Tak jsem zase po delší době s rozumem v ....
na mojí Oct.2 s motorem BGU mně při prvním studeném startu začala pumpa sekundárního vzduchu pískat jako vysavač, tak jsem po prvním nastartování motor vypnul a nastartoval podruhý a už to nepíská, ale je to stejné už druhý týden, protože mně to nedalo, tak jsem zjistil že:
- ve spojovací plastové trubce mezi ventilem sek. vzduchu a pumpou je voda, ta voda je i v pumpě i v plastové trubce od pumpy k filtru sání, dole v kolínku je na lžíci vody, ve vzduchovém filtru je sucho
- jedná se asi o množtví tak jedné polévkové lžíce vody
- když odpojím konektor pumpy a odpojím plastové trubky a rozběhnu pumpu náhradním zdrojem, tak z ní stříká voda
- ta voda se tam dostává ze strany od ventilu sek. vzduchu
- řídící jednotka motoru nevykazuje žádnou závadu
- toto je po každé jízdě stejné
- pokud se jedná o nějaký kondenzát, tak se mně to zdá jako mnoho vody
- jsou v pumpě ložiska nebo jenom pouzdra na hřídelce, že bych lehce navrtal a zakapal olejem a zalepil dírky? nechce se mně dávat novou pumpu když nevím od čeho to je
- nepropouští ventil sek. vzduchu zpet do pumpy nějaký kondenzát z odsávání klikové skříně nebo snad z výfuku ? to bych viděl jako nejpravděpodobnější důvod
- mám pocit , že ventil by mněl otevřít pouze když je v činnosti pumpa a neměl by propouštět nic zpět proti sek. vzduchu