Přejít na obsah

MOJE JMÉNO

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Informace

  • Auto
    Octavia IV

Návštěvy profilu

623 zobrazení profilu

MOJE JMÉNO's Achievements

0

Popularita

  1. V dnešní době je absolutně nemožné najít fotky a videa O4 social edition, která se kupuje z velké části do firem. Všude čtu a vidím poslintávání z vychytávek full verzí, ale nikde se nedočtu o tom, že v základu není područka (!), díra vzadu v opěradle, opěvovaný konektor u zrcátka, ovládání šmatladla na volantu a spousta dalších vychytávek. Až tu sociálku vyfasuju, udělám osvětu o rozdílech 😉
  2. Odpovím si sám. Boxy na pojistky jsou dva. Jeden pod volantem, druhý za aku v motorovém prostoru. V příloze je pdf s rozpisem pojistek pod volantem. Číslo pojistky.pdf
  3. Já naopak nepotřebuji a ani nechci napájení kamery v odstaveném vozidle. Na druhou stranu, chci mít kameru bez trvale visícího kabelu do konektoru. Chystám se koupit na ALi k těmto účelům prodávaný dlouhý kabel s redukcí 12-5V, ale netuším, kde je v O4 pojistková skříňka, ze které by to šlo vytáhnout. Jde mi zejména o to, je-li dole pod volantem, nebo v motorovém prostoru. Auto budu mít až v červnu, ale rád bych to objednal již nyní. A pokud někdo tuší, který slot je pro tyto účely vhodný, předem moc díky za info.
  4. Reakce žádné, Odpovím si tedy sám. Možné to údajně je, ve značkovém jde o částku 6.500,- Kč.
  5. Zdravím. Mám novou firemní Octavii (2018) s rádiem SWING, do které mi objednali samé hovadiny, ale to co skutečně potřebuji ne. Rád bych oficiální cestou přes značkový servis (jinak to v žádném případě nepůjde) aktivoval funkci SMARTLINK pro možnost zrcadlení (výhradně) navigace Waze (telefon Xiaomi Redmi 4X). Máte někdo ověřenou informaci, o jaký zásah se jedná ? Je to jen klik-klak na NTB pro servisáka, nebo je třeba fyzicky něco "doplnit do palubky" a k tomu to odbloknout? Máte představu o ceně tohoto úkonu ? Díky moc předem za ověřenou informaci !!
  6. Mám s full-led v octavii najeto 38.000km. Po třetím, opakovaném seřízení ve značkovém servisu (kdy už se to konečně naučili...) mohu konstatovat, že LED jsou celkově mnohem lepší než běžné halogeny, ikdyž např. čirá optika v Octavii II FL byla velmi slušná. Rozhodně není u těchto světel problém s malou svítivostí, ale spíše problém s tím, že vytvářejí ostrý předěl den-noc velmi blízko před autem, a to zejména při zatížení vozu. Druhá trochu nepříjemná věc, se kterou je třeba počítat, je velmi nepříjemný odraz od návěstidel a značek. Doslova se tyto proti Vám v noci rozsvítí. Doporučuji vyhledat na googlu pojem "FULL LED s AFS - subjektivní zhodnocení" a dozvíte se toho dostatek od vícero lidí....
  7. U služebního přesně to samé, že být to moje auto, tak bych z toho zešedivěl....Rachot jako z lištové sekačky.
  8. Na 101% 1,4TSI. S 1,6TDI mám od novoty čerstvě za poslední měsíc najeto 6500km a vzpomínám s nostalgií na 1,2TSI 77kW. Úspora paliva nikdy nenahradí a nevyváží traktorovitost, hlučnost, malou pružnost a nižší výkon.
  9. S Fabií I jsem najezdil 85.000km a největší problém, který měla, byl problém se žárovkami. Nevím proč, ale odcházely z důvodu přepětí jako na běžícím páse. Stejně tak to bylo i se všemi ostatními u nás ve firmě. Jedinou odměnou za tuto nepříjemnost bylo to, že světla svítila neskutečně dobře, z důvodu přetěžování žárovek. Takže si myslím, že bez čiré optiky (kterou měla Octa II FL) bude halogenová Octa III svítit hůř, než ta Fabie I.
  10. Mé srovnání bylo míněno tak, že 1,2TSI bylo jízdně velmi příjemné a velmi tiché vozidlo a rozhodně na něj budu vždy "s láskou vzpomínat" :rolleyes: . Jediný hluk, který byl slyšet byla netěsnost (svistot) kolem oken dveří u řidiče a pneumatiky. TDíčko není rozhodně z hlediska hluku tragédie, ale proti TSI je to trvale dunivý lomozník. Navíc ta zadní náprava je fakt krok zpět a dá o sobě vědět vždy, když už si myslíte, že to není pravda. Teď jsem si přečetl svou včerejší recenzi a možná jsem byl až přehnaně moc kritický. Dnes jsem nabral na 1998km Vervu a při výjezdu z města se mi zdálo, že auto nabralo druhý dech. Začal jsem tomu přicházet docela na chuť a nemohu uvěřit tomu, že by ta lepší nafta to auto tak probudila. Není možné, že by výrobce blokoval průběh výkonu do 2.000km a po jejich překročení to pustil naplno ? Je to subjektivní, ale na druhou stranu, fakt se mi zdá, že se něco výrazně změnilo. Ještě k té převodovce. Být tam 6 kvaltů, tak opravdu nemám k vozidlu téměř žádnou připomínku krom drobných porovnatelných detailů, které se pokusím vyjmenovat (+/- proti Octavii II FL). 