Přejít na obsah

Dan Van Dan

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

442 zobrazení profilu

Dan Van Dan's Achievements

0

Popularita

  1. Ano, serie, na autě je pouze chip, jinak je to vše v serii. Nemyslím si, že matkou na WG něco srovnaš, když s tou na původním turbu nikdo nehejbal a na novém je to nastaveno z fabriky a samo se nerozladi, jinak nema cenu se zrovna do tohohle pouštět. To že ti třeba praskne membrana ve WG ale to žádnou matkou nedoženeš. Jak už jsem psal výše, hledám někoho kdo rozumí motorům a diagnostice a ne čaroděje s PC který si na odborníka hraje 🙂
  2. Tak sem s nim 🙂 Až bude auto zase jezdit, využiju. Když mi ten mechanik dá auto zase dohromady tak nemám problem mu to zaplatit. Ostatní jen mění díly a inkasují a auto furt nejede🙂 V mém připadě: turbo, vaha, lambda, řetěz a napínak vaček, blov, svice, hadice a těsnění, b. čerpadlo, ŘJ, a to nemluvím o dilech které jsem si mohl půjčit na zkoušku. Proto jsem mluvil o tom že za to co jsem do toho narval by byla 2 v RSu.
  3. Přesně jak píše shikaree, dobrých mechošů je málo a když už na některýho naraziš tak tě s takle starou vranou rovnou pošle do haje protože ví kolik na tom je práce. Vaha je origo repas od bosche.
  4. Jednotku jsme tam měli taky jinou s vyp. imo a s origo daty a nic, jen to jelo od 3000 trochu hůř protože moje je chiplá. Všichni mi raděj ať to prodám, za ty opravy a zkoušení by byla 2 RS 🙂 Proto scháním někoho kdo tyhle motory zná.
  5. Tak už je to zase u doktora. Nejdřív auto úplně zdechlo a měsíc dávali dohromady kab. svazek k jednotce, teď udělali dekarbonizaci motoru a znovu kontrola obou rozvodů a stále nic, auto jede do 3000 jako atmosféra a prý podle váhy nemá vzduch, ta je mimo jiné taky nová.
  6. Viz výše co bylo vše děláno ale turbo je zrepas, svody ok, tlak nikde neuťíka. To bylo prvni co se logovalo. Teď se zeptám znovu, kvalitní servis koleme Prahy, co opravdu rozumí t. benz. motorům?
  7. Po dlouhé době jsem se v tom zase hrabal a spolu s olejem a filtrem jsem vyměnil na doporučení nastavovač vaček a řetez mezi nima (rozvody dolů, vačky ven) + řídicí lambdu. Stale nic a tedy rozumradové co si říkaj diagnostici jsou zase v koncích protoze diag. mlci a auto porad jede na prd. Nezná někdo diagnostika co dělá 1.8 t a rozumí tomu, ty u kterých jsem byl už neví?
  8. Ten kdo ti tvrdí, že je to normalní tak ani neví jak ten motor má jezdit. Dříve jsem se byl projet v jiném 1.8 RS a byla to od spodu mrcha lina ale majitel ani nevěděl jak to má jezdit. Stačí se podívat na graf od vyrobce.
  9. Tak vítej v klubu, mám ten stejný problém s naběhem turba, v kopci na 5 a cca 2200 ot se to nenafouka ani po 1 km, aby auto zrychlovalo, musim podradit. Dřive to od 1900 ot na tu 5 bralo jako nic a to ten kopec do prace je porad stejný. Taky by mě zajímalo čím to muže být, teď jsem ve stavu že už jsem si zvykl ale štve mě kolik už to stálo peněz a času a pořád nic. Pokud se ti to podaří vyřešit, napiš sem, docela by mě to zajímalo.
