Přejít na obsah

KoliCZE

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

655 zobrazení profilu

KoliCZE's Achievements

0

Popularita

  1. Napadá mě ještě jestli by to nemohla dělat třeba nějaká prasklina v hadici k intercooleru, tím by se teoreticky nechalo vysvětlit to, že když je zima tak to jede normálně. Nemáte s tím někdo zkušenost ?
  2. Chápu, ale já sem tak trochu perfekcionista a hračička, takže jakmile to začne dělat, tak mě to neskutečně štve :-D. Ale je teda fakt, že letošní zima na to byla ideální. Třeba se to někomu tady povedlo vyřešit, nebo s tím bude už nějaká zkušenost a povede se toho konečně zbavit. Přeci jen jich jezdí po ČR statisíce, tak s tím musí být nějaké zkušenosti.
  3. Tak po dlouhé době se hlásím zpět. Nicméně problém stále přetrvává. (aktuálně najeto cca 215 tis.) Ovšem auto už neškube při konstantní rychlosti, pokud je venkovní teplota nižší než cca 5°C (čím větší zima, tím lépe), studené starty bez problémů i cca týdenním odstavení auta. Pokud se venkovní teplota zvedne nad deset stupňů, tak po zahřátí auto při konstantní jízdě poškubává a má pak lehce nepravidelný volnoběh. Dal jsem auto na překontrolování vstřiků - výsledek 2 repasovány avšak beze změny. Rok poté kontrola vstřiků na stolici a stále v normě, takže vstřiky jsem vyloučil, nicméně v obou diesel centrech říkali, že už je celkem vymačkané uložení vstřiků v hlavě (ale myslím si, že v případě tohoto problému by se projevilo hlavně na špatných ranních startech a při delším stání, kdy by vlivem netěsnosti padala nafta). Diagnostika čistá jako slovo boží. Repas turbodmychadla - začalo padat do nouzáku - na škubání taky žádný vliv Vyměněno čidlo teploty nafty včetně bužírky - beze změny Nový EGR ventil - beze změny Nová autobaterie (stará v zimě klekla) - beze změny Nová kabeláž ke vstřikům - beze změny Nová spojka včetně setrvačníku od SACHS - nic Pokud by jste s tímto problémem někdo dokázal poradit, tak v případě vyřešení problému pošlu flašku nějaké kvalitní lihoviny, protože už se s tím peru přes tři roky a pořád na to nemůžu přijít. Napadá mě ještě zkusit jiný elektromagnetický blok ventilů (v zimě občas při zhasnutí motoru bzučel) a před tím odpojit baterii aby se smazala adaptace (nebo je potřeba někam na diagnostiku?), nebo jinou váhu vzduchu. Takže největší problém teď vidím v něčem na co má vliv okolní teplota, protože teď v zimě i po zahřátí motoru jelo auto vcelku normálně. Pokud by tu byl nějaký guru, ke kterému by se nechalo zajet na kontrolu budu jedině rád za Vaše poznatky a zkušenosti. Díky
  4. A jak jsi přišel na ten ventil N75? Hlásila něco diagnostika, nebo pokus-omyl?
  5. Zkusil bych gumičky na vstřikách, pravděpodobně jeden propouští a nejspíš i svazek kabelů ke vstřikům, to je ten kulatý element co popisuješ.
  6. Zkusil bych se zaměřit na gumičky u vstřiků. Dělalo mi to taky a jedna byla překroucená. Tak jsme dali novou sadu gumiček a od té doby nic.
  7. Stalo se mi to samé a dělá to ta velká zelená 30 A pojistka v motorovém prostoru. Byla zaoxidovaná, takže by mělo stačit očistit plošky pojistky nebo pro jistotu vyměnit pojistku. Na VAG to píše - Chyba 927 - Svorka 30 pravá.
  8. Už jsem domluvený s kamarádem, že vyzkouším jeho, tak snad to bude už konečně ono. Pak dám každopádně vědět, jak jsem dopadl. Díky za tip.
  9. Taky mi to připadá na ten elektromag. ventil, protože okolo 2.000 ot. začíná pracovat turbo pokud se nepletu a tohle je teda tak na hraně jeho zapínání a vypínání, takže je možné, že turbo pak neví co si má počít a proto škube ? Resp. který z těch elektromagnetických ventilů?
  10. Tak další poznatky. Vyměněn el. svazek ke vstřikovačům a zkontrolovaný SW, ale beze změny. Teď jak se udělalo teplo, tak jsem vysledoval, že to cukání je vždycky pří 2.000 ot/min, tzn. na trojku cca v 60km/h, čtyřku v 80 km/h a na pětku ve 100 km/h. Diagnostika žádné chyby neukazuje, takže mě to vede k závěru jestli není možné, že by byl špatný EGR, nebo nějaký ventil co hlídá tlak u turba. (blok magnetického ventilu atd.) Pochybuji o špatném vstřiku, protože auto táhne dobře a nekouří. Nemáte s tím někdo zkušenost ? Díky za každou radu
  11. Příští týden s tím jedu do škody, tak zkusí flash ŘJ a proměří hodnoty. Tak uvidíme
  12. Je teda možné že budou špatné kabely ke vstřikovačům ? Popřípadě pomůže přehrání ŘJ? Díky za názory ....
  13. Tyhle problémy by taky mohla způsobovat špatná váha vzduchu. Což je celkem častý problém motorů TDI. http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/1360707-snimac-mnozstvi-protekajiciho-vzduchu-bosch-0281002531/?id=1360707
  14. Tak nakonec se mi nejvíc osvědčila vazelína ve spreji, tím jsem vše prostříkl a je klid.
  15. Ahoj, Mám následující problém se svým autem: Škoda Octavia II FL rok. 2009, motor 1.9 TDI 77 kW BXE, najeto 164.000 km Auto po zahřátí po najetí cca 20 km + (ale závisí i na okolní teplotě, čím je tepleji tím dříve) začne při udržování konstantní rychlosti a citlivé práci s plynem pocukávat (podobně jako atmosférický benzín se špatnými svíčkami). Je to znát na autě i na pedálu plynu. Pokud přidám více plynu, nebo přestanu šlapat na plyn, cukání přestane. Při zastavení takto zahřátého auta je při volnoběhu cítit nepravidelné vibrace a také při teplém startu se auto citelně zachvěje. Pokud je auto ještě studené k ničemu z tohoto nedochází tj. startuje hladce a má rovnoměrný volnoběh a při jízdě necuká. Výpis z diagnostiky neukazuje žádné chyby, motor dobře táhne a poslechově běží hladce. Auto je po výměně oleje a všech filtrů, má novou spojkovou sadu včetně setrvačníku SACHS a novou váhu vzduchu BOSCH, tankuju víceméně jen Vervu u Benziny a olej každých 15.000 km Vím, že už se tu podobné problémy řešily, ale žádná odpověď mi nepřišla dostatečná a ani ve Škodovce mi zatím nebyli schopní říct, co to má na svědomí. Za každou Vaši radu budu proto vděčný.
×
×
  • Vytvořit...