Přejít na obsah

flaxz

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

523 zobrazení profilu

flaxz's Achievements

0

Popularita

  1. Mám to změřene profi digitální měřak, a ukazuje pouze 0.1 bar takže co teď zkusit pročistit zalepit hrdlo nebo vyměnit čerpadlo.. Tak nic... Zjistil sem ze ten pristroj měří jen do 0,1b :D
  2. Tak jsem ho objednal, můžeš mi prosím říct jak sním ten podtlak mám změřit? Nemá minusove hodnoty, a jak do něho zapojit tu hadicku? Díky. Omlouvám se nejspíš je chyba v obchodě a poslali jiný kus,na fotce jsou opravdu minusove hodnoty, ale já je ve skutečnosti mám kladné
  3. Pro zjištění toho podtlaku, na to musí být nějaký speciálni manometr?
  4. Tak jsem se na to díval, hadice praskla není, vývod pro turbo saje sice nepoznám jestli to je dostačující podtlak nebo ne, ale saje, akorát to hrdlo nevím jakým stylem se uvolňuje ale dá se stim točit, je to normální nebo to známena že je uvolněné?
  5. Všechny hadičky mám zapojené tak jak mají být , a všechny jsou nové. Momentálně turbo nejede ani v těch vyšších, myslíš vývěvu která ovládá i brzdy nebo takovou tu velkou banku na motoru ze které vede jedna hadička. Teď si nejsem jistý kterou myslíš
  6. Takže váha vzduchu může mít vliv na podtlak?
  7. Diagnostika psala "váha vzduchu kostra" ale váhu mám novou, regulace lopatek v turbu chodí krásně bylo to celé venku je to vyčištěne, motor do nouze vůbec nejde, to turbo nenaskoci vůbec ventily jsem prohodit zkoušel žádná změna, ten podtlak jsem nezkoušel bohužel nevím jak na to. Vypodlozit turbo jsem chtěl, ale nemám stim vůbec žádné zkušenosti jen jsem o tom slyšel tak zkusím prozkoumat víc, ale přece když regulace naklápění lopatek v turbu chodí krásně, a banka nejspíš taky, tak musí být podle mě chyba někde po cestě. Aspoň si to tak myslím.
  8. Doufám že si to někdo přečte až do konce a poradí co stím, budu velice rád. Zdravím, Chtěl bych s vámi prokonzultovat mojí závadu. Povím vám přiběh jak to všechno začalo, koupil jsem auto jezdil jsem v pohodě, po chvíli začalo turbo padat do nouzáku tak sem to řešil servisem dal jsem to tam, oni vyměnili turbo za repas. Jezdil jsem asi měsic a opět nouzák a slabší výkon, tak reklamace, řekli že je zaseklá baňka na turbu tak to vrátili dali novou, šlapalo to tak měsíc a znova to samé nouzák slabý výkon, znova reklamace, řekli že turbo bylo zasrané karbonem tak to vyčistili. Jezdilo to cca 2 měsice dobře a opět to samé.. Tak na ten servis jsem ztratil nervy a už jsem tam nejel, vyhledal jsem jiný odvezl jsem to tam ze závadou že auto za studena nejde vytočit a u cca 2 tisíc spadnou otáčky motor se začne třepat a běží na 3 válce (po 5 minutách co se auto zahřálo opět jelo v pohodě až na to turbo to padalo do nouzáku opět znova) tak mechanik zkoumal, kontroloval podtlaky palivové čerpalo vyměnil váhu vzduchu, konečný verdikt byl takový že vše je v pohodě, že je vadné turbo, ale bohužel že turba nedělá. Výkon se zvedl ano auto jelo do otáček lépe, ale to zdecháni za studena při 2 tisíc otáček zůstalo, tak jsem to sním řešil, tak řikal že je nejspíš na vině jedině to turbo, nějaky čas jsem jezdil stím, výkon byl znatelně lepší, akorát teda občas spadlo do nouzáku neřešil jsem.. Po nějaké době jsem se rozhodl to auto dát opět do servisu (víc profi) 3 dny to zkoumali, konečný verdikt byl takový upravili mi podtlakové hadičky vyměnili zpětnou klapku a ventil N75 měnič tlaku na turbo akorát v tom byl jeden háček mechanik to semnou šel projet, a řekl, ukázal mi že pokud to turbo chci "zapnout" tak musim vytočit auto na volnoběh do kritických otáček 3,5-4 tisíc a turbo se zapne a jede na 100%, pokud bych to chtěl vyřešit tak jedině repas turba že je prý zasekla regulace v turbu asi myslely naklápění lopatek nic jineho tam není, krom baňky