Přejít na obsah

Petr Fido

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Petr Fido's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, přesně toto dělala moje Chrochtávka III po 155tis.km Reklamace a výsledek - Ohnutý přítlačák ve spojce, + jednostraně sjetá lamela. Takže výměna spojky a taky nějaký ložiska v převodovce vyměnili.
  2. Zdravím, jak konkrétně se projevuje to, že právě probíhá regenerace DPF ? Mě se občas, cca po 300 - 400km, najednou zničeho nic, zvedne hodně, průměrná spotřeba, např ze 4,8l skokově na 7,5l. Může to být ono ?
  3. Zdar chlape, Mám podobnou zkušenost. Asi před rokem mi ruplo lanko u stahovačky el. okna u spolujezdce. V servisu byl vyměněný stahovací mechanismus. Pak začaly problémy....když okno pootevřu, a chci ho pak po čase zavřít, sjede mi místo toho dolů. Nahoru už pak nejde na automat ale jen ručně. Pak je zase vše v pořádku. Nutno dodat že okno při zavírání brečí a kňučí jak kdyby se mu nechtělo. Problém kulminoval tím, že lanko opět prasklo, takže byla znovu vyměněna stahovačka. (V záruce) Opět problémy stejného rázu. A nikdo neví co s tím. Pořád mi tam chtěj stříkat WD40 nebo Silikon....ale to není řešení podle mě. Akorát má pak člověk mastný okno půl roku.
  4. Zdar, mám stejný problém.....Octu nastartuju, jede a najednou jak kdyby se snížila dodávka nafty o polovinu....žádnej tah...plyn k podlaze žádná reakce, na dvojku to jede sotva 40....a rozjede se to jen z kopce...pořádně. Zastavim...vypnu zapalování, nastartuju znova a vše je najednou OK. V servisu mi na otestování vymněnili regulátor turba (celá ta kostka stojí cca 4000,-)....a jezdil jsem týden s tím zkušebním, a začalo to dělat znova, takže regulátor turba to nebude. Tak jsem zvědavej co s tím dál.....na Dg nic nenačtou protože je to sporadická závada....nejvíc, vlastně vždy to dělá jen když je motor studenej.
  5. Tak kámo, rozebral jsem to....měl si pravdu - byla to hračka. Přečistil jsem to prostříkal Kontoxem i když mi připadalo že tam nic moc k čištění nebylo. Všechno jako nový. Ale budiž. Nahrnul jsem to tam zpátky, a zatím to funguje. Tak uvidíme co přinesou dny příští. :) Každopádně díky, konečně taky nějakej server kterej je k užitku.
  6. Tak paráda.... Moc díky kámo, hned zítra se do toho pustím. Už mě to nebaví jak to tempíčko pořád stávkuje.
  7. Prima......díky za radu, zkusím to. Jen tak nějak nevím, jak rozlousknout tu páčku. :o Nerad bych tam polámal nějaký ty jejich podělaný spony. Edit... necituj prispevek co je nad tebou...p2p
  8. Mám problém s tempomatem. Nechávám ho stabilně zapnutý (aktivní) ale občas se mi stane že nejde za jízdy spustit. Pak stačí třeba zastavit na odpočívadle na cigárko,pak sednout do auta a jet dál a začne zase normálně fungovat. Je to občasná závada, proto se to dá asi těžko najít. Nevím....poradíte ? Díky Fido
  9. Tak jsem to napatlal neutrálnim silikonem oxim transparent. Jsem zvědavej co to udělá. má výdrž -40°C - +120°C Takový teploty se snad u nás vyskytovat nebudou :) V návodu není uvedeno ani za jak dlouho to vytvrdne, ani čím se dá očistit nářadí. Hlavně že je to napsaný i v Litevštině. Jinak dík za radu Fido
  10. Myslíš že to bude držet ? Je to ten průhlednej ? No asi to zkusim, měl by bejt odolnej tepelně i proti mrazu ne ?
  11. Odlepilo se mi pravé vnější zrcátko od plastového držáku který je zacvaknutý do otáčecího mechanismu. Potřebuji poradit čím to přilepit zpět, protože na zadní straně zrcadla je speciální vodící vyhřívací vrstva, tak abych jí nějakým spůsobem, nebo nevhodným lepidlem nepškodil. Díky za vaše všechny odpovědi. Fido :)
  12. Zdárec všem, Na studené OII když se mi při teplotách kolem 4°C a nižších, zamlží čelní sklo, je to pak docela horror to odmlžit. Ventilátor mám naplno, ofuk nastaven pouze na č. sklo, a i když ujedu cca 7 km, tak je sklo pořád ještě zamlžené do půlky. Zkoušel jsem odmlžovat i přes climatronic, ale jedinej efekt kterej to mělo, je ten že mi byla zima :D Měl jsem Mitsubishi Carisma, tam jsem přes klima odmlžil během 20 sekund. Zamlžení se jakoby zatřepotalo, a bylo za chvilku pryč. Tak nevím, třeba něco dělám špatně. Mimochodem s topením to u OII taky není žádnej šlágr. :P Děkuju za všechny rady. Fido
  13. Petr Fido

    Kontrolka airbagu

    čao, většinou to bývá rozpojenými konektory pod sedačkou řidiče. Stává se to po příliš intenzivním vysávání pod sedačkou, nebo při prudkém posunu sedáku dozadu.
×
×
  • Vytvořit...