Přejít na obsah

danman

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

523 zobrazení profilu

danman's Achievements

0

Popularita

  1. danman

    Regulacia turba

    Takze problem bol naozaj v regulatore turba. Odpovede na moje otazky: Pohybovat by nou malo ist aspon ciastocne iba pomocou ruky, ziadna extremna sila. Vola tam moze byt, je tam pohyblivy klb kde ista vola je. Po demontazi regulatora naozaj packa na turbe isla uplne lahko. Po vymene ide turbo tak ako ma. Na boku regulatora je od vyroby dierka (asi na nasavanie vzduchu), ktora by mala byt schovana pod bocnym tepelnym stitom. Na mojom aute to vsak bolo otocene opacne takze to pravdepodobne nasavalo vselijaky bordel a vlhkost a rychlo odislo vid foto.
  2. danman

    Regulacia turba

    No keby mam zvihak tak to pozriem aj zospodu (rozoberiem) ale snazim sa to diagnostikovat s tym co mam. Ale uz som si na 90% isty ze je to tou regulacnou bankou: 1. skusil som ci ide podtlak z N75 a ide: 2. skusil som ci je podlak aj na konci hadicky pri banke prstom a bol. 3. rozpojil som hadicku za N75 tak ako vo videu, zacal som tahat ustami vzduch z banky a nekladla vobec ziadny odpor, vytiahol som odtial asi dve deci vzduchu a stale nic takze predpokladam ze je asi derava.
  3. danman

    Regulacia turba

    Nedalo mi to a bol som to pozriet znova. Odpojil som si hadicku na podtlakovom regulatore, do lavej ruky som si chytil tiahlo z regulatora, do pravej som si chytil packu od turba a skusal som. Hned na prvy pohlad bola na packe turba vola pricom tiahlo od regulatora sa ani nehlo. Ked som zatlacil na tiahlo, v packe bola stale trochu vola takze predpokladam, ze odpor kladie samotny podtlakovy regulator takze bude asi vadny. Vie mi niekto potvrdit tieto moje dohady? Uvazujem spravne? Idem ho objednat a dam ho vymenit a uvidime...
  4. danman

