Přejít na obsah

shogun

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

shogun's Achievements

0

Popularita

  1. Jsem po výměně dvojhmoty a začínám pozorovat při nízkejch otáčkách třeba na čtyřku pod 1400/min takové drnčení jakoby drnčely nějaké plechy.Nevíte coby to mohlo být.Před výměnou to nedělalo.Mam 1.9 tdi 77kw dsg 2007.Setrvák jsem kupoval novej v CC-dílech : 03G 105 266 BE. Nemuže to být třeba špatná instalace toho setrváku?
  2. Chtěl jsem se zeptat,když mam auto bez výhřevu sedaček a později je chci dodělat,jestli můžu vyměnit panel klimatronicu s výhřevem již niní.Koupil jsem ho levně a chtěl jsem vyzkoušet jestli vůbec funguje.Jestli mi to nebude házet nějakou chybu.
  3. Mam před face.Dneska my to tvrdili i v CC-autodílech že,když neměli na 1.9 tak to nahrazovali 2.0(a prej tam měli i automechanika,který tvrdil,že to jde)pak jsem volal do škodovky a tam zase jejich technici tvrdily,že to neni možný,že i kdyby tam šel tak to nebude fungovat protože je jinak nastavenej a spojka by tu sílu nedokázala přenýst.Na to jsem mu řekl,že by ta převodovka měla být pro oba modeli úplně stejná(nemam potvrzeno)tak pak už neřikal nic.Ale nechtěl jsem to riskovat tak jsem nakonec vzal CC-dílech vzal ten 03G 105 266 BE ,zítra by měl dorazit a pak už jen montáž.
  4. Mam možnost koupit setrvák pro 2.0tdi 03G 105 266 BD,co myslíte pujde na 1.9tdi.Ten co mi to chce prodat říká že jsou stejný a v Maxi-L taky tvrděj,že neřešej 1.9 a 2.0 ale jenom diesel a benzín a nikdy žádnej problém.Tak nevim,co myslíte?
  5. Ahoj,tak už sis ho objednal nebo si ho koupil někde jinde?Chtěl jsem se zeptat jestli někdo neví o nějakém servisu co má zkušenosti s výměnou setrváku u DSGčka v Ústeckém kraji a nemyslim ty joudy z autorizovanejch servisech.Díky.
  6. shogun

    Tónování skel

    Nápis Tinded na sklech nemám,znamenáto že nemám tonovaná skla z výroby.Mam tam napis Tempered a mam octavia II výbava elegance a měl jsem zato,že skla byla z výroby nazelenalá.
  7. shogun

    Tónování skel

    Ahoj,já mam skla pokovený a jsem stim moc spokojený.Vzadu to mam zatmavený tak na 70% a na předních mam přechod do ztracena.Okna byly z výroby už zatmavený na 25% tak mi do kartičky napsali,že ty přední jsou zatmavený na 5% tak abych nepřekročil normu.Přišlo mě to 5500. Hradi_sko_072.bmp
  8. Tak svíčky jsou dobrý,ale prý by to mohlo být nějaký teplotní čidlo,který řídí startování(auto si prý myslí,že jsou 3°C ale ve skutečnosti je třeba -5°C a pak to dá špatnej poměr nafty a míň žhaví)takhle mi to bylo polopatě vysvětleno,jelikož mi kontrolka žhavení docela brzy zhasíná,tak 2 až 3 vteřiny.Tak se zkusim u něj objednat a pak uvidim.
  9. Barvi kouře jsem si nevšimnul,ale když jsem pak vylezl ven auto očistit tak byl bílošedivej.A dle mého mýnění to chytlo na všechny válce a snahu převalovat se to taky nemělo.
  10. Jistej si dneska nemužeš bejt ničim,tady pokud si to neuděláš sám.Jen tak pro po bavení:Když se mi to stalo tak mě motor už běžel a já si zatim ometal auto přišel kluk co vedle mě stál na parkovišti-auto měl renault laguna kombi,rok odhaduji na 2000 až 2004,skočil do auta a do pěti vteřin motor běžel bez problemů to je k nas....
  11. dík za radu,dvojhotu mam zřejmě načnutou,protože když motor běží na volnoběh tak tam něcé jakoby rachtá,škitá a když zařadim do déčka tak to přestane a kluk co mi auto zpravuje říkal že to vipadá na ten zmiňovanej dvojhmotnostní setrvák.Auto jinak jede moc dobře tak jsem to neřešil a startovalo taky dobře,problém nastal až teď v mrazech. určitě to necham udělat,ale v květnu jsem je nechal měnit všechny čtyři.
  12. Předem se omlouvám jestli jsem založil nové téma neoprávněně.Můj problém spočívá v tom,když je venku velký mráz -10°C a auto stojí celou noc venku tak špatně chytá.Kolikrát startuju dvakrát,protože mi auto po naskočení chcípne.Na druhý pokus už je to dobrý.Žhavim třeba dvakrát i třikrát než začnu startovat.Baterku jsem koupil novou Vartu silver line 63AH.Je sice slabší než byla původní,ale měla by mít větší startovací proud.Po výměně baterky se to zlepšilo,ale to byla teplota o něco vyšší.Včera bylo -7°C tak zase motor chcípnul na poprvé a dneska jsem startoval při -10°C dýl to točilo tak 2až3 vteřiny motor naskočil pustil jsem klíček motor běžel a asi za 1 vteřinu rána jakoby od motoru a auto se jemně pohnulo dopředu a pak dozadu jako když do vás někdo drcne.Docela jsem ztuhnul.Motor jsem nechal běžet,sice zněl jako traktor,ale pak dobrý.Jel jsem asi 20km a všechno v poho.Pak jsem zaparkoval 2hodiny zase na mrazu a startovaní úplně v pohodě,na první škrtnutí.Takže to dělá,když auto je celou noc venku.Auto jsem kupoval 1.9TDI PD DSG 2007 letos v dubnu a hned jsem nechal dělat rozvody,olej,filtry,svíčky a olej v převodovce. Měto přišlo jako kdyby motor chtěl otočit i s převodovkou,ale startoval sem v parkingu a se zataženuo ručkou tak nevim.Jestli má někdo podobnou zkušenost tak dejte vědět.Díky.
  13. Ahoj,mam stejný dotaz jako už tu zazněl.Mam II octávku v kombiku 2006 první provoz 2007 s DSG bez multifunkčního volantu a chtěl bych tam multifunční s pádlama z faceliftu,který už mam viz.příloha.Jestli někdo dokáže poradit co potřebuju ke zprovoznění"myslim i výrobní číslo dílů"a kdyby ty díli někdo měl tak je rád odkoupím za rozumnou cenu a nebo kdyby je někdo měl a zvládnul by montáž aby vše fungovalo myslim i řazení tak bych si to nechal namontovat.Dík za rady.
×
×
  • Vytvořit...