Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


marek16

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    61
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli marek16

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

376 zobrazení profilu
  1. Koupe 2.0 tdi 110kw

    Motory TDI v OIII.pdf
  2. Koupe 2.0 tdi 110kw

    RS má navíc vyvažovací hřídele (klidnější chod bez vibrací v nižších otáčkách), silnější mazání a ještě nějaký věci. Bral bych ji, speciálně pokud to chci čipovat. Co se eura týče, určitě bych vzal to nejvyšší co jde, urgentně hrozí, že ekofanatici začnou zakazovat auta podle normy i u nás. (a jako obvykle ignorovat ty podstatné věci, jako třeba jestli někdo nemá ucpaný vstřikovače, nebo v sání díru, kvůli které mu půlka paliva vyletí ven výfukem)
  3. 1,4 TSI 110KW

    tipoval bych to na velikost brzd.
  4. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Diesi: Ve světě motorů psali něco jako "kdo mění olej do 10tkm, nemá problém ani se zapečenými kroužky". Osobně to řeším litím 5w-40 (Helix ultra, Total quartz 9000), výměnou do 10tkm, dělal jsem dva proplachy BG EPR, používám VIF a prolil jsem to ještě BG 44K a Oxicatem (každý cca 3 kila) do nádrže. Ze začátku mi to nějakej 1.5L za interval vzalo, teď po téhle údržbě to pár měsíců vypadá, že se olej drží. Není to úplně stejnej profil jízd, zezačátku jsem jezdil pár kilometrů po městě do práce a relativně často jsem to drtil (nový auto, no :) ), zatímco teď jezdím spíš dálky a s lidma, takže trošku klidněji. Ale jednoznačně mi to žere míň, takže něco z té chemické generálky zabralo :))
  5. Cukání motoru

    Svíčky se měnily pravidelně (po 30-50k, ne 100k) ? Pokud ne, odchází pak i cívky. Kabely jsou v pořádku? Kolik to má najeto? Měl jsi někdy čištěný sací ventily od karbonu? (způsobuje cold-start misfires)
  6. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    petrbungee: a co řešíš za problém, jen tu hodnotu lambdy? Údajně ty sondy maj životnost cca 160tkm, a pak by se měly měnit (tím neříkám, že nemůže fungovat dvakrát tolik), ale opotřebovává se a zanáší popelem z oleje. Pokud ti to číslo fakt vadí, můžeš zkusit BG 44K, Oxicat, nebo obojí, třeba ji to trochu vyčistí... apropos - zkoušeli jsem někdo nějak čistit/vyplachovat katalyzátor na TSI? předpokládám že tam dostává solidní dardu kvůli tomu žraní oleje, a co jsem čet zkušenosti od lidí s jinýma autama (těma co maj normální pístní kroužky), tak po výplachu z toho vylili pořádnou hromadu svinstva... nějaký zkušenosti, třeba vliv na emise, spotřebu? kdyžtak do SZ, pokud se okolo toho rozvine nějaká zajímavá debata, založím novej thread a hodím to tam.
  7. Porucha brzd! Do servisu!

    Zdravím, už dvakrát se mi po řekněme emergency brakingu (někdo přede mnou prudce zabrzdil a já si ho všiml pozdě, takže jsem šel na brzdy až na podlahu) rozblikala palubka s touhle hláškou. Po restartu auta zase v pohodě, auto normálně brzdí, jen mi přišlo, že během toho manévru ABS spíš nepracovalo než jo a auto se trošku sklouzlo bokem (bylo to z cca 60-70 na 0). Nenapadá vás co to může být? Rád bych 100% funkční ESP, když něco podělám, tak abych měl aspoň šanci... pár měsíců zpět měněny zadní ložiska kol s tím ABS/ESP kroužkem... EDIT: ještě mě napadá, že tam nemám origo kotouče a desky, ale zimmermany a keramický destičky textar, takže třeba to brzdí víc než série a nějaká ŘJ se s tím nedokáže srovnat...
  8. Mísitelnost olejů

    Bez problémů. https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-sedmy---Nahrady-motorovych-oleju
  9. Olej na podběhu

    hlavně si než s tím někam pojedeš přečti, co je to runaway diesel a jak ho zastavit, než ti vybuchne motor :D http://www.autoforum.cz/technika/co-je-to-splaseny-diesel-jak-tomuto-jevu-predejit-a-zabranit-zniceni-motoru/
  10. 2.0 147kw

    no ale jakou chybu, postni sem ten výpis co na tebe vyblije VCDS... jestli je to misfire, tak to může být stará svíčka, vadná cívka, třeba zakarbonovaný sací ventily, nebo svíčka utopená v oleji (předpokládám že o radostech TSI s pístníma kroužkama už jsi četl. Kolik ti žere oleje na 1000km?) EDIT: kolik to má najeto, měnil v tom někdo aspoň olej?
  11. 2.0 147kw

    diag říká co? Modul sání s vířivýma klapkama jsi měnil? svíčky jsi měnil kdy?
  12. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    jakože, skoč si s tím do servisu za někým kdo se vyzná, bude to levnější než měnit půlku motoru náhodně... tohle byl jen tip co by to mohlo bejt :)
  13. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Byly ty svíčky někdy měněný? Možná máš v pytli i cívky...
  14. Poruchy a problémy

    Ještě by to mohla být nádobka s aktivním uhlím, nebo nějakej ventil tam okolo, to prej taky cuká. Netankoval jsi po vycvaknutí pistole ještě jednou? pak do té nádobky nateče benzín a je KO.
  15. Spotřeba

    Náhodou, ADBlue je skoro až geniální věc. Diesely, pokud valí na chudou směs (nízká spotřeba), produkujou hodně NOx, pokud na bohatou (vysoká), pak zase saze. Problém je, že zásobníkovej NOx katalyzátor má jen určitou kapacitu, která se zaplní relativně rychle, takže jsou ladiči nucení jít do kompromisu, kterej až tak úspornej není, aby negenerovali moc NOx (+NOx kat se vypaluje jako DPF, zvýšenou dávkou paliva). Adblue jim ale umožní zbavit se jednoduše mnohem víc NOx, takže můžou motor nastavit na chudší směs -> menší spotřeba, míň sazí (což je super samo o sobě, ale tady to ještě šetří DPF), spoousta NOx, která se redukuje pomocí Adblue, což je vodička za 150kč na několik tisíc kilometrů. Takže si sice připlatíš pár korun na 100km, ale okamžitě šetříš třeba litr na spotřebě. Konkrétně ve SM tuším uváděli spotřebu 6.1L pro auto s asi 90kW bez SCR, zatímco větší, těžší a mnohem výkonnější superb se 140kW a Adblue jim jezdil za 5.4L. Jinak jestli seš zvyklej na 5L, tak na to s benzínem můžeš zapomenout. Reálný hodnoty pro starší 2.0TSI (já vím, tady trošku OT, novější by měl být úspornější, ale ne zas o moc) jsou 12-12.5L po městě, 8L dálnice 120-130, 9-10L dálnice 130-150. Já osobně, pokud bych kupoval nový auto (bez starostí s tím, která guma to jak servisovala, a jestli to nemá před smrtí čerpadlo a vstřiky), tak jedině diesel s SCR. (Složitostí je na tom velice podobně jak turbobenzín, jediný dražší věci jsou ty vstřiky a vysokotlaký čerpadlo.) Bohužel, pokud vím, SCR zatím do octy nedávaj.

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.