Přejít na obsah

Michael99

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    210
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    321615431

Michael99's Achievements

0

Popularita

  1. Jj, tenhle návod jsem našel....tak možná špatně koukám, mrknu znovu.. Děkuju.
  2. Ahoj všem, mohu se prosím zeptat, kde najdu snímač otáček klikového hřídele u Octavie 1 RS? Prošel jsem si obsah knihy "Jak na to" a nemůžu to tam najít. Děkuju za radu. Michael
  3. Zdravím Vás, mám OI RS, kterou jsem už před lety koupil bez katalyzátoru,...má sportovní výfuk značky Supersprint. Rád bych letos absolvoval cestu do Chorvatska, ale dnes mi bylo od známého sděleno, že v Rakousku za chybějící katalyzátor dávají pokutu....což jsem si následně vyhledal na netu...a je to v rozmezí 600-800 Euro ....takže žádný pakatel a navíc Vám mohou auto odvézt na měření (což znamená další náklady, které po vás budou vymáhat). Rád bych se proto zeptal jak byste to řešili? Jedna z možností je objíždět to přes Maďarsko (což není asi řešení, je to delší a neznamená to, že tam mě nevyhmátnou) nebo si narychlo nechat navařit katalyzátor sportovní. Teď jde o to, zda by ten vyhovoval jejich normám a nedopadl jsem s ním podobně jako kdybych ho neměl. Je pravda, že by se mi do výfuku, který stál nemálo peněz nechtělo nechat řezat, ale nechci se vystavovat riziku, že na to doplatím. Pokud má cenu jít do sportovního katu, doporučili byste mi prosím nějakou značku? Děkuju za rady. M.
  4. Díky za obrázek a příspěvek. Teď když nad tím tak přemýšlím, tak by snad neměl být problém dát tam podložky širší....třeba 12-14 mm. Tím by se asi vše vyřešilo. Jde mi ale o to, co koupit aby mi to určitě pasovalo.... Já mám ty kotouče rok....nebyl jsem s nimi nikdy na okruhu, ani jsem je nijak extra nezatěžoval...nic ve stylu brzdit ze 180 na 0. Fakt se jedná spíš o přibržďování....jsem zvyklej brzdy šetřit a spíše si podřazovat a brzdit motorem, takže se mi nechce věřit, že by po cca 8 tisících byly s mým stylem jízdy kotouče zkroucené. Díky za tip s tím sundáním....taková banalita a nějak mi nedošlo zkusit nejprve tohle :-D. Jasný,...zkusil bych tam dát případně širší, které by to mohly vyřešit.
  5. Díky za zprávu....teoreticky bych tedy mohl koupit širší...např. 10 nebo 12 mm.. Nevíte někdo co by pasovalo?
  6. Ahoj, chtěl bych vás požádat o radu.,.....mám Octavii I RS s koly Spider R17. Cca 2 měsíce mám problém s lehkým klepáním volantu a kopáním brzdového pedálu při brždění. Auto jsem nechal zkontrolovat a prý to bude rozšiřujícími podložkami na přední nápravě. Jak jsem byl informován, nemají odsazení a vůbec tam nejsou středící kroužky. Navíc kola drží jen na šroubech. Šíře kroužků je 8mm. Technik mi zkoušel sehnat správné, ale nedaří se mu najít jiné (kde by měl jistotu, že mají odsazení) než značku H&R a tam stojí pár cca 2300 Kč, což je šílenost. Nemohl byste mi prosím někdo doporučit nějakou jinou značku, kde je jistota, že budou pasovat na tato kola/auto a budou splňovat potřebné parametry? Děkuju za rady a doporučení. Michael
  7. Ahoj chlape, jak žiješ, účastníš se ještě srazů? Jsem tě neviděl ani nepamatuju....

