Přejít na obsah

HOLBA15

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II Combi

Návštěvy profilu

1 314 zobrazení profilu

HOLBA15's Achievements

1

Popularita

  1. Ahoj, aktualizace stavu. Jednu chvíli sice problém byl odstraněn, ale zase se objevil. Svíčky byly KO a jeden ze 4 kabelů probíjel (zjevně), dále jsem zjistil totálně zoxidovaný konektor č.2 a č.3. řešení: nové svíčky (Bosch) + nová sada kabelů + vyčištění konektorů z obou stran zapojení 🙂 . Auto má už cca 1500km najeto a necuká.
  2. Ahoj, mám totožný problém. OII facelift COMBI 1.2 TSI z Něm. kolem 2 tis otáček a rychl. stupeň 3/4 nebo 5 v tahu škube, ale pokračuje. Nevím vůbec čím to je, diagnostika bez závad. Mimořádný případ se mi stal: Táhlý kopec, 5. rychl. stupeň a a cukalo to i ve 3tis. 4 tis. otáčkách. Všiml jsem si, že tvůj příspěvek je z dubna 2019, máš už nějaké info ohledně řešení? Osobně jsem udělal tyto úkony: 1. koupil jsem technický líh a vlil ho celý do nádrže (v nádrži bylo max 1/4 benzínu) - lih totiž na sebe váže vodu (což mohl být ten problém) 2. koupil jsem si nový palivový filtr, jakmile jsem vyjel/dojel Líh, tak jsem vyměnil filtr ( k mému úžasu filtr tam byl cca 8 let 😄 výdrž teda) 3. natankoval jsem VERVU 100 a vyjel 🙂 výsledkem je BZ - bez závad. Kombinuji 2 pumpy Benzina a Globus. Kupodivu, problémy přišly po několika tankování na Benzině, třeba náhoda. a pokud bude ještě problém, tak vyměním svíčky.
  3. Ahoj, zavez to do origo servisu ŠKODA. V servise řekni, že totožný problém řešili i u mě v ACA autocentrála Ostrava - Třebovice. Víc ti bohužel nepomohu.
  4. Ahoj, promiň, že píšu tak pozdě. Můžeš na tom jezdit několik měsíců. Ztráta výkonu je normální.(můj případ) Auto se má po zobrazení chyb na panelu přepnout do "nouzového režimu" -- stačí vypnout motor a znovu nastartovat :) Tak jak bude volno, tak šup do servisu :) nachystej si cca 1200,- a máš to :) (viz moje faktura ze škodovky) Pěkné svátky :)
  5. Ahoj, vypadá to vizuálně jako totožná chyba :( Určitě sis přečetla celý příspěvek. Máš tak veškeré info. Osobně bych: Autem zajel do servisu (origo/neorigo - záleží na tobě), který má diagnostiku. Servisu řekni, že auto mají napojit na diagnostiku ve chvílí, kdy závady svítí na palubovce (jinak bývá diagnostika bez závad). Klidně si vytiskni fakturu s výčtem z diagnostiky co jsem vložil do příspěvku, aby to případně servisu pomohlo. POZOR (nenech se odradit servisem, kdyby ti tvrdili, že je něco jinak než říkáš. Já měl se servisem pár nepříjemných rozhovorů kvůli průkaznosti vady) Prosím, napiš potom do vlákna výsledek :) PRO VŠECHNY OSTATNÍ... Závada se již od té doby neobjevila a auto šlape jak má : )
  6. Auto jsem si právě převzal :) závada tedy byla na škrtící klapce :) Jako bonus přikládám i fakturu a výpis závad z "hloubkové dg" (jak mi sdělili v servise) :) na vozidle najeli 48km ve špičce, tak doufám, že vozidlo je řádně otestováno :) Doufám, že Vám tento příspěvek pomůže :) Adam
  7. Ahoj, chybová hláška 0. komplet diagnostika je bez závad. Ve škodovce si snad i mysleli, že jsem si to celé vymyslel. Po každém vypnutí motoru se závada ztratí a DG ji neukáže. Sdělil jsem servisu jak mají závadu navodit. Bohužel... nesetkalo se to s úspěchem. Udělali kolečko kolem servisu a závada se nečekaně neprojevila. Auto jsem tedy převzal a zajel 8km a BUM (palubovka začala svítit). Vozidlo si převzali. Závada by se měla týkat sání motoru - údajně ŠKRTÍCÍ KLAPKY. Zítra má dojít ke zkušební jízdě servisem (20-30km). Jsem zvědav co z toho bude. Co z toho bude dál zveřejním :) Pěkný den.
  8. - pravděpodobně nejezdím pod plným plynem - nemáš podhuštěné gumy a co se týká samotného resetu byl proveden při kontrolách v servisu :) - celková chyba systému nebyla odhalena při následné.... bla bla bla bla ve škodovce na nic nepřišli - AUTO JE BEZ ZÁVAD a diagnostika nic neukazovala. (AUTOCENTRÁLA ŠKODA OSTRAVA TŘEBOVICE). Přezutí a kontrola proběhla také ve škodovce. Každopádně děkuji i za tak obecný nic neříkající příspěvek :) (Máte někdo totožnou zkušenost? Na fóru jsem našel podobné vady, ale nikoliv stejné.) Motor běžel bez komplikací. bez výpadku, vibrací na volnoběh :) Od prvního příspěvku uplynulo cca 1/2 roku a závada se od té doby neprojevila. Vozidlo bylo 2x na DG ve škodovce a nic nic a nic :( Až do teď, kdy se auto rozhodlo zase připomenout. Našel se ale nový problém. Při zobrazení 2 zmíněných kontrolek auto ztratí výkon a netáhne. Jsem na 10/10 objednán do škodovky, tak uvidíme na co přijdou. Čeká mě pravidelný servis při 180k km :) Má tam být snad i výměna svíček, tak uvidím.
  9. Ahoj, letošní zimu jsem u auta zaznamenal nový problém. Rozsvítí se kontrolka ESP a kontrola tlaku v pneumatikách. Kontrolky se rozsvítí zároveň a MAXIDOT mě upozorní "Závada ESP", následně kontrolky svítí neustále zároveň - viz obrázek. Vypnu motor a znovu nastartuji - kontrolky zhasnou/nesvítí (jako by nic). Vada se děje nepravidelně v -15°/ 0° / +4°, na teplotě venku nezáleží, ráno/odpo/ v noci, při jízdě i při parkování. pneumatiky jsou nahuštěny dle tabulky výrobce (kontroloval jsem v zimě několikrát - právě kvůli kontrolkám) V servise jsem zatím nebyl (za pár stovek km mě čeká pravidelný servis). Máte někdo totožnou zkušenost? Na fóru jsem našel podobné vady, ale nikoliv stejné. Děkuji Adam OII combi 1,2 TSi, 77kW,170 xxx km
  10. HOLBA15