1) Displej na SWINGu 6,5 je z nějakého plastového skla a šmatlance vůbec, ale vůbec nejdou otřít. Příjem rádia je však velmi solidní ! 2) Levá páčka je užší a kolíbka na tempomat méně výrazná než u dvojky. Pokud je loket ruky na rantlu dveří (jak mám ve zvyku...), často při zapínání tempomatu zapnu i blinkry... 3) Umístění start-stop tlačítka je na nejhorším místě před šaltrpákou, kam to snad šlo umístit... 4) Otevírací přihrádka pře šaltrpákou je debilně zásuvná a nikoliv inteligentně vyklápěcí jako ve dvojce 5) Na horní části palubky chybí perfektní přihrádka na zbytečnosti ze dvojky 6) Středová opěrka je naprosto perfektní, široká, nastavitelná a s úložným boxem - rozhodně vhodný příplatek ! 7) Ovládání na volantu bohužel nemám a neudělejte blbost si ho tam nedat ! 8) Nastavení tempomatu funguje i po pře/podřazení oproti dvojce, což je super ! 9) Vypnutí ASR možné jen přes displej SWINGu, takže na pikaču... 10) Po městě si nic jiného než trojku neužijete, pokud Vám nevadí podtočený motor.... 11) Oproti dvojce chybí jednoduchý, ale o to praktičtější úchyt na propisku za šaltrpákou. 12) V kufru je v levé části bezvadná vyjmutelná přihrádka, která mi ve dvojce hodně chyběla. 13) Na rozevláté okresce se se dvojkou bez ESP jelo hravěji a svižněji. Naopak na perfektní silnici je u trojky to ESC a XDS opravdu znát a auto se chová podstatně klidněji a bezpečněji. 14) Napsal bych, že auto s full LED lépe svítí, ale jednak jsem ještě v noci nejel a dvojka s čirou optikou svítila naprosto perfektně ! Takže jsem na první noc fakt zvědavej B) A je toho víc na obě strany, ale zrovna mne nic dalšího nenapadá. Každopádně, čím více mám najeto, tím více se mi TDI Octa líbí. Je to asi jen o zvyku. Možná to bude i tím, že nejlepší auto ze všech je to "služební" :D
  11. Mám 2 týdny Ambition 1,6 s manuálem. Přešel jsem z Octy II FL 1,2TSI 77kW, se kterou jsem najezdil bez problémů 223.000km. (obě auta služební) Mé pocity z TDIčka jsou však víceméně velmi rozpačité. Není to sice nic tak tragického, jak jsem všude četl, ale na druhou stranu bych od auta za 580.000,- čekal přeci jen trochu více. Abych to shrnul. Kromě značného hluku, tvrdého podvozku a odskakující zadní nápravy (na což jsem rozhodně v TSI zvyklý nebyl) je ten 5ikvaltový manuál opravdu totálně, ale totálně mínusová záležitost, která vůz naprosto zbytečně degraduje o dimenzi níže. Pod 1500rpm se s motorem jezdit v podstatě nedá, což je v mnoha případech velmi nepříjemné. Např pomalý nájezd ve městě do pravoúhlé křižovatky do kopce buď musím provést zostra, nebo prostě podřadit na 1. To jsem nikdy nemusel, a to ani před léty v Trabantu, nebo dnes ve slabé Thalii. Vypadá to, že s láskou budu na TeSInku vzpomínat a moje manželka ještě více... Dnes s tím jela prvně a vylezla z toho úplně znechucená (což však samozřejme není vůbec podstatné :rolleyes: ). Ale abych nebyl neobjektivní. Dnes jsem se vrátil ze služebky z Polska s průměrnou spotřebou od počátku ježdění 5,37L/100km. Jelo se s tím po dálnicích naplno a v plném naložení celkem hezky a ve vyšších rychlostech je ten objem přeci jen znát více, než tomu bylo u TSI. S vozem se krásně rozjíždí, spojka měkká, k pumpě jen občas. Najeto zatím jen 2000km, takže předpokládám, že si to ještě nepatrně sedne, a to určitě k lepšímu. Závěrem jen uvedu, že bych za sebe do tohohle TDIčka nikdy nešel a když už Octavii, tak v silnějším 1,4TSíčku se 110kW a 6ikvaltem, která vycházela o cca 30.000km levněji. Ten rozdíl, než by se v palivu projel je tak dlouhý, že nemá význam to řešit. Ale jak se říká : darovanému koni na zuby nehleď :D
  12. Omlouvám se - nevím kam jinam napsat. Je možno přidat tuto nejnovější verzi motoru jako samostatnou kapitolu? Díky.
  13. Docela vtipné řešení s tou odbočkou, jen si dovolím doplnit drobný, snad jinde nezmíněný fakt, že je třeba dát velký pozor na to, aby odbočka byla na správné straně pojistkového osazení - tzn. za pojistkou (ve směru od baterky) a nikoliv před ! Mám tím na mysli, že není jedno, jak se do zdířek zasune...
×
×
  • Vytvořit...