Tak jsem to zvednul, ani nic neodpojoval jen jsem to natočil a dal zpátečku, přibrzdil nohou levej kotouč a hrká to pořád, přibrzdím pravej a to samý, kdyby to byly (kéž by to byly) poloosy tak by to ustalo, bude to v převodovce. Nyní otázka co? Diferák, pak proč na kvaldy dopředu to necvaká??? Vyloměný zub na zpátečce??? Možné by to mohlo být, u náklaďáků a traktorů se to stává, ale u osobáku???
Z 1,9 TDI 66kW tam nepůjde? Je to skoro stejnej výkon. Kdysi jsem tam známému dával z ropáka, ale je to už 15let ne-li dýl to si nepamatuju co to bylo zač.
Tak jsem to testl, nahrál. rachot jde z místa za levou poloosou, není tam někde kolo na zpátečku? Po vypuštění oleje je pěknej, ale našel jsem v něm na magnetu tři malinké úlomky lesklého kovu, asi zuby???
Převodovka už je DLP, takže dif to asi není. No každopádně buď vrakáč či opravit, ale nemohu sehnat jinou skříň za rozumnej peníz, auto už je pro mne nabbytečný tak mělo jít za 15 možná 10 dál :( ....
https://youtu.be/DBSQwa2U_FE