    Spotřeba

    Ahoj, OII combi - facelift r.v.2010 1.2 TSi 77kW / pneu 15" letní Dunlop a zimní Polaris 3 / najeto 170 xxx km počátek měření srpen 2016 až do březen 2018 průměrná spotřeba 6,389l / 100km Automatickou klimatizaci používám pořád, nijak se v jízdě neomezuji. Autem jezdím z 70% po městě, 25% okresky, 5%rychlostní silnice + dálnice. dle TP má být spotřeba 7,1/ 4,9/ 5,7 (město,mimo město, kombinace) Adam
  11. Ahoj, včera jsem zjistil úplně stejný problém. Loketní opěrka je pootevřená a já ji nemohu zavřít. Jsem schopen úplně otevřít, ale dolů ji nedostanu. Bohužel se mi zatím nepodařilo zjistit, jakým způsobem tento problém vyřešit. (stalo se to samo od sebe, přesně řečeno, nemám představu proč se nedá zavřít) Má prosím někdo nápady, či zkušenost s realizací opravy? Děkuji
  12. Problém, který jsem popisoval v původním příspěvku se vyřešil výměnou čidla oleje. ALE ! ! ! zkoušel jsem měnit za levnější náhražku, ale problém přetrvával. Poté jsem vyměnil za originál a problém se tímto odstranil. ( cca 1000,-) Takže záleží na Vás. Mikrospínač kapoty jsem neměnil.
  13. A je to tady. . . včera byl problém odstraněn. dnes asi po 2km v provozu to same a pojistka opět spálená. ebox je celá ta černá věc, kam se dávaj pojistky? to mám vytáhnout a vyčistit? v případě, že jsem to nikdy nedělal - mám se do toho pouštět? nějaký postup? děkuji
  14. Ahoj, pod tento článek a jeho řešení se podepíši. Před hodinou sem řešil tento problém na naši octavce. - ku prospěchu ! maxidot házel chyby snad na všechny žárovky na autě, které existují. Reálně auto svítilo stejně jako na obrázku v předešlém příspěvku. V motorové části v prostoru pro pojistky byla shořelá pojistka - viz obrázek - 30 AMP zelená číslo F16. Doufám, že tímto "zákrokem" bude problém s osvětlením vyřešen. Děkuji
×
×
  • Vytvořit...