Přejít na obsah

zrno

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

648 zobrazení profilu

zrno's Achievements

0

Popularita

  1. Ďakujem za reakcie páni... Je to zaujímavé, cca 200tis.km a ani náznak slzenia a problémov, nie že by som nebol rád.
  2. Zo skúseností .. pri koľkých km zhruba zvyknú odchádzať vodné pumpy na 1,8 - 2,0TSi..?
  3. Väčšina ľudí rieši maximálne len, aby v zábehu príliš motor nevytáčali.. no netreba zabúdať aj na nevhodnosť podtáčania a častého jazdenia v zábehu v nízkom spektre otáčok (u benzínu pod 2000ot.min v zábehu nie je optimálne jazdiť). A hlavne nešliapať do plynu na vyšších prevodoch z nízkych ot., to v zábehu platí desaťnásobne viac. Toto je omnoho horšie pre motor ktorý si ešte len "sadá", než to, že ho občas krátkodobo plne zahriaty a v záťaži vytiahnem k 4500-5000 otáčkam.
  4. na 2.0tsi som mal prvykrát preventívne vymené rozvody (reťaz, napinák K a bižutéria) po 50tis.km, vtedy nebola reťaz natiahnutá doslova ani o milimeter. Pred cca 2 mesiacmi pri nájazde cca 177tkm som dal rozvody vymeniť preventívne opäť (všetky reťaze, lišty, napináky, kryty atď...) po odjazdených 127tkm bol u mňa napinák vysunutý o 2 zuby oproti novému stavu, takže dosť dobrý stav ešte a dvojnásobne po toľkých km. Pre zaujímavosť po 180tkm mi originál vodná pumpa ani len neslzí, a motor s pravdepodobne špatnými krúžkami (11/2010) nežerie žiaden olej, ide ako pila a s krásnym chodom.
  5. ..ale ono to také jednoduché nebude. Je to zmes viacerých faktorov, ktoré dohromady vedia účinne tento neduh eliminovať.. tie tebou spomenuté tam samozrejme patria.
  6. Moje 2.0TSI (r.v 11/2010) má aktuálne nabehané cez 170tkm a spotreba oleja je na výmenný interval 8-9tkm dlhodobo do cca 0,2dcl (posledné odmeranie). Tzn. prakticky nula. Mimo to, že ide ako pila, s prejavom nového agregátu. Mám svoj "recept" na udržiavanie kondície toho motora, a rozhodne to nie je požívaním oleja Low/Mid Saps B)
  7. ..je možné že dvojliter má/môže mať iné kruhy ako 1.8..? ..r.v 10/2010 cca 170tkm, spotreba oleja max. 2-3dcl (často aj menej) na 8-9tkm (t.j dľžka výmenného intervalu).. takúto spotrebu oleja si drží celú dobu od novoty až do teraz.
  8. .."strach o své renomé" ..nuž ak sa VAG resp. v tomto prípade škoda domnieva, že takýmto spôsobom si renomé udržia v pozitívnych sférach, tak sú to pekní srandisti (hoci majitelia VAG "zázrakov techniky a etalónov kvality" toho tomuto producentovi už veľa krát zožrali kadečo).. Totiž len totálny idiot si po osobnej skúsenosti s TSI a jeho vychýrenou kvalitou, opäť kúpi vozidlo z rovnakej stajne a o to viac, ak výrobca sa chová akoby sa vôbec nič nedialo a všetko riešiť štýlom "zatloukat-zatloukat" do poslednej možnej chvíle a robiť zo svojich zákazníkov oslov, hoci dobre vie, že je to vyslovene konštrukčný paškvil s maslom na ich hlave.. A keby to bol len jediný prípad nepodarku nimi vyprodukovaného za posledné roky.. tak nepoviem nič. P.S dať do manuálu formulku o tom že spotreba 0,5l oleja na 1000km je vlastne v poriadku a auto je v bezproblémovej kondícii :smich: .. to len dokladuje celkovú úroveň výrobcu..
  9. ja tvrdím že 15tkm na olej je pre tieto turbo-priamovstreky s doku*venými krúžkami veľa.. po 10tkm je olej u priamovstreku na odpis, už len veľmi slabo plní svoje čistiace schopnosti a hlavne schopnosti zabraňovať usadzovaniu bordelu a udržať karbón vo vznose. 15tkm by som tam olej nechal jedine v prípade, že ten motor jazdí veľmi často a prevažne dlhé trasy a minimum krátkych.. ..na 2.0TSI mám odkrútených už blízko k 150tkm a motor olej vôbec nežerie.. P.S a o vzťahu štýlu a spôsobu jazdenia a tohoto fenoménu zakarbonovania a zapečenia krúžkov.. som už tušim v niektorom vlákne na fóre písal, nebudem to opakovať.
