Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


omicron

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    654
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli omicron

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

529 zobrazení profilu
  1. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Proč by měl být blázen? Ten motor je jinak vynikající.. S novým autem jsem šel opět do tohoto motoru, byť již inovovaného. Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  2. Kamera v autě (černá skříňka)

    Tady mají popsanou 1-kanálovou variantu RC500S-1CH. Ale z nějakých důvodů je na trhu (možná zatím) jen v Asii a Austrálii... Například z eBay v HK by se dala objednat.
  3. Kamera v autě (černá skříňka)

    Tak jsem až nyní našel v balení kamerového setu i polarizační filtr pro přední kameru. Uvidíme, zda-li nějak obraz viditelně upgraduje, možná to zvedne trochu kontrast a odfiltruje odlesky předního skla. Nicméně u takovýchto malých kamer bez možnosti nastavení roviny CPL (mám s CPL nějaké zkušenosti z SLR a DSLR) si nedělám žádné velké iluze o funkčnosti polarizačního filtru. . Doplněno: tak jsem koukal, že by CPL měl být stavitelný, musím se na něj znovu podívat, ale když jsem ho dával na objektiv, nebylo možné s ním otáčet, byť je kroužek dvojitý - i tak bude obtížné ho nastavit správně jen podle obrazu na displeji smartphone, možná bude lepší použít nějaký větší tablet...
  4. Kamera v autě (černá skříňka)

    Koukni do jejich porfolia, nejsem si jistý, zda-li nemají i provedení single...
  5. Kamera v autě (černá skříňka)

    Záznam je skutečně kvalitní a čitelný, kamera si vede obstojně i v prudkém protisvětle, ten obrazový čip je používán i mnoha jinými výrobci, ale dle různých recenzí se tady (a v sesterském provedení s displejem LS500W Dual) podařilo DOD z toho vydupat asi nejvíce. SPZky jsou fakt čitelné skoro vždy i ze zadní kamery, ještě čekám na nějaké horší počasí, jak si kamery povedou.
  6. Kamera v autě (černá skříňka)

    Do zánovní O3FL (MR2018) jsem nedávno instaloval 2-kamerovou dashcam sadu (přední a zadní kamera) pro pevnou montáž DOD RC500S (SONY STARVIS chip s nočním režimem, WDR, H2.64, G-senzor, parkovací režim, místo Lion použití kapacitoru atd.). Zásadní, co u mě rozhodlo, byla velikost a minimalistické provedení obou kamer, kvalita obrazu (zejména v noci a skutečné rozlišení registračních značek kolemjedoucích aut), dle recenzí i funkční parkovací režim (s ochranou autobaterie). Displej nepotřebuji, u předchozích kamer jsem ho málokdy využíval, náhradou je aplikace pro smartphone. Obě kamery mají pevné upevnění (3M páska) držáku na skle (kamery jsou stále velmi rychle vyjmutelné), takže nehrozí žádné upadávání jako v případě různých přísavek, což již mám za sebou :-(. Zejména to i dle nedávného testu ADAC velmi zvyšuje funkčnost kamery při záznamu při nárazu, kdy jiné kamery s přísavkami obvykle upadnou (!). A to včetně některých velmi oblíbených (viz test). Zajímavostí je opravdu funkční "Parkovací režim", který dokáže skutečnou identifikaci toho, kdo se kolem auta motá, nebo s ním něco dělá (ne jen jeho tmavá záda při odchodu od poškrábaného auta). To má DOD na vysoké úrovni, vč. 15 sec prealarmové paměti (podobně jako u IP kamer). V tom nočním režimu mají obě kamery vyšší kompresi se zachovaným rozlišením (méně zaberou místo na SD kartě), na kvalitě obrazu i v noci se to ale moc neprojeví. Přední kamera nemá displej a má minimalizované ovládání (3 tlačítka), zadní je o něco menší, obě pracují s FullHD rozlišením. Kamera je bez displeje lépe umístitelná a zdaleka méně nápadná. Její konfigurace je přes vlastní WiFi dedikováno na aplikaci ve spárovaném smartphone. Vpředu se ukázalo jako zatím nejvýhodnější místo pro upevnění vlevo od velkého okenního senzorového panelu za sluneční clonou (obvykle ji mám sklopenou), tam kde je ten kovový rastr na skle. Kamera cloně nijak nepřekáží, clona jde i nadále zcela sklopit. Zvenčí přední dashcam takřka vůbec není vidět, a jde vertikálně velmi dobře nastavit, uvnitř je k ní perfektní přístup, k ovládání, i ke kabeláži a SD slotu, dá se lehce rychle odpojit a vyjmout stisknutím uvolňovacího tlačítka. Zadní kameru jsem umístil vlevo (při pohledu zvenčí) od centrálního brzdového světla, a nijak nepřekáží ani vysunuté roletce. Přívodní kabeláž je protažena levým kabelovým krkem. Zvenčí prakticky není rozeznatelná. Součástí přídavné montážní sady pro pevnou instalaci je i konvertor 12/24V na 5V (USB) s hlídačem poklesu napětí, autobaterie je pod ochranou i při dlouhém odstavení auta, třeba na letišti apod. Dashcam má 3 různé parkovací režimy - přes tuto montážní sadu je tedy trvale napájena i při uzamčení auta. Z krátkých zkušeností z provozu oceňuji vysokou kvalitu obrazu a funkční parkovací režim, nenápadnost - kamer si skutečně nikdy zevnitř ani zvenčí nevšimne, naopak přehrávač pro simultánní přehrávání obrazu obou kamer a GPS polohy na PC je malá korejská katastrofa, ale až tak není potřebný. Aplikace pro smartphone má trochu kostrbaté ovládání, ale dá se zvyknout, nepotřebuji to denně. Kdo chce záznamy pravidelně kontrolovat, měl by si pořídit raději 2 SSD karty pro pohodlné přenášení záznamů (v mém případě zatím 1x 128GB), přenášet obří soubory pomocí aplikace do smartphone je nesmysl, byť to lze.
  7. Zbraň na ochranu

