Presne ako pise motorpower aj kamarat si daval na slovensku filter cistit a po mesiaci znovu svietila kontrolka ked tam volal bolo mu povedane ze problem bude bud v tryskach alebo turbo a on im povedal Trysky nove turbo nove a potom povedali ze moze byt problem v motore ze spaluje olej a potom to vsetko ide do dpf nasledne to skoncilo tym ze daval vyberat dpf. Jasne ze suhlasim je to neekologicke a skodlive ale musis to brat tak ze ludia s tym maju sustavny problem proste konstrukcna chyba alebo tak a nedokazu dat u nas ludia 1000€ za novy filter preto to riesia touto cestou.
Mnohi ludia spaluju v dielnach olej vsetky tieto veci vyhadzuju hodcikde baterky a smeti a to je podla mna mnohokrat horsie a pre ludi skodlive. Je to vzdy riesenie podla financnej moznosti cloveka
Myslim si ze to auto s normou euro 4 prejde cez emisii bezproblemou nakolko mas turbo a trisky tiptop a mapu upravenu ako sa patri pri odstraneni dpf hned ma neukamenuj ale myslim si ze horsie su na tom stale tie auta ktore maju mensie euro normy a ich technicky stav je katastrofalny
Zatial to neriesim fungujem tak vyse rok a pol ak to bude potrebne budem riesit novy filter ale uvazoval som ci by nebolo mozne pouzit cisto katalyzator z BKD nakolko BMN ma normu euro 4
Mne odislo dpf az pri 290 tisicoch a na 103kw BMM mam vyse 300 dpf original vsetko funguje auta obe som 1majitel olej kazdych 10tisic menim motory ok akurat
RS - meneny egr klapka a aj klapka vypinania motora a dpf off pri 290 tisic spojka original bez naznaku opotrebenia
Dobry den chcel by som Vas poprosit aka je spravna montaz horneho ulozenia tlmica PREDNEHO! Jedna sa o to ze na ulozeni zo spodnej strany je sipkou naznaceny smer preto sa chcem spytat pred montazou AKYM SMEROM MA UKAZOVAT SIPKA NA ULOZENI? Dakujem
Octavia 2 125kw RS
Oprava do cca 100€ ale facet snimace pracu som robil sam len skoda ze az doma nakolko auto slo odtahovkou 1200km:( pretoze taliani mi chceli davat dole prevodovku kvoli snimacu na kluke co je hlupost staci iba vymenik olejovy demontovat od bloku
Jazdil som na vela 1.9 dsg a mozem ta ubezpecot ze spotrebu na combik s dsg mas v norme 6,1 je fajn necakaj ze to bude chodin na vzduch tieto ,, novsie auta " uz niesu ako dakedy rotacka 66 a 81kw
Dobry den mame v rodine dve auta s RS TDi 125kw motorom PPD siemens.
Na jednom nam zacalo pri 185000km robit to ze za studena ho trha akoby ho miestami dusilo alebo prestavalo vstrekovat a to v rozmedzi 1200 ot-2000ot. autom trha akonahle stupim na plyn ok a po chvilke zasa trha ,pokial sa auto zohreje na 90•C tak je vsetko poriadku.
Trysky su vymenene na zvolavacku dpf vykuchany
egr cisto nove aj so skrtiacou klapkou sanie hlinikove novou bankou vsetko a aj turbo po repase !
Nieje nejaky snimac co by ovplyvnoval v nizsich teplotach vstrekovanie?
Diagnostika vsetko v poriadku:(((( poradte dakujem.