Přejít na obsah

Radim954

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

493 zobrazení profilu

Radim954's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím vás. Chtěl bych se zeptat ohledně tohoto problému. Při vypnutí se motor dost zatřese. S klapkou se dá normálně prstem hýbat i když má docela velký odpor.Při vypnutí zapalování se zavře na cca 2 sekundy,pak se otevře takže to vypadá že funguje správně. Když jsem ale zkusil vycvaknout konektor,byl ten otřes +- stejný jako se zapojenou klapkou. Dělalo to před výměnou dvouhmoty i po výměně. Motor BKD. Díky za každou radu.
  2. Zdravím. Už to asi nebude aktuální ale možná se to někomu bude hodit. Mám přesně toto rádio a musím říct že je perfektní. Komplet v češtině,navigace taky přesná,celkově velmi povedené rádio,navíc v autě vypadá perfektně!! Je pravda že Maxidot ani MF volant nemám takže jak funguje tohle,nevím. V základu se dá nastavit zelené podsvícení tlačítek ale červené téma VW na displeji zůstane. Nic méně z ulozto.cz se stáhne aktualizace která hodí rádio kompletně do zelené barvy. Jednoduše se vyjme karta kde jsou mapy,hodí se do PC nebo mobilu a rozbalí se v ní stáhnutá složka. Poté se karta vrátí zpět do rádia a je hotovo. Někde mám podrobný návod i link na stažení té aktualizace kterou mi poslal prodejce tak kdyby někdo chtěl,můžu mu poslat.
  3. Je. Na rádiu,na boku u řidiče i vedle baterie je ok. Ještě mě napadlo jestli se nemohl přelomit nějaký kabel když jsem se tam snažil rádio zatlačit ale vypadají ok, dá se to nějak zjistit?
  4. Zdravím. Dnes jsem zapojoval do Octavie Rádio s gps. Zprvu vše fungovalo jenomže když jsem ji už začal opatrně zasouvat do otvoru tak se najednou vypla. Zjistil jsem že do rádia nejde vůbec proud,je to úplně mrtvé. Všechny pojistky jsou v pořádku,jak ve svorkovnici u řidiče,tak ve svorkovnici vedle baterie.Pro jistotu jsem je ještě vyměnil za nové.Koukal jsem i na kable k rádiu co vedou z palubovky,jestli se nějak neštíply ale jsou ok ale rádio je úplně bez proudu.......... Poraďtě prosím. Díky
  5. Zdravím. Chci se zeptat co je pravdy na tom že by se mělo u těchto motorů preventivně měnit olejové čerpadlo? Vím že nějaké problémy tohoto typu měly passaty ale o octavii jsem to slyšel prvně... Díky za reakci
  6. Zdravím vás. Mám problém nespíš s regulací tlaku turba nebo tak něco. Když jedu do kopce a prudce přidám plyn,auto se začne v pohodě rozjíždět ale za chvíli ztratí výkon a nejspíš spadne do nouzáku ale žádnou chybu mi to nehodí. Jakmile vypnu klíček, znova nastartuji tak je zase vše v pořádku. Nejvíce se to děje když jedeme plně naložení. Turbo běží pořád,slyším jeho mírné houkání které je pořád stejné... Nevíte náhodou co by to mohlo být? Díky za každý typ
  7. Další věc která se mi stala,že mi začalo něco bouchat jako by od motoru když mám malé otáčky,rozjíždím se nebo dobržďuji.. Jsou to takové dost nepříjemné rány. Dělá to jen občas.. Prvně jsem měl podezření na dvouhmotu ale když mám auto pouze na volnoběh,nic se neozývá, teda zatím,začalo to dělat teprve včera,pak jsem jel už jen po dálnici a to byl klid.. Dá se ještě nějak jinak poznat dvouhmota která je před odchodem?? Dík
  8. Zdravím vás. Včera,když jsem jel do kopce a řádně jsem auto vytočil, ztratilo výkon. žádný bílý dým zamnou nebyl, do nouzáku to taky nespadlo,trvalo to asi minutu, pak to zase výkon mělo,turbo jsem normálně slyšel že běží-klasický houkání.Dnes auto naprosto v pořádku,auto jsem zkoušel i vytáčet,sice né do kopce ale vše bylo ok. Nevíte náhodou co stím? Vím že budu muset do servisu ale potřeboval bych to vyřešit co nejrychleji, v pondělí mám jet docela štrek a teď todle... :( Auto má najeto 210 000. Díky
  9. Zdravím. Tak jsem dnes původní klapku vymontoval a nechal pouze zapojený konektor.Při zapnutí a vypnutí klíčku klapka na nic nereagovala takže byla špatná. Nová klapka samozřejmě už chodila pěkně.. Ze zvědavosti jsem starou klapku demontoval tak jak výše popsal polpavel. Poslední dva zuby na plastovém kolečku byly vylámané,tudíž byla klapka zaseklá. Odešla při 205 000km ale zarazily mě tři šrouby kterými je přišroubována klapka k EGR ventilu, Nebyly to torxy ale klasické imbusy takže mám podezření že už byla klapka měněna, nevím.. :)
  10. Ještě se zeptám. Když klapku sundám,nechám pouze konektor tak při nastartování a zhasnutí by se měla otevírat a zavírat,takto můžu v pohodě vyzkoušet její funkčnost. Je to tak? Díky
  11. Omlouvám se.Teď když jsem si to otevřel v jiném prohlížeči,tak už je vidím. Takže jsem pochopil správně když bude auto zahřáté tak můžu bez starostí ten konektor odpojit a zkusit motor vypnout zda-li to zase zaklepe nebo ne.. V případě že ne,je špatná klapka.... Je to tak? Děkuji
  12. Zdravím vás. Nyní řeším stejný problém. Chtěl jsem se zeptat jestli by sem někdo nemohl hodit nějaké fotky té klapky a konektoru který se odpojuje pro zkoušku jak někdo už popisoval.. Díky
  13. Zdravím vás. Potřeboval bych informaci ohledně spolehlivosti těchto dvou motorů. Chtěl bych si koupit Octavii combi od r.v. 2006 do 2008 a váhám mezi těmito dvěma motory.Původně jsem chtěl pouze 1.9 protože mi hodně lidí říkalo že jsou to nejlepší motory a naopak že 2.0 se mám vyhnout,že tam snad praskaly hlavy a nevím co všechno a zase znám pár lidí co tenhle motor mají a ne na nic si nestěžují.Snad u téhle motorizace mělo hrát roli i konkrétní rok výroby.. Tenhle motor se mi líbí v tom, že má slušný výkon a hlavně 6-ti stupňovou převodovku oproti 1.9 v klasické verzi. Tak co myslíte?? Děkuji za každý poznatek
×
×
  • Vytvořit...