  10. koľko ma nábeh tento Yeti..? zaujíma ma to, kvôli stavu zasvinenia ventilov a sania
  11. r@pid.. jo, s tým súhlasím.. Ja ale neobhajujem chiptuning a výkonové úpravy nad sériové hodnoty.. ja píšem len konkrétne fakty a skúsenosti z reálnej prevádzky.. nič viac, nič menej. P.S a len ku príkladu.. Seat Leon Cupra R310.. klasická Cupra R 265ps/350Nm s prevodovkou MQ350, len softom upravená na hodnoty 228kw/390Nm.. tzv. továrenský chiptuning s plnou zárukou..
  12. nebuď smiešny chlape.. radšej lepšie čítaj text, lebo opäť máš s tým zjavný problém a potom nič nechápeš a píšes kapek od veci Ak píšem že tieto prevodovky vydržia pri dobrom jemnom softe na spodku cca 400Nm dlhodobo bez problémov, tak to nepíšem zo sna, ale je to na základe toho, že vozidiel s týmito prevodovkami ktoré sú upravené, behá mraky a fungujú OK.. osobne poznám viacero a prichádzam s nimi do styku. Na to, aby som tvrdil a mohol tvrdiť niečo, čo je už zopár rokov potvrdené a ďalej potvrdzované reálnou prevádzkou v reálnom svete, nepotrebujem výpočty micro-macro...a pod. záležitosti ty srandista.. A ak si myslíš že hodnota kr. momentu 350Nm, je jednak výrobcom maximálna povolená a zároveň z konštrukčného hľadiska aj hraničná, ktorú tieto konkrétne prevodovky vydržia, tak opäť raz s tebou viac nemám o čom ďalej diskutovať, pretože to je čistý nezmysel..
  13. to hádam nieje reakcia na môj príspevok (keďže reaguješ hneď po mne a necituješ nikoho).. P.S inak čo sa týka MQ350 manuál.. ak to je rozumné navýšenie s dobrým softom s jemným spodkom, dokáže bez problémov dlhodobo znášať 400Nm, ak na tom nejazdí manták, ktorý dupe do podlahy pri 2000ot.min na 5 či 6 pr. stupni a pod. To sú dlhodobo overené fakty u množstva upravených vozidiel s týmito motormi a prevodovkami..
  14. ..moja osobná skúsenosť s 2.0TSI a chiptuningom. 2.0TSI CCZB.. vozidlo som kúpil svojeho času fungel nové.. po dvoch rokoch a odjazdených cca 40tkm to šlo na úpravu do Profituning BA (Ivan Šoltýs), dostal som na neho ohľadne TSI motorov a úpravy ich manažmentu odporúčanie.. Aktuálne s úpravou najazdených cca 100tkm, čiže dohromady natočených cca 140tkm.. bez jediného problému a negatíva (teda ak odmyslím nedávny problém s ovládaním vírivých klapiek v saní - čo ale s úpravou nemá absolútne žiaden súvis). Motor ide celú dobu krásne v celom spektre otáčok, žiadne trhania, výpadky a pod.. emisie na EK ukážkové. Ja teda svoju voľbu ľutovať nemôžem.
  15. p2p.. kľudne to premaž, ja s tým nemám najmenší problém.. no ak na mňa niekto reaguje dosť od veci a sprosto a naviac ani nechápe pointu o čom konkrétnom píšem, tak na to reagovať budem. P.S k problematike olejov sa ja vyjadrovať môžem, nakoľko tento obor som mimo iné niekoľko semestrov študoval a čo píšem sú fakty a nie domnienky ako v tomto smere býva na fórach zvykom .. a ak píšem že esterové zložky v základe oleja majú vplyv na to, že v tomto konkrétnom prípade to pomôže viac či menej oddialiť proces zapečenia krúžkov a žrania oleja, tak je to fakt a nie výmysel. Samozrejme nikde som sa nezmienil o tom, že je to liek a nejaké konečné riešenie, toto z mojej strany nikde nepadlo..
×
×
  • Vytvořit...