Tak tohle v autě mám (1,8 T-AUM rv 00) Najeto 315 tis.km. Auto je sériové se základními 150 poníky. Před měsícem jsem měl možnost srovnat s 1,8T 95tis. a 1,8T 4x4 115 tis. a obě dvě mi přišli o dost línější. U 4koly je to jasné. U té obyčejné jsem ještě projel diagnostikou celé auto jestli není někde chyba a nebyla.... auto pravidelně servisované. Pak to máme v jedné OI 1,9 Tdi rv 00 66kW, najeto 320tis. km chip na 114 koní. 110 koňové octávky na zrychlení nemají vůbec šanci, chod motoru naprosto vyrovnaný, chytá na brnknutí a zvuk motoru je naprosto odlišný od ostatních octávek . Bohužel ani jedno auto nemáme odbržděné, protože jsme to nepovažovali za nutnost, neboť třeba já osobně jsem viděl některé součástky z dost poškozených motorů, které byly ošetřeny touto technologií a je to až neuvěřitelné co to dokáže. Dle oka je třeba na vačce rýha jako blázen ale dle hmatu a mikroskopu naprostá rovina. Abych tu nepsal jen o osobních autech.... TerannoII přidírající se zadní diferák-pravidelné výměnny oleje....vždy 500km vše fungovalo jak má a pak opět začal být diferenciál čím dál víc "samosvornější". Otáčet zadnímy koly jednou rukou nebylo skoro možné. Nevěděli jsme co s tím a pak se začalo rozhodovat mezi "novou" nápravou a RVS. Zkusili jsme rvs a po 1000km žádné přidírání a kolem se nechá otáčet jedním prstem a diferák běhá bez problémů. Teranno má najeto cca 200 tis. a z toho 100 tis. s koněbusem. Dál jsem to nacpal do zahradního traktoru Husqvarna CTH 160 Twin 16 HP. Tenhle traktor jsme si kupovali na sekání zahrady okolo statku. Původně se sekalo 2 hod/seč. Ke konci sezony už se sekalo něco přes hektar cca 13hod/seč. Traktor musel něco vydržet a proto jsem tam rvs nalil také. A půlku sezony než se pořídil větší John Deere musel oddřít. Za Hsq jsem tahal plechový přívěsný vozík s klecí, do kterého se foukala posekaná tráva. Terén nebyla žádná rovina nýbrž dost strmé kopce. Před aplikací RVS nebylo možno táhnout do těchto kopců tento vlek z 1/3nafoukaný a sekat 10cm trávu. Motor se prostě udusil. Po "zajetí" RVS jsem lítal do těchto kopců s 1/2 vleku a schrouplo to i 15cm trávu. Renovace motorovek, vstřikovačů apod. popisovat už ani nebudu. Nic levného to ovšem není.... :) Toť jenom mé osobní zkušenosti