Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


ruzipa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    333
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ruzipa

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

465 zobrazení profilu
  1. Špatné teplé starty

    Vstriky tesni? Pokud mas spatne gumicky, nedrzi naftu :-/ Dale u teplych startu casto zlobi starter :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  2. Dotaz na vag.

    Mas turbo ovladane podtlakem nebo tlakem? U starsich octavii byla turba ovladana tlakem (obtokova) a od nejakeho roku presli na ovladani podtlakem (VNT). U wastegate to asi nejde, ale netestoval jsem to. Pamet zavad prazdna? :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  3. 2 DIN O1 tour

    Vylozene znacku bych asi nehledal, ale mrknul bych se na recenze na aliexpresu. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  4. Jaká je spotřeba autokamery?

    Kolik mas na baterii Ah? Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  5. 2 DIN O1 tour

    Ne primo v Octavii, ale tchan ma v Passatu 2 din z ciny uz asi 5 let a vsechno mu funguje, radio hraje a prehrava. Jezdi okoli Jihlavy a radia okolni chyta bez problemu. Jenze ja v O1 se Symphony a orig antenou v nekterych mistech naladim rakouske Kronehit, coz on s orig radiem zvladl take, ale ted uz se nechyta :D I v nekolika diskuzich jsem se docetl, ze cinska radia maji slabsi zesilovace signalu, ale jinak za ty penize celkem dobre funguji. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  6. Jaká je spotřeba autokamery?

    Podle navodu, ktery jsem nasel by mela maximalne odebirat 0,42 A za hodinu. Za den je to cca 10A z baterie, takze by to nemelo byt tak horke. Zvlast kdyz bude v uspornem rezimu cekat na otres. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  7. Motor 81kw asv na 66kw agr

    Motor muzes vymenit i za jiny typ motoru a legalne. Ale musis se zeptat výrobce vozidla, zda to umozni - tdi za tdi asi nebude problem a pokud ano, musis na dopravni inspektorat, zazadat o prestavbu(oni si overi u vyrobce, jestli je to mozne a pokud ano muzes prestavovat). Po prestavbe musis na STK a pokud to bude v poradku, dostanes zapis do velkeho TP. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  8. 2 DIN O1 tour

    Funguji celkem dovre, hlavni problem je kvalita signalu radia. Oproti originalu je horsi prijem :-/ Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  9. Anténa O1

    Podle popisu bude antena bez zesilovace a to napajeni to zhorsuje. Anebo mezi antenou a strechou by mela byt takova izolacni ,, podložka" , ktera by mela zabranit styku vnitrku anteny se strechou auta. Pokud to tam nemas, zkus to odizolovat. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  10. váha vzduchu 06A 906 461B

    Na Tdi jde udělat na zkousku Maf off, tzn propojit v konektoru dva kontakty pres diodu a mas vicemene test vahy za 5 kc. U benzínu nvm jestli to jde :-/ Odkud jsi? Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  11. váha vzduchu 06A 906 461B

    On je problem, ze elektro soucastky jsou problem vratit, s mechanickymi dily to neni problem, pokud nejsou poskozene :-/ Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  12. váha vzduchu 06A 906 461B

    Šel bych do originalni Hitachi, takovy rozdil to zase neni a budes mit jistotu, zento bude fungovat jak ma. Znamemu jsme menili vahu asi 4, protoze nahrada byla sice lacinejsi o 40%, ale auto nejelo jak ma. Po nasazeni original vahy byl rozdil značný - takze co se tyce dilu ovlivnujicich chod motoru, doporucuji si připlatit. U jinych dilu uz se daji koupit srovnatelne nahrady. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  13. Světla devil eyes

    U STK problem nebyva, ale zalezi na zapojeni, hodne lidi to ma zapojene jako denni sviceni a ne jako obrys a to uz homologaci nema :-/ Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  14. Světla devil eyes

    Vetsinou doporucuji vymenu zarovky, napr: Osram Cool Blue Intense(viz. odkaz) jsou homologovane a maji belejsi svetlo. https://youtu.be/024Wg58Tt8Q Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  15. kontrolka na budíku

    Musis sehnat prazdny cip immobilizeru. Kdyz rozdelas klic, tak ne tam takova sklenena tycinka a u techto starsich lze nahrat pouze jednou-pokud uz byl klic parovany, nejde prehrat a musis vymenit ten cip za prazdny. Na Aliexpresu kolem 20 kc/ks a melo by to fungovat. PS: zkontroluj, jestli ten cip v tom klicku je, uz se mi parkrat stalo, ze se klicek rozpadl a ten cip vypadl. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.