  8. Ahoj, chtěl bych se poradit s problémem, který řeším už několik týdnů a ani v servisu si s tím zatím neporadili. Mám Octavii I RS, rok výroby 2001, najeto 165 tis km... a mám problém s tím, že motor netáhne. Projevuje se to tak, že při sešlápnutí plynu auto pocukává jako by ho zezadu někdo přitahoval. Je cítit jako, že se auto trápí....na plyn reaguje jen pomalu a cuká při tom. Někdy se stane, že když jen o pár milimetrů uvolním plyn, tak se auto jakoby chytne a začne trochu táhnout...ale stejně ne tak, jak by mělo. Zvláštní je, že přes zimu auto jelo jak mělo, problém se vůbec nevyskytoval. Jak se ale postupně oteplovalo, zase to začalo. V servisu mi sdělili, že na svodech od turbu a i turbu samotném je několik prasklin. Na turbu dokonce prasklina z obou stran pláště. Takže turbo bylo vyměněno za zcela nové, svod byl svařen. Bohužel problém přetrvává:-( Bylo mi dokonce sděleno, že by to mohl dělat čip, který na autu je (Cimbu), prý se software přizpůsobuje/upravuje jízdou.....což jsem teda nikdy neslyšel. Kabely jsou prý v pořádku, hadice také, váha vzduchu je dá se říci zánovní, vzduchový filtr byl před pár tisíci km vyčištěn. Nemůže to dělat třeba palivová pumpa? Nemáte nějaký tip co to způsobuje? Díky za rady. Michael
  9. Nevíte o nějakém schématu, kde by bylo přesně popsáno k čemu jsou jaký hadičky v motoru? Je jich tam nemálo a rád bych v tom měl trochu jasno. Díky
  10. Neměl byste někdo fotku toho, jak vypadají ty sedačky z Golfa v OI?
  11. Tak jsem to měl na diagnostice a vypsalo to následující chyby: 17511 - Sonda 1 - řada válců 1 - - příliš malý výkon vyhřívání 16521 - Sonda 2 - řada válců 1 - příliš nízké napětí 16514 - Sonda 1 - řada válců 1 - elektrická závada v obvodu 17524 - Sonda 1 - řada válců 1 - - vyhřívání přerušené Asi není úplně od věci mrknout na tyhle stránky: http://www.pc-autodiagnostika.cz/ Když tam člověk vypíše číslo chyby, tak mu to řekne o co se jedná a možnou příčinu a její odstranění. Každopádně pokud by někdo měl osobní zkušenost, radu uvítám.
  12. Zdravíčko, tak poslední cca měsíc pozoruji také problém týkající se ztráty výkonu motoru. Projevuje se to tak, že když sešlápnu prudce plyn, tak motor jakoby cuká, netáhne plynule. Kdežto když přidávám plyn opravdu s citem a pomalu, tak se problém neprojevuje...ale jakmile opět sešlápnu na podlahu, motor jakoby pocukává, tah není konstatní. Netušíte čím by to mohlo být? Váhu vzduchu mám starou cca rok a čtvrt, svíčky měněny před třemi týdny (původně Bosch, nyní NGK), zapalovací moduly jsou OK (v březnu měněn modul na prvním válci....teď jsem ještě zkusil vyměnit 2 další za zcela nové a prohodil ho i na 4. válci, abych předešel tomu, že vadný bude ten poslední), ale problém stále přetrvává.
  13. Tak už je to vyřešeno, sám jsem s tím radši už nechtěl nic moc dělat, abych nenadělal víc škody než užitku....A přitom stačilo na rukojeť nasadit ještě trubkovej klíč aby byla větší páka a klíč nakonec povolil bez újmy na svíčce ani závitu....
  14. Zdravím vás, tak jsem si včera po dojetí k přítelkyni domů říkal, že se už konečně mrknu co mám v autě za svíčky, že bych koupil nové. Kdybych tušil co mě dále čeká, nikdy bych se do toho nepouštěl. Zaparkoval jsem, počkal až mi přítelkyně přinese z domova klíč (takovej ten obyč, s dvěma kloby, prodává se všude za cca 80 Kč). Sundám kryt motoru, odpojím konektor od zapalovacího modulu svíčky, vyndám modul a nasadím klíč. Do této chvíle šlo vše jak po másle. Následně jsem měl trochu obavy jak půjde svíčka povolit protože nevím jak jsou staré a "zapečené". Zaberu a s trochou větší síly to povolí, otočím ji cca o 2 otáčky během kterých svíčka zadrhává, ale s trochou síly to jde. No a pak najednou jak když utne, svíčka nejde hnout ani doleva, ani doprava...ale co je nejhorší, nejde vyndat ani klíč. Ať jsem za něj tahal jak jsem chtěl, klíč se ani nehne. Zkouším znovu otočit svíčkou a i při sebevětším snažení se nehne o víc než par milimetrů doprava a doleva. Čekám asi 3,5 hodiny až motor trochu vychladne...bez úspěchu se znovu peru s klíčem. Jedu od přítelkyně domů na 3 válce s klíčem zapíchnutým v motoru. Dnes ráno když je motor zcela studený to zkouším znovu, ale opět bez výsledku. Už jsem z toho zoufalej....bojím se strhnutí závitu, zalomení svíčky...prostě čehokoliv co jsem vyčetl na netu, že se může stát. Večer ještě zkusím prostříknout WéDéčkem....ale to je spíš takový poslední zoufalý pokus. Neměli byste prosím nějakou radu jak na to?
×
×
  • Vytvořit...