    Regulacia turba

    Inak pri tom stlacani som citil skor taky pneumaticky odpor a naspat to islo rychlo a same. Moze byt problem prave v tej banke?
  5. Ahojte, mam motor ASV a podla vsetkeho mi nefunguje turbo (graf tlaku v prilohe). Hladam teda pricinu. N75 som sice necitil cvakat ale ma 20 ohmov a na konektore bolo tiez napatie. Moja hlavna otazka: Ako tazko ma ist pohybovat s tou packou regulacie na turbe? Malo by to ist lahko jednym prstom? Tak ako na EGR? Ja som do toho tlacil celou silou a nebol som to schopny skoro pohnut bez toho aby sa mi to zarylo do palca. Ked som si podlozil centovku bol som to skoro schopny zatlacit do opacneho extremu ale iba silou urcite vacskou ako 50N (odhadujem). Dakujem.
  6. Ok, tak som vymenil cele celuste. 1200Kc, pol hodina roboty a rucna brzi. Dakujem.
  7. Ok chapi, diki za rady, tiez si myslim ze vnutri bude nieco poskodene kedze sa mi zda ze jedneho dna som proste zatiahol rucnu a nieco tam povolilo. Mam 2004-ku combi, motor ASV takze by tam mal by asi tento, ze? https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/1j0615424b-zadny-brzdovy-strmen-pravy-trw-8017.html
  8. Povolene som to mal ale nechcel som do toho viac sturat... to sa da cele vytiahnut? ako to vlastne funguje?
  9. Ahojte, viac ako slova povedia obrazky. Myslel som ze vymenou dosticiek sa to spravi ale nepomohlo to, vpravo vzadu rucna skoro nebrzdi. Da sa to nejako jednoducho opravit/nastavit alebo treba vymenu/repas strmenov? Pedalom sa mi zda ze brzdi normalne. Vdaka.
  10. Mysiis si ze to nebude pasovat alebo si si isty? Podla obrazka to vyzera podobne ale zaujimal by ma nazor niekoho kto to uz mal v ruke alebo to vie porovnat. Je mi jasne ze je to urcene na ine auto, keby to bolo urcene na OI tak sa na to nepytam. Co sa tyka elektriky tak do toho serva ide iba napajanie z baterky a CAN z ECU co je uz aj v OI. Otazka je ci to je softverovo kompatibilne a ci sa to da "nakodovat"?
  11. Ahoj, nejako mi uz postupne odchadza posilovac na mojej OI a premyslal som ci by tam neslo dat elektromechanicky napr. 1K1 909 144 . Myslite ze po mechanickej stranke by to pasovalo ? Voslo by to tam? Sedeli by diery na uchytenie? Dalsia otazka je ci by to slo pripojit na ECU a CAN? Co si o tom myslite?
  12. Tak slavim uspech, po vyhodeni terminatora z modulu to slape tak ako ma. Dik za ideu.
  13. @Rolbař, tak nakoniec mas asi pravdu. Nasiel som tento skvely dokument http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_269_d1.pdf kde na strane 50 presne popisuju moju situaciu. Skusim vyhodit 120Ohmovy terminator ktory je v module a uvidim co to povie...
  14. Ale ja ziadny vodic poruseny nemam... Napadlo mi ze mozno som sa pripojil na nespravne vodice. Neviete poradit kde by som nasiel spolahlivy popis jednotlivych pinov mojej jednotky?
  15. Ahojte, snazim sa trosku preniknut do problematiky canbus a citat nejake data (neskor aj zapisovat). Pripojil som sa na vodice veduce do hlavnej jednotky komfortky pod volantom (vid. foto v prilohe). V tomto dokumente sa pise ze komfortka komunikuje standardnym diferencialnym canbusom s rychlostou 62.5kbps: http://sevcikpeta.wz.cz/downloads/24_CAN Bus.pdf Dneska som to zmeral osciloskopom (vid. priloha) a na tych vodicoch je nieco uplne ine... Oba chodia medzi napatiami 0V a 3V (na tej foto nie je vidno kde je nula ale je to tak) a jeden bit trva 10us, tzn bitova rychlost 100kbps. Najviac ma ale zaraza ze tie signaly maju rovnaku polaritu. Viete niekto vysvetlit preco to tak je? VW AG si vymyslel vlastny CAN? Z toho vyplyva aj problem, ze ked chcem pouzit standardny CAN transciever modul SN65HVD230 a pripojim na neho can-h a can-l tak ako idu z jednotky, nevidi ziadne data (lebo diferencialne medzi tymi vodicmi nie je rozdiel). Ked som ale pripojil can-h (jednotka) na can-h (modul) a can-l (modul) na kostru auta tak sa data objavili: New standard frame from 0x00000281, DLC 2, Data 0x05 0x00 New standard frame from 0x00000402, DLC 6, Data 0x03 0x01 0x00 0x00 0x00 0x00 New standard frame from 0x00000351, DLC 8, Data 0x80 0x00 0x00 0x01 0x00 0x7D 0x7D 0x00 New standard frame from 0x000005C3, DLC 2, Data 0x00 0x00 New standard frame from 0x00000659, DLC 8, Data 0x15 0x04 0x00 0x0E 0x01 0x00 0x00 0x00 New standard frame from 0x00000653, DLC 6, Data 0x01 0x08 0x24 0x2B 0xB0 0x79 New standard frame from 0x00000651, DLC 6, Data 0x80 0x33 0x40 0xA0 0x18 0x41 New standard frame from 0x00000621, DLC 3, Data 0x00 0x72 0x6D New standard frame from 0x00000293, DLC 2, Data 0x15 0x01
×
×
  • Vytvořit...