Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


ruzipa

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    359
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli ruzipa

  • Hodnost
    hodnost: AMBITION

Návštěvy profilu

589 zobrazení profilu
  1. Svévolné přidávání 1.9 TDI 81kW

    Špatný signál ze snímače vačky? Intercooler plny oleje? To jsou dvě veci, co mě napadli ihned. Zkusim jeste popremyslet, co by to mohlo byt :-( Osobně si myslim, že toto řídící jednotka nebude ( pokud si můžeš vypůjčit, můžeš to vyzkoušet). Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  2. který z motorů 1,9TDI ?

    Hlavni je sehnat sikovneho mechanika v okoli :) Ono mit Octavii v baraku a jediny servis ,,znackovy" je hodne draha sranda ( ne, ze by octavia byla tolik poruchova, e servisy nenazrane :+* Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  3. Ahok, sháním kapotu + nárazník v barvě 9153 - antracit na dvojku po faceliftu. Kdyby byla nejaka nabidka, tak telefon 773 150 218. Dekuji Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  4. Prosím o kontrolu logu

    Cidlo kapaliny vykazuje jine hodnoty - zkus ohrat motor a az rafika na budikach bude mit 90, mrkni na teplotu v jednotce. Uz se mi stalo, ze na budikach bylo 90 a v jednotce se teplota nedostala pres 80 :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  5. Prosím o kontrolu logu

    Koukal jsi na to cidlo fyzicky? Ja po koupi auta mel podobny problem a mel jsem silne zoxidovany konektor, nakonec mi uhnil kabel a odpadl - teplota stale -40 :-D Takze na 90% bude chybka u konektoru cidla. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  6. problém vstřiky

    Ahoj, skoro rok stare tema, ale jak jsi dopadl se vstrikovacema? Zacalo mi to vypisovat stejnou zavadu a obavam se, ze budu muset vstrikovace repasovat. Nekde na internetu jsem se docetl, ze to muze delat i horsi kabelaz ke vstrikovacu, tak by me zajimala tva zkusenost :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  7. Ono by to nohlo delat problemy na stk, kdyby byl technik aktivni a musel videt motor :-D Nicemu to tam nevadi :-) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  8. který z motorů 1,9TDI ?

    Rotačky mají dvouhmotu, ale da se nahradit bez problému jednohnotovym setrvacnikem. U TDI PD motoru a zvlaste 6q prevodovek je vysoke riziko poskozeni motoru/prevodovky z důvodu torznich kmitu, ktere dvouhmotovy setrvacnik tlumi ( jsou i jednohmotove sady pro PD motory). Ale celkove si myslim, ze rotacka je lepsi volba než PD motor. PD motory jsou hodne haklive na vse :D A hlavne je potreba uz znalejsi mechanik s Vagem, protože uz je motor plny elektroniky. U me pro PD motor rozhodla kupni cena. Octa r.v. 2002 1.9 PD 74kw 4x4, 280 000 km najeto za cenu 25 000 kc :-D Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  9. Cele teleso EGR ventilu pryc nedavej, pouze zaslep to zpetne vedeni z vyfukove casti. Pokud to zacne psat nebo uz pise ,,Emise do dilny", tak uz je funkce EGR ventilu hlidana pres MAF - tzn musi se upravit ridici jednotka nebo sehnat jednotku starsiho data - pred rokem 2004. Ale nejsem si jisty konstrukcni shodnosti motoru, takze jistější bude sehnat nekoho na upravu maly v jednotce :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  10. Voda v interieru

    Me tam tece taky, ale na kombiku :-D Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  11. který z motorů 1,9TDI ?

    Pd motory uz maji dvouhmotovy setrvacnik, tzn pri vymene jenom 12 000 za spojkovou sadu :-) Na to ALH se dela i jednohmotova sada, a tam nicemu nevadi. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  12. který z motorů 1,9TDI ?

    http://www.auto.cz/bazarova-legenda-1-9-tdi-opravdu-nejlepsi-diesel-na-svete-105442 Tady je nějaký článek :-) Každý motor je vcelku kvalitní, ale záleží na servisu. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  13. který z motorů 1,9TDI ?

    Zatím u studeného motoru v něm škubne a rozsvítí se kontrolka ESP, po znovu nastartování se smaže - v jednotce zůstane zapsaná. Na poslední STK jsem měl emise hraniční, takže mě čeká repas vstřikovačů. Osobně si myslím, že celkem povedená je poslední verze motoru s výkonem 66kw. Plní tuším Euro4 a i s výkonem se tam dá celkem dobře vyhrát (chiptuning). Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  14. Prosím o kontrolu logu

    Ono to čidlo vody vykáže jako vadne az je úplně po nem. Řešil jsem to na několika autech, na budikách 90°C a v jednotce to ukazovalo 65°C, a po výměně čidla vse v pořádku. Pokud máš nějaký venkovní teploměr, jde to vzít podle něj. Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk
  15. riadiaca jednotka

    Určitě ne, musíš do servisu Škoda :) Vag to nezvládne přepsat a i kdyby, nemáš firmware, který by jsi tam chtěl nahrát :) Odesláno z mého PRA-LX1 pomocí Tapatalk

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.