Přejít na obsah

Krejcamix

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

252 zobrazení profilu

Krejcamix's Achievements

0

Popularita

  1. Ano, vím, že diskuze je o EA111 a já mám konstrukčně odlišnou EA211, což jsem mimo jiné napsal hned v první větě. Nicméně tuto diskuzi jsem pročetl celou a přišla mi velmi plodná, tak jsem zkusil vsadit na to, že by někdo mohl mít přesah zkušeností i do "následovníka" EA111, což je můj slavný EA211. Omlouvám se za to, ale o 92kw verzi jsem zatím na podobně kvalitní diskuzi nenarazil. Nahrané to samozřejmě mám a do servisu to můžu dát kdykoliv, ale trošku tuším, jak to dopadne (viz minulé osobní zkušenosti). Takže zjišťuji, zda někdo netuší, či nemá obdobnou zkušenost.
  2. Zdravím pánové, projel jsem celou diskuzi a byť nemám 90kw verzi 1.4, ale už novější 1.4TSI (92kw) s rozvodovým řemenem, tak se přesto zeptám, protože mám neduh z části podobající se výše popsaným. No a možná byste mohli vědět nebo mít podobnou zkušenost. Škoda Rapid, 1.4TSI 92kw, r.v. 2018. (mám od novoty) Najeto cca. 12 tis. km Od cca. 11,5 tis. km jsem začal pozorovat zvláštní chování po studeném startu po delším odstavení (min. 1 až 2 dny), poprvé jsem si toho všiml po týdenním stání, kdy to bylo poprvé a opravdu velmi intenzivní. Start proběhne v pohodě, nechám stát cca 30 až 45 vteřin, aby se olej dostal všude kam má (mezitím si motor pohraje s otáčkami dle vnějších podmínek - nepovažuji za vadu, po chvilce se srovná na volnoběh a vše se zdá být OK). Vyjedu z garáže, zastavím a obvykle během chvilky dojde "jakoby k nepravidelnému chodu motoru" (připomíná mi to, jako by jel motor na 3. válce - silný třes, hluk z motorového prostoru + kolísání otáček) v trvání cca. 5 vteřin. Pak vše ustane a dál problémy nejsou. Chci zdůraznit, že se nejedná o popsané splnění podmínek pro "zahřívání katalyzátoru", protože projevy začaly až nyní v zimním období a garáž není vyhřívaná, takže teploty kolem 0, ale spíše do +5. Jinak moje zkušenosti s mým prvním úplně novým autem nezačaly vůbec dobře. Po prvních 300km kontrolka závady el. motoru (EPC). V servise, chvíli klid a poté znovu v 1,3 tis. km, další servis a výměna turba. (Problém nepopisuji podrobně, protože s mým dotazem nesouvisí, nicméně, kdyby někdo chtěl, můžu být konkrétnější :-), nicméně špatný turbo z výroby) Díky za váš čas a případné názory
×
×
  • Vytvořit...