ale ta jela v pohodě. no tak sem si řekl že pokud to takhle pojede tak budu rád.. auto trhalo asfalt. Jenže dlouho to mu tak nebylo, při vytočení auta na volnoběh se turbo přestalo "zapínat", rozjelo se pouze tehdy když jsem na 2. stupeň vytočil auto nad 3,5-4tisic tak se turbo rozjelo, ale při přeřazení na vyšší stupeň turbo opět nejelo. Tak jsem to vzal do vlastních rukou sehnal jsem starší turbo z obchodu kde byla možnost při nefunkčnosti ho vrátit, byly si jistí že jede (nechtěl jsem kupovat nové, přece je to staré a už mě to přestalo bavit do toho vrážet tolik peněz za opravy), tak jsem poprosil známeho zda mi ho nepřehodí já to mu až tak nerozumím, tak jsme to začali dělat, turbo se nám povedlo dostat ven, vzali jsme to "nové" a chtěli ho začit montovat, začli jsem tím že jsme sundali baňku jelikož sní to nešlo protáhnout kolem motoru, tak jsme ho zdemontovali a zjistili jsme že je totálně zeseklé naklápěni lopatek, tak jsme to chtěli rozebrat a vyčistil, ale to se nám bohužel taky nepodařilo, bylo to tak zarezlé.. tak jsme se šli podívat jak vypadá turbo které jsem vytáhl z auta, a zjistili jsme že je na 100% funkční vše chodilo jak má, vůle minimální. (při demontáži turba z bloku motoru jsme zjistili že je přetrhnuté těsnění tak jsme si mysleli že je závada venku...) Tak jsme to turbo vyčistily krásně bylo vidět že to je doopravdy repas. Začali jsme turbo montovat zpátky do auta stím že jsme doufali že byla závada pouze v tom přetrhnutém těsnění.. Dali jsme komplet vše nové těsnění matice... Samozřejmě jsme turbo před startem namazali olejem (injekční střikačkou přimo do trubky pro mazani turba). Auto jsme nastartovali nechali běžet cca 5 minut aby se do turba dostal olej, poté jsme to šli vyzkoušet, a turbo pořád nejelo... a začalo to auto špatně brzdit... Tak jsme začali zkoumat přes kolegu ktery stím ma větší zkušenosti, telefonicky si byl na 100% jistý že je závada v podtlaku, tak jsme to začali řešit zkoumali jsme všechny hadičky, a zjistili jsme že, pokud do hadičky pro turbo vytvoříme podtlak pusou tak se baňka na turbu krásně hýbe, ale když jsme hadičky zapojili do ventilu N75 tak podltak byl strašně slabý skoro žádný. tak jsme zkoumali všechno možné různé způsoby ale pořád nic... ale když jsme odpojily hadičku z ventilu N75 viz obrázek a přitlačili na ventil prst a lehce prst dávali pryč tak po přídáni plynu se banka na turbu kráásně hýbala, prošli jsme snad uplně všechno turbo samonté po mechanické stránce je na 100% funkční (bzrdy se nám podařilo zprovoznit). Dalši věc co ještě budu zkoušet je, že vyměním všechny plastové odbočky, T-kusy a hadičky. Přidávám informaci EGR vyčištěn a už předím prvním servisem zaslepen. Děkuji.
  9. Tak vag mi ukázal jen chybu 17978 řidici jednotka motoru zablokována p1570 35-10 sporadicky smazal jsem a už se neukázala
  10. Palivový a vzduchový je úplně nový, čidlo teploty vody myslíš tím čidlo teploty chladící kapaliny? Taky jsem měnil nedávno Na vag to půjdu teprve dávat no.
  11. Tak dělá mi to i při zahrátem motoru ale jen občas jedu chci přidat na plno a nic po chvilce to z opakuji a zase to jede, turbo mám nové.
  12. motor je ASV, jasně studeny motor nevytáčim, ale točit ho těsně nad 2000 někdy když je nutnost, tak to není moc ne?
  13. Zdravím, chci se zeptat mam octavii 1 motor 1.9 81 kw, r.v 2000, když mam motor studeny, a chci se rozjet na dvojiku či trojiku to je jedno, sešlápnu pedál a otáčky nejdou víc jak 2300 cca, auto poškubává a víc to nejede pedal na podlaze... nevíte čim by to mohlo být?
  14. Zdravím, zjistil jsem na moji octavii 1 2000 81kw combi, že mi při zapnutem blinkru problíkáva i žarovka světla (zadních) práva strana blíká víc, chci se zeptat nejspíš to bude špatnou kostrou, ale kde tu kostru najít ?
×
×
  • Vytvořit...