Přejít na obsah

houmik_02

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    137
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1 416 zobrazení profilu

houmik_02's Achievements

0

Popularita

  1. houmik_02

    S60 Polestar

    Nechci to tu Petovi moc zasirat, ale kdyz uz se bavime... Pro tohle zdaneni taky existuje limit, takze pokud jsi ve firme velke zvire a firma takovou politiku schvaluje, muzes jezdit klidne i M5, RS6 a nebo 911, platit budes jen to povolene maximum, ktere muze byt stejne i pro hur vybavene a motorizovane auto, jen uz ses dostal do maximalni tridy a vic platit ani nemuzes. Pokud vydelavas balik, tak uz je ti to jedno a i tohle maximum klidne zaplatis (€ 960,- je to maximum).
  2. houmik_02

    S60 Polestar

    Ano, firmy v CR toto neresi, mas Tome pravdu. Proto nam v CR jezdi par Mazd 6. Za ty roky, co te znam tady z fora, by ale clovek rekl, ze jsi procestoval kus sveta a vis, ze CR neni pupik sveta a uz prvni staty za hranici CR maji jina pravidla na spoustu veci, napriklad hranice CO2 pro firemni auta. Muzes mit vuz i s vyssim CO2, budes ale zarazen do jine tridy a platit vic menez. Premii muzu mit pouze A4, to by proslo, cokoli jineho (bmw, mercedes, jag, lex...) ne, stredni management tyto auta nema povoleny v car policy. :) ale vcera preddohodnuto s reditelem, 508 byla schvalena :)
  3. houmik_02

    S60 Polestar

    Limit urcuje stat, ne nase firma. Limit je od 2019 120 g (nekde jsem videl 121, ale to uz je jedno). V60 je uz draha, v nejake vyhovujici vybave jsem uz dost pres 50.000 EUR a to mi nedava smysl (vzdy pocitej 1,5% z prodejni ceny, po kalkulaci brutto/netto se ti pak castka odecita z platu). Insignii mame doma, vyborne auto, bohuzel CO2 pres limit, Talisman se u nas ted neda nakonfigurovat s automatem, navic mi nevyhovuje ACC, ktery nedokaze regulovat az do zastaveni. :)
  4. houmik_02

    S60 Polestar

    Diky, Peto! Objednat bych mel neco kolem dubna, tak dam pak schvalne vedet. Bud se mi povede prosadit ta 508 a nebo to bude klasika SUP3 FL.
  5. houmik_02

    S60 Polestar

    Musim subjektivne rict, ze mi prijde 508 lepsi nez SUP3. Hlavne co se odhlucneni tyce, to je pro me dulezity bod. Posledni dobou jezdim s Passatem a ze by byl lepsi nez ten Peugeot, to se mi nezdalo. Navic Passat po 45000 km zacal poradne vrzat v interieru. Proc to posrali s cenou? SUP: 43.500 €, 508: 45.300 €, Passat: 47.000 €, vsechno podobne vybavy. Mazda bohuzel, jejich motory nesplnuji limit CO2 pro firemni vuz. Jeste cekam, az dojdou v breznu na salon nove Corolly s tim silnejsim hybridem, ale trochu se bojim eCVT na dalnici.
  6. houmik_02

    S60 Polestar

    Ale vzdyt ja ho nekupuji, hledam pro sebe nove firemni auto na dalsi 3 roky. Samozrejme splatka musi byt v nejakych mantinelech (abych na sebe ve firme neupozornoval moc) a osobne nechci jezdit premii. Jinak ano, cenikovka je nejakych 45.000 EUR, ale to firmu nezajima, dulezite jsou mesicni splatky a ty jsou +/- podobne jako za SUP3 nebo Passata.
  7. houmik_02

    S60 Polestar

    Romane, ja ho preci nekupuji za 1,2 mega... Vzdyt znas moji situaci.
  8. houmik_02

    S60 Polestar

    Na zacatek uvadim, ze ja mam takove interiery rad, takze se mi kritika hleda tezko, i kdyz priznavam, ze interier je pro ostatni lidi asi dost stisneny. Ja jsem jel s autem po meste, pres kruhace, ruzne krizovatky, kde jsem zkousel testovat podvozek a rizeni v ruznych rezimech. A pak relativne slusny kus po dalnici, kde jsem testoval hluk v interieru a telefonovani pri dalnicni rychlosi, ruzne asistenty, hlasove vytaceni, navigaci atd. Na auto jsem si zvyknul asi po 5-10 minutach, s nicim nebyl vyrazny problem, ani s pozici za volantem. Na zadnich sedackach jsem si sam za sebe sednul v pohode a to mam predni sedacku relativne dal od volantu, nez bych asi mel mit. Ano, nad hlavou neni vzadu moc mista, takze lidi s vyskou 180+ asi nebudou uplne happy. Kufr je oproti SUP 3 opravdu smesny, ale to nevidim jako problem, my autem zase nikam moc jako rodina necestujeme. Mam nakonfigurovanou svetle sedou GT line na 18", 160 PS nafta automat + nejake baliky, tak uvidime, jestli to projde. :)
  9. houmik_02

    S60 Polestar

    Tak dneska 2 hodiny testovaci jizda s 508, GT line, 180 PS nafta. Kdyz sefik povoli, asi to auto vezmu. :)
  10. Ja jsem to tak jednou za ctrnact dni natocil a nechal bezet 10-15 minut.
  11. Nene, moc jsme se nepochopili. :) EDIT: Zkusim najit nejake tema v hospode, kde se da diskutovat na toto tema, rad si necham poradit. -> HOSPODA
  12. proc? Ptam se opravdu ze zvedavosti a objektivne, protoze to budu resit za par mesicu. Jake jine auto kolem milionu ve stejne vybave a nove? Jeste prosim brat v potaz max. mozny limit CO2, coz je 120 g/km.
  13. Tohle je naprosta pravda. Tato sirsi parkovaci mista v podstate prinaseji vyhody oboum stranam.
  14. houmik_02

    S60 Polestar

    Taky si rikam... V nejake pro me prijatelne vybave to vyjde u nas na neco pres 50.000 EUR (srovatelny SUP 43.000, nova 508 na 46.000), coz mi prijde uz dost. Jaky je zpracovani oproti treba 3er/A4/Passat? Dokazes to porovnat?
  15. houmik_02

    S60 Polestar

    Moc pekny, Peto! Koukam ted po nove V60, ale trochu me odrazuje cena...
×
×
  • Vytvořit...