Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


marek16

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    64
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli marek16

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Návštěvy profilu

434 zobrazení profilu
  1. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Parkování se zařazeným kvaltem !v kopci! namáhá rozvody a natahuje řetěz. Otázka je, jestli to něco udělá po jednom parkování, imho spíš dlouhodobě. Postup by měl být podobnej, myslím že u O2 se možná ani nemusí sundávat ta trubka turba. jo, podle drážky. Ale já to teda nepoznám ani když to vidím, radši to dej nějakýmu mechošovi. A jestli ti to cinká 2s, tak už docela riskuješ, nechal bych ty rozvody hned vyměnit. Jestli to uděláš teď, nebo za 20tkm ti prd pomůže, ale když ti ten motor skočí...
  2. problem abs esp

    Tákže, stalo se mi to samý co tady kolegům: při krizovým brždění, případně průjezdu zatáčkou po sněhu smykem (kdy by se mělo aktivovat ABS, resp. ESP), se rozblikaly kontrolky ABS/ESP a brzd, na maxidotu "porucha brzd! do servisu!". Na diagnostice ABS 01130 - implausible signal - intermittent. Trošku jsem googlil, a na ENG fórech se dočetl, že na to byla náchylná spousta koncernových aut r.v. 2009, včetně VW. Už si to přesně nepamatuju, ale šlo o něco v tom smyslu, že původní SW řídící jednotky ABS/ESP měl nastavenej moc konzervativní limit(y?) tlaku, a při jejich překročení spustil poplach a pro jistotu ESP vypnul. K tomu ještě některý ty jednotky byly vadný, takže se musely komplet měnit. V US kvůli tomu dělali svolávačku, kde lidem minimálně přehráli SW té jednotky (kde ten limit zvedli, a možná ještě něco poladili), a pokud měli těch chyb víc, tak jim měnili celou ECU i s tím čerpadlem či co to je. No, vzhledem k tomu, že to zdaleka není první problém co s autem řeším, tak jsem nas*aně zamířil do autorizáku, a požádal je, aby mi v první fázi přehráli ten SW. A když už jsem v tom byl, tak ať rovnou flashnou i ECU motoru (co kdyby byla líp vyladěná na spotřebu, nebo produkovala míň sazí.. :) ). Verze SW u mě šly: Engine ECU: 1Z0 907 115 G --> AF ABS ECU: ESP MK60EC1 H35 0106 --> 0109 Byl jsem to projet, a závěry jsou asi takovéhle: 1) ESP na plnej plyn na dvojku do zatáčky funguje. Při razantním brždění ABS kope do pedálu. To předtím nedělalo. Chyba z diag zmizela a po testovacích 50km (z toho část hodně ostře) se neobjevila. SUPER! Problém SNAD vyřešen. 2) Maxidot mi začal zobrazovat jakousi prehistorickou verzi rádce řazení, to jsem docela čuměl. Mám tam hacknutou verzi FW od Ferdy, co zobrazuje teplotu oleje i na budíkách, který to neumí. Vysvětluju si to tak, že ECU motoru začala poskytovat info o zařazeným rychlostním stupni a maxík se chytl. Nice. Samotnej rádce řazení už je spíš k smíchu když mi radí zařadit při 1700ot na čtverku vyšší stupeň :D 3) Zatím jsem nepoznal rozdíl v chodu motoru (jede jak z praku, možná i líp než předtím), ani spotřebě, to ještě poreferuju časem. Možná má trošku traktoroidnější zvuk na volnoběh. No a nakonec japonec - myslím si, že by za svoje zprasky měl platit koncern, a aspoň ten blbej update SW proplácet, ale pro "východní" evropu samozřejmě svolávačka nebyla, přestože se toho ten problém očividně týká, a dokonce se na to aplikuje stejná verze SW. Budiž. Celkem mě to stálo 840kč, a pokud to bude konec, čert to ber. Nicméně pokud to nepomůže, a já bych měl platit lidových 45 500 korun českých bez práce za origo ABS jednotku, tak už asi opravdu spustím na škodovku džihád. EDIT: Nejvíc mě na tom se*e, že jsem pravděpodobně jezdil 2 roky s nefunkčním ESP (fungovalo, ale jen při slabším smyku, nějakej pořádnej by nedalo), takže sem se moh naprosto zbytečně zabít. Borci, nechte si to přehrát, i když s tím nemáte problém, jde o zdraví...
  3. Zdravím, neřešili jste někdo, že po zahřátí motoru jde v autě poměrně dost cítit benzín? S mechanikem jsme prohlídli všechny ty hadičky od odvětrání palivové nádrže a nádobky s aktivním uhlím, a zjevný únik tam není. Taky mi při tankování vypíná pistole dřív, než má. Třeba po 5, 9, a 26 litrech... Je bezpečný s tím jezdit?
  4. Koupe 2.0 tdi 110kw

