Přejít na obsah

Pyshtone

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Pyshtone's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj bando, mam v operativnim leasingu (1rok, max 30.000km) Scouta III se 135kW turbochrochtem, ktery je v longlife rezimu (prvni servis po 30.000km , tzn. v idealnim pripade to ja resit/platit vubec nebudu). Ted, po 4 mesicich od uvedeni do provozu resim nasledujici dilemata: 1. ubytek chladici kapaliny - po cca 5.000 km si rekla o doliti chladici kapaliny (zprava palubniho systemu), dolil jsem par deci ruzovky - tak, aby byla pri studenem odstatem motoru ryska cca na puli mezi min/max. Nyni, pri 13500 km jsem (pri zahratem, neodstatem motoru) mrknul na nadrzku a opet byla pod min. To muze byt normalni, uvedomil jsem si ale, ze motor obcas po dojeti chladi saharou a to i pri venkovnich teplotach pod 20C a mirne zatezi, vcetne poslednich 4km jetych cca 50-70 km/h. Je to normalni? 2./ dnes si pri ujetych 13500km rekla o kontrolu hladiny oleje, a skutecne by dolit potreboval. Lze michat ruzne znacky 507.00 specifikace (Castrol/Shell), resp. pokud byla puvodni napln Castrol, mohu dolevat postupne Shellem dle potreby ? Jinak to, co jsem na merce videl, byla cerna sracka, uplne me zamrazilo a kdyz pomyslim, ze to ma zvladnout dalsich ~17.000 km... Byt to moje auto, tak uz po prvnich 5000km menim olej, filtry atp. Longlife je proste cunarna, ale pokud ted necham vymenit olej a filtr, tak to zaplatim (coz bych nemusel), coz mi nabourava financni rozvahu operativniho leasingu...
×
×
  • Vytvořit...