Tento tyden jsem resil takovy mensi problem. Pri navratu ze sluzebky mi behem jizdy palubak napsal, ze mam zkontrolovat chladici kapalinu, zastavil jsem a zjistil ze kapaliny je tam hodne pod minimem. Jelikoz sebou vozim orig. napln, tak jsem dolil a pokracoval v ceste, po navratu do prace jsem pro jistotu kapalinu zkontroloval a byla zase pod minimem, zacal jsem hledat unik a zjistil, ze kape neco ve spodu motoru primo na kryt motoru. Rovnou jsem s tim zajel do servisu s podezrenim na vadnou pumpu(regulator chladiciho obehu..jak tomu rikaji odborne), coz se take potvrdilo. O co vice me prekvapilo, kdyz mi rekli, ze pumpa nikde neni ani v MB, takze budu cekat nejmene 14dni...po takovem mensim nalehani z me strany a pouziti par slov, bylo auto do tri dnu opraveno i s novou pumpou. Co me ale prekvapilo, kdyz jsem se ptal na to kdy by se mela pumpa menit, tak mi rekli, ze to predepsane neni a ze se proste meni az odejde...coz se mi zda ponekud nezdrave, kdyz nova pumpa stoji mezi 3-4t Kc. Kazdopadne me se to stalo ve 167 000 km. Mechos rikal, ze s touhle zavadou 1,8 vubec nejezdi, ze jsem vyjimka...tak nevim jestli kecal nebo ne. Auto jsem videl, kdyz se pro tu pumpu dostavali, musim rici, ze je naprosto perfektne schovana...co vsechno muselo jit pryc nez-li se k tomu vubec dostal.