Přejít na obsah

ficut

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

484 zobrazení profilu

ficut's Achievements

0

Popularita

  1. zdarec, prodám všechny díly z tohoto auta, tak kdyby jste cokoliv potřebovali stačí napsat :) už nejsou: sedacky, stahovacky zadní, kapota, maska, predni svetla, 5.dvere, zrcatka, blatníky, tapece, roleta na ceně se domluvíme a menší věci zasílám
  2. zdarec všem, jelikož jsem nenašel odpověď zakládám nové téma a prosím o radu :-) zajímalo by mě jestli jsou záměnné automatické převodovky. Konkrétně se mi jedná o automaty dávané na 1.8T. Konkrétně bych potřeboval vědět, zda se bez větších komplikací se dá zaměnit automat s kódem YQ za KS. Dávaly se okolo roku 2000. Dál byly myslí FDC. Díky za jakékoliv postřehy a rady :-)
  3. to bych taky rád, je to tady hrůůůza... Co jde dělám si všechno sám, ale s mým vybavením nezvládnu vše, a jak potřebuju servis v těchto končinách děs a hrůza
  4. tak kdyby to někoho zajímalo a měl stejný problém tak stačilo rozpojit kontakty pod sedačkou, prostříkat, poté napojit na diag, smazat chybu a je to v cajku :-))
  5. Pavel71 díky za radu, ale náplní to není, stalo se mi to za jízdy, kdy ta klima už nějakou dobu jela... takže náplň tak na půlce bych tipoval... mě vždycky se kompresor po zapnutí normálně sepne, ale pak se sekne a jak ho klíňák na sílu přetočí tak se zase chvílí točí a zase sekne... tlakový spínač můžu zkusit vyměnit :-)
  6. zdarec, mám takový problém s klimakompresorem. Když zapnu klimu, elektromagnetická spojka se začne sekat, normálně kompresor běží, ale pohledově to vypadá jakoby se spojka sekla, a motor ji musí přes klíňák znova roztočit a pak zase chvíli běží a zase se sekne. Vypadá to jasně na vadu elektromagnetické spojky, jenže tou to není. Už jsem vyměnil 3 různé kompresory, problém přetrvává stále, vyměnil jsem kabel co jde ke kompresoru, problém přetrvává stále. Diag bez výsledku nepíše žádnou chybu. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky za rady :-)
  7. jseš si jistý? u škodovky nevím jak je to přesně jak když jsem dělal v hyudaii tak kabeláž byla do všech aut stejná, a akorát se dodělávali spotřebiče které potom byly objednané, tudíž kabeláž tam v autě byla skoro ke všemu ;)
  8. mě do pedálu taky nekopou ale cítím vibrace a pravý mám zvlněný a to mám ATE 3 měsíce staré ....
  9. tak jsem prostříkal veškeré kontakty co jsou pod sedačkou a stejně pořád svítí :-( nikdo nemá s tímhle nějakou zkušenost?
  10. kabely by tam ale navedený měly být, tudíž si myslím že i tak bude stačit servomotorek, ale taky schéma co je co ;)
  11. tak jsem znova vyměnil baterky i když jsem je měnil asi před 3mi měsíci. Vyzkoušel jsem a stále nic nejelo. Vyzkoušel jsem znovu nakódovat dle tvého popisu michal55 a jeden se mi podařilo rozchodit :-))) takže moc díky za radu a aspoň jeden fičí :-) druhý tedy bude určitě v háji celé ovládání :-) ale už to fičí díky moc :-) P.S jen v jednom návodu bylo, že po nakódování by se mělo úspěšné spárování potvrdit houkačkou, což u mě se nastalo. Ale naštěstí funguje :-)
  12. jo jo je to možné, jen mi v tom moc nehraje to, že v podstatě přestaly oba fungovat naráz, to mi přijde divné, že by oba ty ovladače odešly najednou. Zkusím tvou radu a uvidím :-) zatím díkes :-)
  13. jo takhle :-) díky za vysvětlení já špatně pochopil ten návod už předtím :-) ale musel bych sehnat někoho kdo má stejnou komfortku tudíž i stejný klíč že? .-)
  14. čtu furt, ale těžko se mi tu něco hledá :-D našel jsem návod na spárování tak, že jeden klíč dáš do spínačky pustíš šťávu, vylezeš ven a mechanicky auto zamkneš. Zmáčkneš dálkáč počkáš sekundu a pak zmáčkneš znova. TOhle jsem zkoušel a neudělalo to nic. Takhle ale nemůžu spárovat klíč od kohokoliv páč ho nedám do zámku ne? Takže se to dělá ještě nějak jinak?
  15. já tu taky oživím, nechci zakládat nové téma, nemáte někdo návod na demontáž? potřeboval bych ho kuchnout tento týden a poslat na repas :-) díky
×
×
  • Vytvořit...