Přejít na obsah

Dex

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dex's Achievements

0

Popularita

  1. no úplně striktně bych se toho nedržel....já jezdím do práce 48km a mám TSi ;-) ... a neměnil bych.
  2. dela to jen kdyz je auto delsi dobu v klidu, napr. pres noc a dyl. Pri opakovanych startech to nedela....
  3. řešilo se to na konkurenčním foru, dělá to asi všem 1,4TSI a pravděpodobně i 1,8TSI. Dělá to i mě úplně od začátku a údajně to dělá olejové čerpadlo. Dle info to není závada nýbrž vlastnost.
  4. Vypínání je zatím pouze u Supa. Octa 103 a 110 je téměř (možná úplně) stejný mortor.
  5. Jirka X: ....a řídil si někdy jiné auto než Škodu? Doporučuju vyzkoušet, velmi příjemné :-D Patrik 1971: tohle je má první Škodovka ( pokud nepočítám stodvacítku z před pětadvaceti léty) ale nemúžu bohužel sdílet tvůj názor. Oktávka se mi líbí v mnoha pohledech, ale ikdyby byl Ford lepší jen právě v tom podvozku, tak bohužel podvozek je právě to, co dělá auto autem a zábavu v něm zábavou. Ten pocit jistoty a bezpečí, ať už s křidélky nebo bez, ničím nenahradíš :-D Mmch. na kolik vyjde Eibach komplet na OIII?
  6. Bohužel se musím také přidat. Mám OIII teprve měsíc a přecházím z Focuse a nekompromisně musím říct, že co se podvozku týká, má se Škoda hodně co zlepšovat a od Fordu by se mohli (nebo spíš měli) učit. Auto dražší o čtvrt mega a podvozkově o 2 třídy níže. By mě zajímalo, jestli vývojáři někdy vůbec jeli i v nějakém jiném autě :-/
  7. Podle mě si ale trh takto zdegenerovali právě evropští prodejci sami. Když vlezu do škodovky se poptat na auto, tak hned na zavěr nabídky slyším automaticky větu "a my vám k tomu dáme slevu XX tisíc (nebo %). Když si to přirovnal k těm televizím, každý prodejce mi hned na první pohled cenou prozradí jako slevu ze "základní ceny" mi dává. U aut tohle nejsem schopnej dohledat nebo zjistit jinak než tím, že si oběhám salony a "zeptám se". Takže jsou tohle dost neporovnatelný nákupy. Třeba např. u japonských automobilek se na slevu ptát ani nemusíš, protože oni ti jen tak něco nesleví. Cena je tam daná a většinou neměnná, max. ti nabídnou jiné bonusy v příslušenství. Chápu ale, že tohle je asi dost ovlivněný celkovými prodeji. Takže opakuji, co se soukromých klientů týká, prodejci evropských automobilek si sami můžou za to, že zákazníka jako první věc zajímá to, jakou slevu mu dají....
  8. ja ted jedu 13.tyden a auto uz je na prodejne, takze predpokladam, ze je to tyden posledni :) combi 1,4 TSI style+
  9. Tohle se asi bude dost lišit dle lokality a ceny auta, ale můžu říct své zkušenosti. Pokud kupuješ auto soukromě, tak žádnou závratnou slevu nezískáš. V krajském městě jsem nebyl schopnej se dostat přes 7%. Nakonec jsem auto objednal v jednom malém městě se slevou 9%, kterou jsem ještě při podpisu trošku navýšil tím, že jsem si do výbavy přihodil drobnosti, který mi nakonec prodejce nechal gratis. Takže konečná sleva asi 9,5%. Nicméně píšeš o Freshi a ikdyž nemám zkušenost, předpokládám, že tam ta sleva bude výrazně nižší. Můj osobní názor, cenový rozdíl mezi novým a ročním nebývá většinou vůbec zásadní, takže bych bral raději nové. Nicméně na cenu 420k se s novou 1,4 TSI nedostaneš, takže ti stejně zbude rozhodování mezi roční 1,4 (1,6TDI) nebo novou 1,2. Tady bych šel osobně do jeté 1,4.
  10. Dex

    Čakacia doba na RS

    a bývá i každoroční zlevnění? ...že bych počkal, protože než jsem se rozhoupal, tak jsem se takhle přes noc náhle dostal mimo limit ...škodovka mě začíná pěkně
  11. to Pawouk01: no jak jsem psal,asi jsem trošku zdeformovanej ze současné turbobrikety, ale třeba dvouhmota u tohoto auta odchází průměrně (prokazatelně dle spousty dalších majitelů, ne jen mojí neschopností jak by tu asi brzo někdo podotkl) někde mezi 130-150k km. Já ji měnil na 148k. U auta za půl mega výměna po necelých 4 letech za 30 tis.kč. Přijde mi to brzo a dost. Proto se tak stupidně ptám, abych opět u auta za 600k neřešil po pár letech výměny dílů za podobný pálky. A předpokládám, že po víc než 3 letech by už mohlo bý spoustu OIII s nájezdem 150+k km.....
  12. Tohle jsem samozřejmě četl, nicméně takhle na konci týdne jsem už s intelektem asi totálně na dně a napoprvé jsem to nedal. Teď už z toho ale jasně vidím, že 1,4TSi M naštěsí dvouhmotu nemá. Heuréka.
  13. snad? No ja bych se bez ní obešel :) ... ale diky
  14. Takže rozvody poprvé při 240k km? Hmmm... solidní. Jen jestli tím škoda nechce okatě ukázat, že teď už "něco" vydrží.... asi jako olej po 30k km Jinak s turbobriketou už nějakej pátek jezdím, takže samozřejmě vím, jak s nimi zacházet. Nicméně jsem se zatím nedozvěděl, jestli 1,4TSi ma dvouhmotu nebo ne.
  15. Tak ono mi ani tak nejde o to, kdy odejdou mě, ale o to, jaká je průměrná životnost těchto komponent u tohoto motoru. Už je na světě nějaký 3 roky, tak už by přece měly být určité zkušenosti....nebo nejsou?
×
×
  • Vytvořit...