    No právě, že v tom byl takový hokej...já prodlužoval letos v dubnu a na 10 let. Předtím jsem to měl také na 10 let, a předtím si již moc nepamatuji...
  8. Zbraň na ochranu

    To jako fakt ? OMG... Na jak dlouho vám to nyní dávají, protože jsem slyšel něco o zkrácení platnosti ZP, ale mě to nedávno dali znovu na 10 let... A jen doktor a myslím fotka.
  9. Zbraň na ochranu

    Nevím, jak to je složité dnes (zbraň mám přes 25 let), ale vzhledem ke stále se zhoršující legislativě bych neváhal a šel do toho. Zrovna nedávno jsem si zbroják opět prodlužoval - byť jsem měl termín nyní již poznačený v Outlooku (naposledy jsem to o pár dní prošvihl, a bylo to veeelmi složité ), tak mě sami včas zavolali, že se termín blíží, a je třeba to prodloužit... Tentokráte velmi jednoduché :-)
  10. DOVOLENA 2018

    V Bosně určitě nezapomeň na vodopády Kravice, je to na cestě do Mostaru[emoji5] Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  11. DOVOLENA 2018

    Byl jsem jak v BiH, tak v Montenegro (několikrát), žádný problém s kartami, a to už léta. VISA, EC/MC, debetní i kredit, žádný problém. I Albánie. Do Bosny mě jednou volala banka, jestli jsem ty transakce opravdu dělal já [emoji5] Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
  12. FOTOGRAFICKÉ ÚLOVKY Z ULICE

    S tímto (T. Hilux 2.8GD 4x4) a takto jsem nedávnou duny v Mosambiku a Jižní Africe dával já ...
  13. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    A nezkusil jsi Schonera? Mel jsem před casem podobnou lapalii tesne po zaruce, kdy jsem předtím ještě v zaruce opakovane upozornoval na velkou spotřebu oleje, a automobilka stale usty servisu opakovala (po vahovych zkouškách), ze to je ve 105 kkm odpovídající (!). Nekde jsem to zde popsal, ale u Schonera se k tomu postavili celkem dobře a rychle... Nakonec platila automobilka se Schonerem v ramci kulance, ale musel jsem drobet zabojovat
  14. Předchozí auto (O2FL LK) jsem mel s xenony, nyní O3FL (opet LK) s fullLED. Rozdil je dost veliky. Mel jsem na tyden půjčenou nahradni O3FL s halogeny, mel jsem dojem ze me svetla nesviti, to je proste realita. Tady je rozdil doslova obrovsky FullLED silne, bile a velmi rozprostrene (dle rezimu jizdy) svetlo, s ostrym ohranicenim (to ale muze nekomu vadit), je to ale skok i ve srovnani s xenony. POZOR ale, viz poznámka na konci. Nechapu nekoho, kdo preferuje i dnes halogeny - jiste ekonomicke duvody jsou nasnadě, ale servisu bych se nebal, kdo si fullLED priplati, bude mit i na servis po zaruce. Obvykle drive ale auto pujde do světa, a se servisem si jiz poradi další majitel Ještě dulezita poznámka - hodne se o tom diskutovalo u konkurence, nechal jsem si u takřka noveho auta prenastavit potkávací konfiguraci fullLED, protože to subjektivne svitilo hodne zkratka, a ejhle, jak to pomohlo, do te doby jsem mohl jezdit skoro jen s dalkami. To muze byt i příčina toho, ze to radu lidi při nejakem testu odradi, protože to jde z fabriky nenastavene, a ma to delat predprodejni servis. Ti na to obvykle kaslou, coz jsem si nejen ja overil osobne... Je to pekny bordel, ze se fabrika nedokaze s autosalony domluvit. Fabrika me sdelila, ze to NENASTAVUJI, a je to věc prodejce
  15. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Cheb, předpokládám že Schoner, že?

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.