Přejít na obsah

iOrange

OctaviaClub
  • Počet příspěvků

    46
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia II

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

iOrange's Achievements

1

Popularita

  1. iOrange

    Kokta77

    Chtěl bych dát na své 1.9 DSG taky chladič z 2.0 TDi...jak to vyřešit s hadicemi? Budu to dělat společně s webastem. Ten přídavný chladič k DSG z tropů je nějak rozumně sehnatelný, když se to vyrábělo u nás?
  2. Ahoj, řešil někdo výměnu těhlice v rámci odlehčení z Yeti na O2?? Yeti jako jediný a pak téměř všechny VW například mají zadní těhlici hliníkovou nikoliv ocelovou. Tvarově se mi zda stejná. Ložiska a kotouče v případě 272mm jsou napříč těmi všemi auty stejné, jen je mezi ložiskem a těhlicí vždy distanční podložka. Čísla dílů Yeti a VW auta: 3C0505433K a 3C0505434K Origo O2: 1K0505435AC nebo AE a 1K0505436AC nebo AE
  3. Ahoj budu chtít vyměnit ABS/ESP jednotku MK60 1K0907379Q za novou EC1 MR2015 1K0907379BM, abych rozjel skoro hotový asistent hlídání mrtvého úhlu a získal HHC. Vím, že mě nemine držák ABS jednotky, jeho uložení a tepelný plech (viz. obrázek), dále pak trubky mezi ABS jednotkou a hadicemi předních brzd (další obrázek, položky 5 a 7) a samozřejmě přepinovat a celé nakódovat a přizpůsobit. Co mě trochu zarazilo v ETCE, že se tam uvádí i jiné trubky mezi hlavním brzdovým válcem a ABS jednotkou (viz 3. a 4. obrázek, položky 1 a 3). Ty je opravdu taky potřeba měnit nebo nemusím? Ideálně někdo kdo to má už za sebou na stejném nebo podobném autě jako já. O2 MR2006 s motorem BKC a převodovkou DSG konec VIN: 1Z-62180 823
  4. Čau, mám dotaz ohledně předělání starého typu rozdělených páček s podvolantovou jednotkou na provedení z MR2011 a výš kde je soupáčí buď KOSTAL nebo VALEO s jednotkou v kroužku a páčkou dálkových, která se vrací. Jelikož mám dodělaný asistent dálkových světel potřebuji tento typ. Tak co všechno potřebuji abych to předělal? KOSTAL jsem našel např. kroužek 5K0953549B a soupáčí 5K0953507AH ... je tam potřeba i nějak řešit verzi HW a SW nebo je to fuk? Aktuálně mám povolantivku CH s multifunkcí a DSG pádly
  5. Jojo bylo to super...to jsi spíš letěl nízko nad zemí než jel ne? 😄 budu muset když už mám výbavu taky "pomáhat a chránit" 😝 svojí 🤑
  6. Tak já bych se tam poprvé ukázal ať taky poznám nové lidi 😎
  7. Rád bych to tu lehce oživil... Hlásí mi to: Control Module Part Number: 1Z0 907 044 J Component and/or Version: ClimatronicPQ35 084 0305 Software Coding: Work Shop Code: WSC 00000 000 00000 VCID: 3D76B27164BCCBAD9E-8068 1 Fault Found: 00819 - High Pressure Sensor (G65) 009 - Open or Short to Ground Když jsem ten konektor odpojil a změřil ve vypnutém stavu auta jen proti baterce, tak jsem naměřil následující. Samotná baterka 13,31V Pak dál jsem měřil jednotlivé piny proti + pólu baterie Pin1 - 13,30V Pin2 - 12,83V Pin3 - 13,30V Dle ELSY je osazení následující: Pin1 - kostra (hnědý) Pin2 - propojení na černý konektor panelu climatronicu na pin2 (fialovo/žlutý) Pin3 - Spínané + (15tka), která je stejně jako panel climatronicu jištěná přes pojistku č.4 (černo/žlutý)...hlavní napájení climatronicu chápu-li to schéma správně Z toho usuzuji, že je někde zkrat, akorát mi to moc není jasné proč není pryč pojistka č.4 Má někdo tušení, kde by to tak typicky mohlo z ničeho nic být? Kabeláž v mtotoru na první pohled vypadá v pořádku. Díky Climatronic_schema.pdf
  8. Čau všem potřebuju na své O2 MR2006 (vyrobeno 27.10.2005) vyměnit řízení neboť mám vůli v hřebenu. Původně tam je 2. generace. Koukal jsem, že jde dát i 3. generace + kabelovej svazek k ní a pak, že potřebau novýho serva nahrát adaptace k danýmu autu. Rád bych nové a ne repas, páč repasům v tomhle případě moc nevěřim. Mám několik dotazů: 1) Je při výměně za 3. generaci ještě nějakých úprav aby to fungovalo nebo stačí jen servo + svazek a jede to? Viděl jsem, že jsou i nějaký fyzický rozdíly dle ETKY. 2) Má někdo odzkoušené i jiné než origo řízení výměnným způsobem? Dle ETKY to po slevě vyjde asi na 27tis. Kč samotný řízení v případě obou generací, což je rána. Druhovýroba tak za půlku. Ovšem zase povětšinou repas neznáme kvality. 3) Nahrání těch adaptací pro konkrétní vozidlo (typ auta, podvozku, okruh pérování, typ tlumení...) je jen o zadání čísla té charakteristiky. Pochopil jsem, že tohle se týká jen 3. generace řízení. To jde zadat i přes VCDS nebo musí být origo VASem? To správný číslo/kombinaci najdu kde? Díky. Honza
  9. Má někdo zkušenosti/tušení jestli bude v poho 8x19" ET44 pneu 235/35 R19 na O2 Combi s 2UA podvozkem? Teď jsou v akci krásný Sirius kola ze Supa 3 :-)
  10. Ohledně té prasklé hadičky...koukal jsem na to do ETKY a asi už tam mají jiný obrázek. Jedná se o ten viz níže a pozice č.5 pro 1.9 TDi?
  11. A nakolik by tedy vyšly barevné budíky PQ35 (G6) s přizpůsobením na mojí MR2006 se vším? :P Respektive jde to teda nějak poskládat aby to páslo do auta fyzicky i softwarově včetně FL RS MFV s DSG pádly? :huh:
  12. No a jen přehodit ten barevný MaxiDOT do O2 FL budíků by nestačilo? Ty barevný displej vůbec neumí?
  13. Ahoj, nějak jsem nenašel, že by to někdo řešil. To, že jdou FL budíky dát do předFL auta je jasné. Napadlo mě jen zda by těch FL budíkách šel ještě vyměnit MaxiDOT displej například z Passatu CC, kde byl jako varianta i barevný? Platforma teda trochu jiná PQ46 oproti PQ35. Případně Golf 6 což je stejná platforma jako O2 FL a platforma taky PQ35. GTI Edition 35 to mohlo taky mít v barvičkách :-)
×
×
  • Vytvořit...