Přejít na obsah

ukrij71

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

420 zobrazení profilu

ukrij71's Achievements

0

Popularita

  1. ahoj, tento problem řeším mnoho let různě, např. klapka čistá-nic,benzin 98 na půl roku-nic, změna nastavení ot.volnoběhu-nic, atd.atd. letos v létě jsem musel vyměnit volnoběžku v alternátoru a ejhle, případ byl vyřešen- krásně padaly otáčky dolů, jenže po půl roce na začátku zimy se situace opakuje, tak už to neřeším. L.J.
  2. Tak jsem zase po delší době s rozumem v .... na mojí Oct.2 s motorem BGU mně při prvním studeném startu začala pumpa sekundárního vzduchu pískat jako vysavač, tak jsem po prvním nastartování motor vypnul a nastartoval podruhý a už to nepíská, ale je to stejné už druhý týden, protože mně to nedalo, tak jsem zjistil že: - ve spojovací plastové trubce mezi ventilem sek. vzduchu a pumpou je voda, ta voda je i v pumpě i v plastové trubce od pumpy k filtru sání, dole v kolínku je na lžíci vody, ve vzduchovém filtru je sucho - jedná se asi o množtví tak jedné polévkové lžíce vody - když odpojím konektor pumpy a odpojím plastové trubky a rozběhnu pumpu náhradním zdrojem, tak z ní stříká voda - ta voda se tam dostává ze strany od ventilu sek. vzduchu - řídící jednotka motoru nevykazuje žádnou závadu - toto je po každé jízdě stejné - pokud se jedná o nějaký kondenzát, tak se mně to zdá jako mnoho vody - jsou v pumpě ložiska nebo jenom pouzdra na hřídelce, že bych lehce navrtal a zakapal olejem a zalepil dírky? nechce se mně dávat novou pumpu když nevím od čeho to je - nepropouští ventil sek. vzduchu zpet do pumpy nějaký kondenzát z odsávání klikové skříně nebo snad z výfuku ? to bych viděl jako nejpravděpodobnější důvod - mám pocit , že ventil by mněl otevřít pouze když je v činnosti pumpa a neměl by propouštět nic zpět proti sek. vzduchu
×
×
  • Vytvořit...