Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


Martin_TDi

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    4 817
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Počet nej dní

    1

O uživateli Martin_TDi

  • Hodnost
    LAURIN & KLEMENT

Informace

  • Zájmy
    všechno co má motor, sport, hudba, filmy

Návštěvy profilu

1 925 zobrazení profilu
  1. Zkušenosti ohledně velikost kol Octavia 18

    Citlivý člověk který cítí s autem pozná rozdíl mezi jakýmkoli přechodem 15"-16" nebo 16"-17". Je to jinak jasné, že na 15" je to pohodlí největší, spotřeba nejnižší ale žádné extra závodnické požitky v zatáčkách nemůžeš očekávat. Nejmarkantnější je to znát na váze kol. Mám 15" alu sadu na zimu která má okolo 16kg (pneu +disk) a pak mám 17" sadu na léto, která má 16,8Kg, takže i když je guma o 2cm širší, tak pružné zrychlení je stále stejné, spotřeba o pár deci větší, ale v zatáčkách je to úplně jiné auto ! Ale jak budeš mít kola , která budou mít 22-23 kg, tak to už je sakra poznat při zrychlení.....
  2. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Díky Kubo, jo jsem spokojený. Zatím nic zásadního nemusím řešit. K Funovi se zatím nechystám, protože u těchto nových motorů už podle mě nejsou takové rezervy jako byly kdysi u rotačky. Jo, já už mám močovinu, ale dotankovat AdBlue jednou za čas mi nevadí. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  3. Zkušenosti ohledně velikost kol Octavia 18

    Bez zápisu kol do techničáku se na to vykašli, koleduješ si o průser. 18" kola na O1 vypadají parádně, ale komfort jízdy na našich cestách je úplně pryč. Už na 17" je to dost znát, ale dá se to. Osobní zkušenost a je nutná, každý to vnímá jinak.
  4. Motor je upravený od roku 2009 nebo 2010 a nikdy nebyl s STK ani emisemi problém. TDi Fun to umí opravdu naladit velmi dobře. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  5. Prodám Škodu Octavii Elegance, r.v. 6/2004, motor 1,9TDi 66kW motor ALH , najeto aktuálně 245tis. Km, garantuji najeté Km do smlouvy. Auto od prvního dne od koupě evidováno u Cebie - doložím certifikáty. Jsem 2.majitelem od roku 2007, kdy auto mělo najeto 53 tis.Km. Od této doby si vedu detailní přehled veškerých servisních prací a úprav na autě (doložím při prodeji). Auto má velmi zachovalý interiér i exteriér, většinou jednou ročně leštěno a voskováno, garážováno, po nekuřákovi. Na PZ dveřích je vada na laku – viz foto (špatný základový tmel). Každé 2 roky proveden antikorozní nátěr podvozku + vystříkané dutiny voskem, po zimě čištěn prostor za předními zástěrkami. Olej v motoru měněn každých 15 tis.Km Mobil 1, olej v převodovce měněn co 120 tis.Km – originál Škoda. Auto bylo velký mazel, které vždy dostalo maximální péči. Rozvody naposledy dělané při 210 tis.Km (sada na 120 tis.Km), nová spojka LUK při 211 tis.Km, komplet brzdy při 218 tis.Km, repase startéru a alternátoru při 197 tis.Km., baterie Exide Premium + žhavičky měněny před rokem. Auto bylo v roce 2014 havarováno na PP roh (srážka se srnou). Byly měněny obě přední světla, PP blatník, maska. Přelakována kapota, nárazník (provedeno v autorizovaném servise Škoda Frýdek Místek). Nosníky nebyly poškozeny. Základní výbava Elegance : Béžový látkový interiér, př. loketka, bederka, výškově seřiditelné př. sedadla , elektrická všechna okna + vnější zrcátka, vyhřívané zrcátka a př. sedadla, ABS/ASR/MSR, 4x Airbag , tónované okna orig., isofix ,mechanická klimatizace, palubní počítač, tempomat, origo plech pod motorem , centrál s DO, 2x vystřelovací klíče, origo odnímatelné tažné zařízení. Provedené úpravy : - Motor : trysky Frateli Bosio S764 + SW od TDi Fun, doložím graf z brzdy na 108kW + 315Nm , ventilace intecooleru v PP podběhu, silikonové podtlakové hadičky. Turbo ve 100% stavu bez vůle, vždy po jízdě dochlazováno. - Podvozek : Eibach pro-kit (-30/-30mm)+tlumiče Bilsten B6, přední brzdy předělané na 288x25 Textar s keramickými deskami Textar, výměna bubnové zadní nápravy za zadní kotoučovou nápravu s kotouči Textar 239/9, silenbloky z plné TT, nižší horní uložení z Golfa. - Interiér : RS pedály, béžová kožená řadička + ručka L&K, béžové látkové koberce, zimní origo gumotextilní koberce, mechanická klimatizace předělaná na Climatronic (zcela nový), Milotec polepy budíků, dodělán Maxidot L&K s červeným podsvitem ručiček, nerezové lišty L&K na prazích, vytlumené přední dveře STP-silver, přední repro Dexon + MDF podložky, LEDky v interiéru, projektory s logem Škoda v předních dveřích osvětlující prostor pod dveřmi, trippling, tajný vypinač, plynové vzpěry přední kapoty, dodatečné odhlučnění kapoty, nově přešitý volant perforovanou kůží, závěsné háčky v kufru, LED pásky v kufru, protisluneční clony v zadních dveřích. - Exteriér : Přední spoiler z Cupry, RS křídlo na víku 5.dveří, folie na oknech zn.Trieste Suntek, vyleptaný VIN na sklech, RS koncovka výfuku zapuštěná do nárazníku (nerez potrubí). Auto nyní na zimní sadě s alu 15" a pneu Continetal TS850. vzorek 5mm Cena 90 tis.Kč Dále mohu nabídnout: -sněhové řetězy Pewag servo sport na 15“ kola, použité 1x (1000 Kč) -střešní nosič s držáky na lyže (1000 Kč) -alu sada letní 16“ L&K s pneu 3mm na dojetí (6000Kč) -alu sada 17“ (OZ Racing Ultraleggerra s pneu Dunlop s doplatkem 28 tis.Kč – jednu sezonu jeté, pneu Dunlop jako nové, alu bez škrábance 100% stav).
  6. Havířovský Express

