Přejít na obsah

michaltdi

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

michaltdi's Achievements

0

Popularita

  1. Zdravím pánové :) musím se taky podělit. Mám Octavii 1 Tour 2008 1.6 MPI BFQ 75kw s climatromicem. Auto mi na volnoběh netopilo,jak jsem se rozjel nebo přidal plyn auto začlo topit po zastavení se vyfoukal vzduch a zase netopilo. Strávil jsem dost času pročítámín příspěvků a tak plně inspirován jsem šel ladit :D Jako první jsem měl podezření na vodní pumpu,i když auto bylo 20tkm. po rozvodech vyčetl jsem že se může protočit vrtulka na čerpadle tak jsem udělal komplet rozdovy i s pumpu značky SKF a problém byl o malinko lepší ale pořád moc netopilo.......stará pumpa byla OK Vyměnil jsem fridex naředil na -20 a problém nevyřešen Značně zoufalý že budu muset měnit radiátor topení jsem se ještě rozhodl vyměnit termostat i když auto se ohřálo na 90 a drželo. Po vypuštění fridexu jsem si v nádobce všiml že uvnitř nádobky je slabá vrstva vodního kamene a usazenin a tak ještě před výměnou termostatu jsem do motoru nalil 3.5 litru octu a auto jel projet cca 15km. Po vypuštění jsem se nestačil divit co z toho vyteklo,nechtěl jsem věřit že na relativně né zas až tak starém autě muže byt takovej hnus v radiatoru,vypustil jsem tedy ocet propláchl vodou pak jsem ještě jednou do motoru nalil speciální přípravek značky Normfest RadClean na čištění chladících systémů abych měl jistotu že to bude čisté. Vyměnil jsem tedy ještě termostat,původní byl OK ale s novým se to ohřeje ještě lépe nalil znovu nový fridex G12+ naředil na -22C a auto topí i na volnoběh jako zamlada Takže závada odstraněna,auto se krásně ohřeje a já jsem spokojený že se zase ohřeju i když zima už končí,ještě dodám ceny dílů,SKF rozvodová sada i s pumpou 1930,Fridex G12+ 3l 210kč,termostat Meyle 930kč,1 láhev octu 12kč a Čistič na chladiče lahvička 290kč ...práci nepočítám jakož to mechanik jsem si dělal vše sám :)
×
×
  • Vytvořit...