Přejít na obsah
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic


Srovnejte ceny povinného ručení a ušetřete až 70%.


bad_messiah

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bad_messiah

  • Hodnost
    hodnost: ACTIVE

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    191527141

Informace

  • Zájmy
    motorizmus, škodovky :),
  1. Na brzdenie motorom na Touran-e 2.0 tdi som si zvykol - je solidne. Nezostava len sa spoliehat na vsetky vyfikundace v aute. Kamarat tak dal drzku s Transitom v zakrute dal zo 4.stupna 3. a na naledi to hodil cez budku, ... Nikdy predtym ani potom som o niecom podobnom nepocul.
  2. No to jedine riesenie co pises. Pri tomto "hodinovom" stroceku ;) za naledi celkom sranda, ale predstavujem si podobny manever za naledi pri 2.0 tdi (brzdiaci ucinok motoru je inde) a nemelem si drzku len taky fukot. Inak je jazda s autom zabava (vykon staci a ani Superba ma na krizovatke minuly tyzden nedal;) ) na chovanie DSG si pri beznej jazde zvykam...
  3. Diky blbo som sa vyjadril. Fakticky plyn pustim a brzdim motorom vtedy podradi. Co mi pride na studeny motor dost drsne vyhnat ho nad 4.000 ot. Co pises na tento pripad sedi.
  4. Doteraz vsetko ok az na obcasne zavahanie DSG - vypada to, ze ma svoj oblubeny kopec. Kazde rano zjazd asi 2 km z kopca, kde od jeho polovice je prudke klesanie. Kombinacia studeny motor, tento kopec a kedy je v 65 km/h zaradeny 4. stupen na Dcku z nevysvetlitelnych pricin podradi na 3, co sa prejavy rucanim motoru. Uz len brzdim motorom, ziadny pokyn k podradeniu a aj ked pridam chvilu trva kym da 4. spat.
  5. Prva vymena oleja v 24.500 km, zmena na pevny interval. Cez vikend sme spravili prvy vylet a pri plnom obsadeni to slo prekvapivo pekne.
  6. 1,8 vs 1,4

    Chlapi, pawouk v prvom rade sa tu nechcem s nikym konfrontovat. Je to moj nazor a ten nezmenim. Do velkeho auta maly motor v dobe, kedy automobilky setria na vsetkom (zistil som, ze ked chcem do Fabky tazne musim vymenit 1/4 auta) aby priniesli akcionarovi (najlepsie rastuci zisk) nepatri. Konstrukcne problemy zo zaciatku vyroby 1.2, 1.4, 1.8, 2.0 tsi nie je potreba rozmazavat. Nie nadarmo poistovne na zapad od nas prestali tieto motory poistovat... poruch bolo nejako moc. Ale nechcem aby to tu vyznelo proti benzinom VW. Mal som 1.8T AGU a najazd 270k km, motoricky super. Druha generacia uz to stastie nemala https://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv Nakoniec som sa rozhodol pre 1.2 tsi ku koncu ich vyroby... predpokladam, ze najvacsie prusvihy su vychytane a vo Fabke so slusnym zaobchadzanim mozno prezije auto ;) jar_da mas stastie na kus a vies sa o auto starat. Skusal som 1.8 tsi v Superbe III a prisiel mi lepsi ako som mal k oktavke.
  7. Dakujem za radu. V skodovke to nespravia (uz som sa informoval) a doma pridem o zaruku. Otazka o aky rozsah zaruky pridem..
  8. 1,8 vs 1,4

    :) ani som si nevsimol v ramci zachvatu "basnickeho streva". By ma zaujmalo co nakoniec Ondra vybral a ako je spokojny.
  9. 1,8 vs 1,4

    Ondrej, 1.8 tsi jasna volba. 1.4tsi len ked nemas viac nasetrene a chces lepsiu vybavu, prip. sa jej zanedlho zbavis. Precitaj si o spolahlivosti 1.0 Ecoboost od Forda (downsizing je s..t). https://www.express.co.uk/life-style/cars/1025672/Ford-EcoBoost-engine-problems-fire-recall-1-0-litre. Pamatam si ako bol Fordacky motor hodnoteny ako najlepsi medzi trojhrnkami (marketing https://www.ford.milankral.cz/Novinky/Detail/1133/motor-ford-1-0-ecoboost-vitezi-poseste-v-rade-v-ankete-international-engine-of-the-year) Ta 1.4 tsi je vytiahnuta niekam naco z dlhodobeho hladiska nema. Pominiem, ze automobilky konstruuju auta, ktore funguju v zaruke a potom je im to jedno. V skodovackom servise mi 1.4tsi do octavky nedoporucovali... Cest defenzivnym vodicom a vynimkam! PS: Nech zije uradnik EU a automobilky zblaznene do papierovych hodnot emisii. Skoda, ze prichadzame o spolahlive motorizacie.
  10. Ahojte, tak este tyzden a mimo pracu si budem uzivat Fabku 1,2 TSI, 81 kW v prevedeni Monte Carlo s DSG. Nebudem ju porovnavat na Octaviu I 1,8 T, ale ako zabavka na jazdenie okolo komina staci. Vacsinovo na nej bude jazdit zena. Zarazilo ma, ze na nu nejde hodit tazne :/ bicykle tym padom pojdu na strechu. Nemate niekto skusenost s montazou? Ocakavam ked sa chce ide takmer vsetko...dakujem za radu.
  11. Smutim za Octavkou a tesim sa na Fabku MC

  12. životnost motoru

    Mne tiez auto zapiska hlavne ked je chladno pri starte, ked sa motor zahreje tak je piskanie pri starte tichsie, robi mi to asi tri roky ;) a je to starter v mojom pripade. Postup opravy najdes na internete, ale som lenivy ked to funguje ;)
  13. Vynechávanie motora 1.8T

    Chlapi, nehovorime o tom istom. Zapalovaci cievky su na kazdej sviecke, celkom 4 ks. Modul zapalovania je u AGU na airboxe, jeden. Ten som mal v cudu. Na to zvolavacia akcia nebola ;) Od vymeny bez problemov.
  14. životnost motoru

    Zdar chlapi, uz mam 259.000 km. Motor dava i Passaty 2.0 tdi lavou zadnou ;)

OctaviaClub.cz

Již od roku 2003 přinášíme informace nejen pro majitele Octávií. Staňte se i vy členem OctaviaClubu a získejte členské výhody.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

Prostor pro reklamu

Zde může být i vaše reklama.

×

Důležitá informace

Používáním těchto stránek, souhlasíte s jejich Pravidla, používáním cookies na vašem zařízení pro správnou funkčnost této stránky (nastavit cookies si můžete zde, pokud tak neučiníte, bereme v potaz, že s jejich použitím souhlasíte, a politikou ochrany osobních údajů - Ochrana osobních údajů.