    Pěkná rosnička! Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
  7. Bydlení, stavba, domy, byty a vse kolem toho

    Přes týden topím většinou plynem, když jsem brzo doma+o víkendech topím dřevem, při velkých mrazech koksem. Mám rok starý Viadrus a jsem s ním maximálně spokojený. Jo teďka na naší uličce barevně vyčníváme .
  8. Bydlení, stavba, domy, byty a vse kolem toho

    Jo je to změna veliká, teplotně jsme si polepšili tak o 3°C. Dům si déle drží teplo a vyhřátý je podstatně rychleji. Uvidíme, jak to bude vypadat až budou pořádné mrazy. Na jaře ještě doladíme zábradlí, vnější schody a hromosvod a bude s vnějškem domu na dlouho klid ! Pak se zase pustím do oprav a úprav vnitřku . Dotace se připíše asi až v lednu-únoru.
  9. Bydlení, stavba, domy, byty a vse kolem toho

    Jinak jsme před 14 ti dny dokončili zateplení domku. Jsem štěstím bez sebe, že je to za námi !!!
  10. Bydlení, stavba, domy, byty a vse kolem toho

    Konny, můžu Ti vřele doporučit Omicron svářečku. Mám Omicron Gama 160, je lehoučká a svařuje jedna báseň.
  11. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Díky moc Bade ! Užíváme si to pohodlí , prostor a děti multimédia. Dneska proběhl malý tuning interiéru.
  12. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Dneska jsem zrovna vyfoukával v mém oblíbeném kopci pavouky , jede to celkem fest na tu velikost a váhu auta, no spotřeba po příjezdu domů 8l/100Km.
  13. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Michale, nic se neboj, toto není můj styl. Ale když jedu ráno do práce celou dobu v koloně, která se šine 80-85Km/hod tak to takto dopadne. Nemá smysl zběsile předjíždět. Jinak vyfoukávám pavouky celkem pravidelně, přesně jak píšeš když je motor dostatečně zahřátý. Na mojí O1 ALH66kW, která má přiloženo na skoro 150koní a má nakrouceno skoro 300 tisíc je stále původní turbo a EGR je čistý. Eko jízdou to nebude .
  14. Martinův modrý Supík 2,0TDi L&K DSG 7 4x4

    Jo, to určitě musí být minimálně litr níže se spotřebou. Mám kámoše se Supíkem 2,0TDi 110kW, předokolka a manuál a dlouhodobý průměr jezdí do 5 litrů. Se svým 4x4 a DSG jsem o litr výše.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.