Předem se případně omlouvám za vytvoření "nového" tématu, ale potřebuji se dobrat závěru. Tak předně. Během min. roka mi auto spadlo 2x do nouze a to ve stejném táhlém stoupání s tím, že po restartu OK (samo).. Během posledních 3 týdnů se z toho stalo pravidlo. Stoupání, podtočený motor 5ka spíš 6ka, blikání žhavení, motor do dílny a nouze. Chyba vždy stejná a jediná: 000665 - regulace plniciho tlaku P0299 - 006 - regulacniho rozsahu nedosazeno - Sporadická (na jiné diag. byl i dovětek zkrat ke kladnému pólu) info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 5 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 40 Kilometry: 225657 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 09:31:16 info o závadě: Otáčky: 2016 /min Kroutící moment: 296.0 Nm Rychlost: 107.0 km/h 72.93 % Napětí: 14.58 V Tlak: 2300.4 mbar Tlak: 1874.4 mbar Dle logu turbo tlakuje na požadované hodnoty až kolem 2.500ot/min. Jinak nedává do požadavku i 1bar. Problém je cítit i na chování motoru i na volnoběh mírně a jak kdy poškubává. Cca. kolem od 2.000ot/min. do 2.500ot/min. je toto škubání cítit, jak při regeneraci DPF. DPF jsem nechal přes VAG zkontrolovat a zregenerovat do 0% zanesení. Usazeného sajrajtu je tam 50g, což podle Škody Auto je ještě v normě, jelikož se mění při 60g. Auto se poté chovalo poslušněji a necukalo. Do nouze to nespadlo, ale je pravda, že jsem to moc od spodu nezkoušel, asi jsem v koutku duše myslel, že to bude OK, ale po tomto jsem najel cca. 250km (50km okresky a státovky, 200km Praha - Tábor a zpět + klasická kolona kolem Benešova) a autí mi během cesty 3x spadlo do nouze (1x do Prahy, protože je to "z kopce" a 2x z Prahy) Při cestě zpátky jsem napojil VAG a DPF bylo zaplněno na 30%. Hadice, turbo, regulace a kabeláž dle známého ze Škodovky údajně OK. Vyměněn el. mag. ventil N75. Vstřiky dělány na etapy. První ve 130.000km, druhý ve 180.000km a poslední dva na svolávačku ve 215.000km. Jako jediný očividný problém na motoru je netěsnost kolem hřídelky na sání, kde je nějaká podtlak membrána. Tato netěsnost je tam více jak rok, protože jsem se domníval, že při výměně oleje káplo vedle a jelikož se mi hladina oleje mezi intervalem neozvala, tak jsem to neřešil (interval mám po 15.000 + vždy všechny filtry a olej long se správnou specifikací). Může toto být problém regulace, že přes netěsnost odfoukne?? Nejspíše i díky této netěsnosti mi moc komfortně nechcípá chcípací klapka, protože si nasaje asi falešnej vzduch (dříve to chcípalo jak kdy nyní pořád špatně, klapka funguje). Nevím si rady a nejhorší na tom je, že každý si myslí něco jinýho a vše za rakety, takže pokus omyl se mi nechce nastolovat, jelikož bych rád autí do konce roku prodal. Jinak do této doby naprostá spokojenost. Prosím o rady i případný solidní servis přes Vás. Pohybuju se teď nejčastěji kolem Tábora a Vysočiny, ale klidně si zajedu i do Prahy.. Pomoc... A předem všem děkuji..