Přejít na obsah

David.RS82

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

David.RS82's Achievements

0

Popularita

  1. Není vůbec za co.. Přesně proto jsem chtěl to vlákno začít a hlavně dokončit.. Ať slouží..
  2. Tak tady to žije.. A fakt děkuji za reakce, které nepřišli.. Pro ty co hledají pomoc vřele doporučuji Dieselforum.cz.. Můj problém je tam dopodrobna vyřešen za zlomek ceny a bez oprav typu pokus, omyl.. U mě to bylo sáním a netěsností kolem ovládání klapek v sání.. A ty co tam tu netěsnost mají můžu ubezpečit, že pokud jim to zatím nepadá do nouze, tak časem začne.. Po výměně sání můžu říct, že autí už více jak rok nejelo, tak jak by mělo.. Ale díky za nic a doufám, že aspoň já někomu s takovým problémem dokážu poradit.. Čus a řiťte lip, myslel jsem řiť jako řiť..
  3. Předem se případně omlouvám za vytvoření "nového" tématu, ale potřebuji se dobrat závěru. Tak předně. Během min. roka mi auto spadlo 2x do nouze a to ve stejném táhlém stoupání s tím, že po restartu OK (samo).. Během posledních 3 týdnů se z toho stalo pravidlo. Stoupání, podtočený motor 5ka spíš 6ka, blikání žhavení, motor do dílny a nouze. Chyba vždy stejná a jediná: 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická (na jiné diag. byl i dovětek zkrat ke kladnému pólu) info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 225657 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:31:16 info o závadě: Otáčky: 2016 /min Kroutící moment: 296.0 Nm Rychlost: 107.0 km/h 72.93 % Napětí: 14.58 V Tlak: 2300.4 mbar Tlak: 1874.4 mbar Dle logu turbo tlakuje na požadované hodnoty až kolem 2.500ot/min. Jinak nedává do požadavku i 1bar. Problém je cítit i na chování motoru i na volnoběh mírně a jak kdy poškubává. Cca. kolem od 2.000ot/min. do 2.500ot/min. je toto škubání cítit, jak při regeneraci DPF. DPF jsem nechal přes VAG zkontrolovat a zregenerovat do 0% zanesení. Usazeného sajrajtu je tam 50g, což podle Škody Auto je ještě v normě, jelikož se mění při 60g. Auto se poté chovalo poslušněji a necukalo. Do nouze to nespadlo, ale je pravda, že jsem to moc od spodu nezkoušel, asi jsem v koutku duše myslel, že to bude OK, ale po tomto jsem najel cca. 250km (50km okresky a státovky, 200km Praha - Tábor a zpět + klasická kolona kolem Benešova) a autí mi během cesty 3x spadlo do nouze (1x do Prahy, protože je to "z kopce" a 2x z Prahy) Při cestě zpátky jsem napojil VAG a DPF bylo zaplněno na 30%. Hadice, turbo, regulace a kabeláž dle známého ze Škodovky údajně OK. Vyměněn el. mag. ventil N75. Vstřiky dělány na etapy. První ve 130.000km, druhý ve 180.000km a poslední dva na svolávačku ve 215.000km. Jako jediný očividný problém na motoru je netěsnost kolem hřídelky na sání, kde je nějaká podtlak membrána. Tato netěsnost je tam více jak rok, protože jsem se domníval, že při výměně oleje káplo vedle a jelikož se mi hladina oleje mezi intervalem neozvala, tak jsem to neřešil (interval mám po 15.000 + vždy všechny filtry a olej long se správnou specifikací). Může toto být problém regulace, že přes netěsnost odfoukne?? Nejspíše i díky této netěsnosti mi moc komfortně nechcípá chcípací klapka, protože si nasaje asi falešnej vzduch (dříve to chcípalo jak kdy nyní pořád špatně, klapka funguje). Nevím si rady a nejhorší na tom je, že každý si myslí něco jinýho a vše za rakety, takže pokus omyl se mi nechce nastolovat, jelikož bych rád autí do konce roku prodal. Jinak do této doby naprostá spokojenost. Prosím o rady i případný solidní servis přes Vás. Pohybuju se teď nejčastěji kolem Tábora a Vysočiny, ale klidně si zajedu i do Prahy.. Pomoc... A předem všem děkuji..
  4. Praha, Tábor a Vysočina.. Zde se pohybuju. Nejvíc teď po Táborsku.. Regulaci mi zkoušel známej ze Škodovky a dle jeho soudu je turbo i regulace ok..
  5. Prosím o rady.. 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 225657 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:31:16 info o závadě: Otáčky: 2016 /min Kroutící moment: 296.0 Nm Rychlost: 107.0 km/h 72.93 % Napětí: 14.58 V Tlak: 2300.4 mbar Tlak: 1874.4 mbar Během loňského roku mi to z důvodu této chyby padlo 2x do nouze.. Za poslední 3 týdny je to jistota při 6tým a někdy 5tým stupni, kdy z podtočenýho sešlápnu pedál a reakce mizivá.. Dle logu turbo neplní jak má.. Hodnotu co by mělo plnit dává kolem 3.000ot. Zatím jsem nechal vyměnit ventil N75. Hadice vypadají OK. Dle servisáka Škody je turbo a regulace OK. Jediný viditelný problém je v netěsnosti kolem hřídelky na sání, ale ta netěsnost jetam již dlouho a doposavad OK. DPF jsem nechal vyčistit přes Vag na 0%, tu gramáž zanesení mám na 50ti gramech. Za 250km od vyčištění psal Vag zanesení 30%.. Nevím čím by to mohlo být, tak prosím o rady..
  6. DPF jsem nechal čistit Vagem na 0% a 50g toho sajrajtu co se uchycuje. Podle Škody Auto se filtr mění při 60g.. Za 250km je DPF na 30%.. V nízkých otáčkách sice mrtvolka může být, ale dle hodnot by mělo plnit a neplní.. 5ka, 6ka stoupání a bum nouze... To nedělalo.. Netěsnost tam mám už taky dlouho, ale do nouzáku to začalo svižně padat až poslední 3 týdny před tím během roka 2x..
  7. Zdravím. Byla s tou netěsností kolem hřídelky na sání spojena chyba regulace?? 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 225657 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:31:16 info o závadě: Otáčky: 2016 /min Kroutící moment: 296.0 Nm Rychlost: 107.0 km/h 72.93 % Napětí: 14.58 V Tlak: 2300.4 mbar Tlak: 1874.4 mbar Má to vliv na tlakování turba v nízkých otáčkách??? Moc díky za tipy a triky..
×
×
  • Vytvořit...