  10. Log neni problem, az se v tom budu zase hrabat tak si ho ulozim. Jak jsem psal vyse turbo je repasovane, n75, pop, vaha, odvetrani kliky, cerpadlo... vse nove a origo dily ne cina, hadice po natlakovani drzi. Tohle strileni mechosu a ruznejch borcu v oboru prislo na 40 000 a vysledek zadny. Jestli se najde sponzor muzu v tom pokracovat ale proto hledam nekoho kdo tyhle problemy mel a dokaze ho identifikovat. Proc teda u 1.9 TDI neni problem? Nebo jsem ho nikdy se schopnym mechanikem neme. Reknu treba pri plnym plynu skoci do nouze, naligujou turbo a hned vedi to je zatuhla regulace nebo cerpadlo potlaku a jdou najisto. Prijde mi ze u 1.8 toto neplati.
  11. Katem to neni, ten byl kontrolovan pri vymene turba. Tak co jsem koukal tak to zas takova sranda vymenit retizek, napinak a vsechna tesneni neni. Zase kdyz proctu diskuze tak preskoceny retez na vacce u 1.8 nikdo snad ani nemel, ze rachtal to je jiny problem ale vyhodit 8000 litru za nejaky pokus se mi taky nechce. To raci zajedu za nekym, kdo uz tento problem uspesne vyresil a dokaze mi poradit.
  12. Rozvody sedi na rysky, takze vyfukova je ok ale saci je pres ten retizek co je pod krytem ventilu. Problem nastal z niceho nic, proto pochybuju ze by to skocilo najednou na tom retezu co je prestavovac vacek a nepsalo zadnou chybu kdyz je na konci vacky cidlo. Neznate nahodou nekoho kdo 1.8 t opravdu dela a rozumi jim? Zatim jsem byl u ctyrech diagnostiku a vsichni strilej od boku, me to stoji prachy a vysledek zadny.
  13. Ahoj, nechci te strasit ale pokud je to stejny problem jako mam ja, tak nevim zda ti tady nekdo poradi spravne od stolu. Mam 2001 rs auq, auto funguje bez problemu, starty ok, necuka. Problem je ten, ze do cca 2500 ot je to mrtvy, potom zacne turbo pomalu plnit a v 3000 ot je zhruba na pozadovanym tlaku. Logovani vagem kanal 115, do cca 2000 je tam atmosfericky i kdyz rj pozaduje plny, pote se zacne tlak pomalu zvedat. Tento problem jiz resim pres rok. Na vagu zadna chyba, kontrolka motoru nesviti. Test akcnich clenu OK. V aute je cip od cimbu. Mel jsem s tim najeto cca 25 000 km po chipu takze opravdu vim jak to ma tlacit kdyz to gunguje dobre. Ted k tomu jak jsem postupoval v reseni: 1. repas turba u special turbo + natlakovani vedeni od turba, log 2.kontrola vsech hadic, vymena 2 kousku + ventil v T na odvetrani kliky, log 3. vymena cerpadla v nadrzi + p. filtr, test tlaku paliva, log 4. vymena vahy, pop of, n75, vz. filtr, svicky, log 5. test s jinou rj s orig. daty, zmerena komprese - u vsech valcu cca 13 atmosfer, kontrola rozvodu. Mezi tim jsem se byl projet v jine RS bez chipu a stejny problem, spodek do cca 2500 zadny, pak se to trochu sebralo, z logu turbo netlacilo podle toho co pozaduje rj. Majitel ani nevedel ze to ma jezdit jinak... Ted jsem byl u dalsiho diagnostika, uz ctvrteho... Vymen nastavovac vacek a retizek. K tomu jsem se jeste neodhodlal, pochybuju ze to na to ma vliv. Problem je v tom ze je to starej motor, diagnostika na prd a hlavnde dneska vsichni mechosi delaj jen teedeeiii a starej turbo motor jim prijede jednou za rok na vymenu oleje. Preju hodne stesti pri hledani zavady a malo utracenejch penez. Pokud to vyresis, napis to sem.
×
×
  • Vytvořit...