.
  10. Tak tohle v autě mám (1,8 T-AUM rv 00) Najeto 315 tis.km. Auto je sériové se základními 150 poníky. Před měsícem jsem měl možnost srovnat s 1,8T 95tis. a 1,8T 4x4 115 tis. a obě dvě mi přišli o dost línější. U 4koly je to jasné. U té obyčejné jsem ještě projel diagnostikou celé auto jestli není někde chyba a nebyla.... auto pravidelně servisované. Pak to máme v jedné OI 1,9 Tdi rv 00 66kW, najeto 320tis. km chip na 114 koní. 110 koňové octávky na zrychlení nemají vůbec šanci, chod motoru naprosto vyrovnaný, chytá na brnknutí a zvuk motoru je naprosto odlišný od ostatních octávek . Bohužel ani jedno auto nemáme odbržděné, protože jsme to nepovažovali za nutnost, neboť třeba já osobně jsem viděl některé součástky z dost poškozených motorů, které byly ošetřeny touto technologií a je to až neuvěřitelné co to dokáže. Dle oka je třeba na vačce rýha jako blázen ale dle hmatu a mikroskopu naprostá rovina. Abych tu nepsal jen o osobních autech.... TerannoII přidírající se zadní diferák-pravidelné výměnny oleje....vždy 500km vše fungovalo jak má a pak opět začal být diferenciál čím dál víc "samosvornější". Otáčet zadnímy koly jednou rukou nebylo skoro možné. Nevěděli jsme co s tím a pak se začalo rozhodovat mezi "novou" nápravou a RVS. Zkusili jsme rvs a po 1000km žádné přidírání a kolem se nechá otáčet jedním prstem a diferák běhá bez problémů. Teranno má najeto cca 200 tis. a z toho 100 tis. s koněbusem. Dál jsem to nacpal do zahradního traktoru Husqvarna CTH 160 Twin 16 HP. Tenhle traktor jsme si kupovali na sekání zahrady okolo statku. Původně se sekalo 2 hod/seč. Ke konci sezony už se sekalo něco přes hektar cca 13hod/seč. Traktor musel něco vydržet a proto jsem tam rvs nalil také. A půlku sezony než se pořídil větší John Deere musel oddřít. Za Hsq jsem tahal plechový přívěsný vozík s klecí, do kterého se foukala posekaná tráva. Terén nebyla žádná rovina nýbrž dost strmé kopce. Před aplikací RVS nebylo možno táhnout do těchto kopců tento vlek z 1/3nafoukaný a sekat 10cm trávu. Motor se prostě udusil. Po "zajetí" RVS jsem lítal do těchto kopců s 1/2 vleku a schrouplo to i 15cm trávu. Renovace motorovek, vstřikovačů apod. popisovat už ani nebudu. Nic levného to ovšem není.... :) Toť jenom mé osobní zkušenosti
×
×
  • Vytvořit...