Přejít na obsah

kingbacker

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

665 zobrazení profilu

kingbacker's Achievements

0

Popularita

  1. Přidám svou trochu do mlýna po zkompletování zkušeností. Najeto 140k, premiová nebo alespon aditivovaná nafta. Motor BXE, bez DPF, turbo i EGR původní, oleje max 15000 nebo 1rok. Tchán jezdil spíše klidně, já těch 30-40k jak kdy. Emise bych neprošel, naměřeno v půrměru kouřivost 1,25, motor zahřátý a předtím řádně v otáčkách projetý motor(byť bych proišel, technik si s tím pohrál a průměr byl "najednou" 0,46 - což by motor dal možná jako nový). Tak jsem přistoupil k návodu ze světa motorů - dá se najít, ale ted nemám čas. Adivitum Protec, vyježděna nádrž, výměna EGR a turbo výměna za repas Garret od Janoušek motorsport. Dneska emise bez "dopomoci" - průměr 0,65, a pitom jsem to ani neprohnal a motor nebyl uplně zahřátý
  2. Přidám vlastní zkušenost....práve protože jsem neměl čas, zajel jsem zkušebně na emise....motor BXE, chip, najeto 140k, bez DPF, na premiovou naftu či aditivovanou. Kouřivost 1,25(nehledě na to, že si poté technik s tím pohrál a průměr byl 0,45). S ohledem na turbo kaputt jsem přistoupil k výměně turba za repas Garret(Janoušek motorsport) a výměnu EGR - oboje původní. SOučasně jsem najezdil nádrž na adivitum Protec. Dnes bez dopomoci průměr 0,65. Asi tak.....
  3. Koupím přední nárazník na octavii 2, bez ostřikovačů a děr na senzory, pouze bez mech. poškození. Metalíza graphite šedá, cenu nabídněte, v okolí od Jilemnice lze event dojet po dohodě, jinak pošt.a Díky
  4. V zime dlouhodobe 6, v lete do 5,5. Zimu jezdim hodne kratkych tras, v lete zase dost dalnice. Pri vynechani tech nejkratsich tras a rozumne tezke noze se da leto jezdit do 5l/100. Vse podle spotreby, pp si fandi, nekdy 0.3, nekdy 0.5...optimista :-D
  5. Clanek jsem cetl jiz drive, prave i kvuli nemu jsem tam vyrazil drive. Kazdopadne pokud projdu i naostro, coz snad ano, pokud nebudou kontroly skutecne bez moznosti zasahu, proc utracet 20k za repasi vstriku? Protec diesel koupim, 2k za novy EGR dam. Ostatni kdyz budu muset, kia holt jezdila jen dalky.
  6. No, stk mě sice čeká až v dubnu, ale při vědomí, že již před dvěma lety jsem měl kouřivost snad v průměru 1.18, jsem to chtěl vědět, jestli nebude nutné egr, či něco horšího....již na příjmu mi technik rozmlouval mou investici, že tyto motory běžně prochází...trval jsem na svém a chtěl jim nechat vyděla.t. Nájezd 140k během 11let, drtivá většina naježděná na prvovýrobně nebo povýrobně(VIF) aditivovanou naftu, motor BXE. Před měřením pořádně prohnaný, zahřátý. Výsledek v průměru kouřivost 1.2...technik pronesl párkrát hmmm, hmmm....vytáhnul hadici ze zařízení a strčil ji do trubky o něco níže. Odjížděl jsem s průměrem 0.48, a na otázku, že bych přeci neměl projít zahlásil, že třeby byla zanešená trubka. Nebudu jmenovat, kde to bylo, ale jsem rád a doufám, že selský rozum zůstane... P.S. z toho vyplývá poznámka, pokud skončí možnost takto si vypomoci, při kouřivosti 1.2 mám s novým EGR šanci splnit i legálně? Díky
  7. Ceka me to pristi duben...bxe cipnute, avsak ve Svete motoru zrejmy zaver, ze kvalitni cip neni problem. Ten tkvi jiz ve zruseni tolerance. Mam najeto 130k, stale na premiova paliva nebo s VIFem, olej co rok kvalitni. Rikam si co ted, jestli nezkusim nanecisto emise, abych vedel, co dal...
  8. Tak jsem si dnes udělal výlet do Prahy, resp. Újezdu nad L(l)esy ke cardiagnostik. Vzal jsem to při jednom s tempomatem a vypnutím upozornění nezapnutých pásů. Výborná domluva (prvně jsem psal ve středu). Trvalo to dohromady necelé dvě hodiny. Chip je znát, nechal jsem udělat optimal, bez zkoušky na brzdě. Spotřeba sice neklesla, ale to bude spíš tím, že cestou zpět na Turnov jsem to vzal rychleji. Zátah skutečně narostl, po nafouknutí turba ten tah je překvapující, snad až mírně "zastrašující", a to na všechny stupně. Na dálnici teď táhne i přes limit. Těším se na léto, resp. letní gumy a lepší cesty. Cena ve srovnání s ostatními více než přijatelná, domluva rychlá. Tímto ještě jednou díky
  9. kingbacker

    Dodělání tempomatu

    Ahoj, prosel jsem cele tema poctive, a pokud je vyse uvedene pravda, v me O2, 2006, 1.9tdi, maxidot, nebude treba menit podvolantovku a ani tahat kabel? Kamaradi, co mi servisuji auto, si mysli, ze bude nutna packa+podvolant...uplne nejradeji bych byl, pokud by se nasel nekdo z okoli(cca do 100km) Jilemnice, kdo by to byl schopen a ochoten udelat, nejlepe i sehnat material. Samozrejme nechci slevu zadarmo. Diky a omlouvam se za pro mnohe trivialni otazky. Diky
  10. Ahoj, mel bych prosbu. Kamaradi, co mi servisuji auto mi sdelili domnenku, ze budu muset pri chtenem dodelani tempomatu menit i podvolantovou jednotku. Ale ctu, ze auta od MR 2006, nebo pokud maji PP, tak neni treba. Mam 1.9tdi,2006, maxidot. Mohl by mi nekdo prosim rici, co bude treba. A event., v okoli Jilemnice(+-100km) nekdo, kdo by byl ochoten to udelat? Diky moc
  11. Ahoj, měl bych prosbu, co vše musí vyměnit, pakliže bych chtěl do auta tempomat. Kamarádi, co mi auto servisují, se obávají, že kromě páčky bude nutná výměna komfortní jednotky. Údajně dle VIN se to dá říci jednoznačně říci. VIN je TMBHS21Z962264241. Předem díky za info. Pokud už zde podobné téma je, předem se omlouvám
  12. Díky za info, ž to půjde zase na prohlídku, tak se chlapů poptám, co si o tom myslí, jestli by měli možnost to nějak vyspravit. Já sám se do toho vrtat nebudu, ještě bych to zprasil víc než to je :-)
  13. Zdar, po dnešním zevrubnějším ohledání jsem zjistil, že chybí naprosté minimum částí. Má smysl zkoušet to nahřát a rovnat? Pak by to stačilo event. jen přestříknout.....
  14. No, dneska jsem měl konečně chvilku pro sebe, a tak zkusit, do kdy vibrace/rezonance pokračují. Nad 2 tis. otáček na všechny stupně začne cosi v motorovém prostoru(palubní desce?) rezonovat, intenzita graduje a najednou to při 3 tis. otáčkách klid. Snad to nejsou ani vibrace, spíš jen ona rezonance. Díky za tipy
  15. Obrázek pro ilustraci....děkuji předem za jakékoliv info
×
×
  • Vytvořit...