    Motory TDI v OIII.pdf
  5. Koupe 2.0 tdi 110kw

    RS má navíc vyvažovací hřídele (klidnější chod bez vibrací v nižších otáčkách), silnější mazání a ještě nějaký věci. Bral bych ji, speciálně pokud to chci čipovat. Co se eura týče, určitě bych vzal to nejvyšší co jde, urgentně hrozí, že ekofanatici začnou zakazovat auta podle normy i u nás. (a jako obvykle ignorovat ty podstatné věci, jako třeba jestli někdo nemá ucpaný vstřikovače, nebo v sání díru, kvůli které mu půlka paliva vyletí ven výfukem)
  6. 1,4 TSI 110KW

    tipoval bych to na velikost brzd.
  7. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    Diesi: Ve světě motorů psali něco jako "kdo mění olej do 10tkm, nemá problém ani se zapečenými kroužky". Osobně to řeším litím 5w-40 (Helix ultra, Total quartz 9000), výměnou do 10tkm, dělal jsem dva proplachy BG EPR, používám VIF a prolil jsem to ještě BG 44K a Oxicatem (každý cca 3 kila) do nádrže. Ze začátku mi to nějakej 1.5L za interval vzalo, teď po téhle údržbě to pár měsíců vypadá, že se olej drží. Není to úplně stejnej profil jízd, zezačátku jsem jezdil pár kilometrů po městě do práce a relativně často jsem to drtil (nový auto, no :) ), zatímco teď jezdím spíš dálky a s lidma, takže trošku klidněji. Ale jednoznačně mi to žere míň, takže něco z té chemické generálky zabralo :))
  8. Cukání motoru

    Svíčky se měnily pravidelně (po 30-50k, ne 100k) ? Pokud ne, odchází pak i cívky. Kabely jsou v pořádku? Kolik to má najeto? Měl jsi někdy čištěný sací ventily od karbonu? (způsobuje cold-start misfires)
  9. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    petrbungee: a co řešíš za problém, jen tu hodnotu lambdy? Údajně ty sondy maj životnost cca 160tkm, a pak by se měly měnit (tím neříkám, že nemůže fungovat dvakrát tolik), ale opotřebovává se a zanáší popelem z oleje. Pokud ti to číslo fakt vadí, můžeš zkusit BG 44K, Oxicat, nebo obojí, třeba ji to trochu vyčistí... apropos - zkoušeli jsem někdo nějak čistit/vyplachovat katalyzátor na TSI? předpokládám že tam dostává solidní dardu kvůli tomu žraní oleje, a co jsem čet zkušenosti od lidí s jinýma autama (těma co maj normální pístní kroužky), tak po výplachu z toho vylili pořádnou hromadu svinstva... nějaký zkušenosti, třeba vliv na emise, spotřebu? kdyžtak do SZ, pokud se okolo toho rozvine nějaká zajímavá debata, založím novej thread a hodím to tam.
  10. Porucha brzd! Do servisu!

    Zdravím, už dvakrát se mi po řekněme emergency brakingu (někdo přede mnou prudce zabrzdil a já si ho všiml pozdě, takže jsem šel na brzdy až na podlahu) rozblikala palubka s touhle hláškou. Po restartu auta zase v pohodě, auto normálně brzdí, jen mi přišlo, že během toho manévru ABS spíš nepracovalo než jo a auto se trošku sklouzlo bokem (bylo to z cca 60-70 na 0). Nenapadá vás co to může být? Rád bych 100% funkční ESP, když něco podělám, tak abych měl aspoň šanci... pár měsíců zpět měněny zadní ložiska kol s tím ABS/ESP kroužkem... EDIT: ještě mě napadá, že tam nemám origo kotouče a desky, ale zimmermany a keramický destičky textar, takže třeba to brzdí víc než série a nějaká ŘJ se s tím nedokáže srovnat...
  11. Mísitelnost olejů

    Bez problémů. https://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-sedmy---Nahrady-motorovych-oleju
  12. Olej na podběhu

    hlavně si než s tím někam pojedeš přečti, co je to runaway diesel a jak ho zastavit, než ti vybuchne motor :D http://www.autoforum.cz/technika/co-je-to-splaseny-diesel-jak-tomuto-jevu-predejit-a-zabranit-zniceni-motoru/
  13. 2.0 147kw

    no ale jakou chybu, postni sem ten výpis co na tebe vyblije VCDS... jestli je to misfire, tak to může být stará svíčka, vadná cívka, třeba zakarbonovaný sací ventily, nebo svíčka utopená v oleji (předpokládám že o radostech TSI s pístníma kroužkama už jsi četl. Kolik ti žere oleje na 1000km?) EDIT: kolik to má najeto, měnil v tom někdo aspoň olej?
  14. 2.0 147kw

    diag říká co? Modul sání s vířivýma klapkama jsi měnil? svíčky jsi měnil kdy?
  15. Poruchy a problémy 1,8 TSI

    jakože, skoč si s tím do servisu za někým kdo se vyzná, bude to levnější než měnit půlku motoru náhodně... tohle byl jen tip co by to mohlo bejt :)

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

RR Tonery

Kvalitní alternativní tonery za skvělé ceny. Vyzkoušeno s doporučeno OctaviaClubem. Pro členy a uživatele diskuzního fóra OctaviaClubu sleva 10%

  • RR Tonery Eshop
  • Potisk triček a mikin

    Sítodílna - Ekologický potisk textilu, šití triček z českých látek.Tiskneme již od 1 kusu.

  • SÍTODÍLNA
  • Prostor pro reklamu

    Zde může být i vaše reklama.

    ×

    Důležitá informace

    Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.