Přejít na obsah

Kelímek1989

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kelímek1989's Achievements

0

Popularita

  1. Ty 190/300 bar bych ti nedoporučoval. Jsou z AGR. Budeš to mít zdechlé.
  2. Zdravím své bratry s nejlepšími auty a dostatečnými znalostmi :-) Postupně mi odchází spojka a převodovka na Octavii 1 1.9 TDI 66kW AGR 4x4. Přemýšlel jsem o výměně 5 stupně za 6 stupňovou převodovku. Mám teď možnost pořídit převodovku(6Q) za pár chechtáků. Co potřebuju ještě k výměně? Pořád čtu že musím vyměnit kulisu řazení s táhlama, trubku na servo, startér, spojku a poloosy. Akorát si nejsem jistý stím startérem a těma poloosama. Když je to 4x4 tak by měly poloosy normálně sednout ne? A startér má jiný průměr pastorku nebo má jinou sílu? K tomu ještě potřebuji vědět zda musím vyměnit i kardan s haldexem nebo jestli to ta první verze přežije. Samozřejmě chci později ten haldex vyměnit ale prozatím než příjde zima tak bych to měl na té původní... Jinak mám první verzi haldexu a funguje mi i na zpátečku. Docela zajímavé :-D
  3. Nerožne se ti kontrolka motoru a nebo žhavení? Pokud někdo potřebuje, tak já opravuju padající budíky v Ostravě...
  4. Tak se mi podařilo. Dostaly se mi do ruky oba motory. Střeva jsou na chlup stejné. Klika ojky písty. Všechno stejné. Jen tím že ALH má větší průměr trysek a má turbo s nastavením lopatek tak mu dala EU euro 3. Kamarád dostal z AGR skoro 200 koní. Původně jsem myslel že měl ALH. No nic jak budou penízky tak začne stavba ?
  5. Mi se jednalo hlavně o ty střeva. Když si vezmu že za motor jsou většinou takové pálky. Stačí vyměnit jednotku, turbo, přírubu výfuku, olejovou trubku na turbo, vyměnit vstřiky a překopat podtlakové vedení. No uvidím jestli mi kámoš prodá celý motor nebo jen komponenty ?
  6. Zdravím všechny Octavaře. Pořídil jsem si Octavii Combi 1.9 TDi 66kW AGR 4X4 a přemýšlím o zvýšení výkonu. Vím co použiji za turbo, vstřiky, spojku, převodovku, haldex, kardan atd. atd. Jen pořád nevím jaký je rozdíl mezi samotným motorem s označením AGR a ALH. Vím že AGR má klasický starý systém obtokového turba a ALH má naklápění lopatek stejně jako na motorech 81kW(nepamatuji si teď označení). Zájímá mě zda je nějaký rozdíl v bloku, pístech, ojnicích, klikovce, hlavě či jiných součástkách. Plno kamarádů mi říkalo: dej si tam motor ALH, pokud chceš dělat úpravy. Ale já se ptám jaký je rozdíl v samotném agregátu? Má snad odolnější ojnice nebo má písty z odolnější slitiny čí jinak konstrukčně řešený? Poraďte mi. Ikdyž jsem Mechanik a dělám si vše sám tak odpověď na mou otázku jsem nikde nenašel. Děkuji za jakoukoliv odpověď.
×
×
  • Vytvořit...