Přejít na obsah

Semir103

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Semir103's Achievements

0

Popularita

  1. Pokud by jste měl někdo zájem, mám tu originály 15". Můžu poslat nebo i osobní odběr. Opravdu pěkný neponičený. Cena 1000,-kč dohoda případně možná.
  2. Tak otázkou je : jak staré jsou svíčky, co zapalovací modul, dále vstřikovače, co diagnostika, chyby, data...Na měrce i víčku se může vytvářet emulze při krátkých vzdálenostech (jde o kondenzaci par) pokud není únik vody do oleje. Možností je hodně.
  3. dotaz, už jsem zkoušel vše, ale stále bez výsledku. Zlobí mě do klíčem auto zavřu, dálka jde jen pro dveře krom řidiče. Zkusil jsem projít kabely, jednotku ve dveřích a teď jsem skončil na komfortce. Mám 1C0959799A ZM mifimax 5DK 008 213-00 III 64604 H01/S004. Od známého jsme měl dnes půjčenou stejnou č. 1C0959799A ale ZM mifimax 5DK 008 213-00 II 30403 H01/S003 a nejde už ani dálka celově, když otevřu vzadu dveře sepnou se výstražný spínaný komfortkou. Pls o radu. Díky
  4. No dělal mi to v autorizovaným servise asi to přes diag nějak simuloval tak proto jsem se ptal. Jelikož házela diag readiness kódy, a pak po tom zmizeli. Měnil se zapalovací modul vstřiky, kabely ke svícím a svíce. Diag žádné chyby nezobrazuje, jen bylo v diag zjištěno vynechávání zapalování válce.
  5. Tak jsem po nějaké době došel k další novině a dotazuji se, zda je to možné. Známý co mi na autě díky mé absenci heveru měnil nějaké drobnosti dělá ve Škodovce - autoriz. servis. nechal auto dýl nastartované, projel akční členy a data v diagnostice a říkal, že když si auto načetlo špatná data, že musí buďto přes diag nebo delší jízdou načíst data nová, údajně stačí i jízdou a že se to samo srovnalo. Už mi to na diag neukazoval, ale auto se zklidnilo na otáčkách a už neškube, jen občas si teď v určitém režimu otáček cukne. Lambda mu pak prý začala data také hlásit. Je to možné že když jsem jel jen kratší cestu do 30km, že se jednotka nesrovnala datama? :blink:
  6. Lambdy jsem neměnil, bylo mi řečeno, že na VAGu se chovají normálně i když přední na mé diag se moc normálně netvářila. Vynechávání zapal se ukazovalo vždy při ohřátém motoru. Studený OK bez závady. readnes kody se jim prý už nezobrazovali v 1
  7. Pánové popřípadě i dámy :-( Nějaká další známa rada, která by mi pomohla vyřešit problém? Moc děkuji.
  8. Tak jsme se moc nepohli, v autorizovanem mi sdelili,ze kdyz diag nedava chyby tak vypadky zapalovani neresit.Tlaky ve valcich 198, 198,5, 198, 199psi. Tak ze opet bez vysledku..pls nejake dalsi napady..diky
  9. Právě, že opravdu nová .-) je cívka, tedy modul, kabely a svíčky. Dále za starší, údajně funkční vyměněny vstřiky na všech válcích, dnes záměna za zcela jistě dle diagnostiky předešlé funkční. Zatím nezkoušeno, ale mám obavy, že to bude po ohřátí to samé. Svíčky dnes kontrolně vymontované, suché čisté bez karbonu apod. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wacko: . Není nad to, řešit tyhle závady. Jak kdyby nemohla diagnostika napsat že je něco v hajzlu a po výměně OK. Ne prostě naměřené hodnoty po ohřátí na prd u přední lambdy, tedy tady i za studena a pak to vynechávání zapalování a kolísání volnoběhu. ACH JO :-((
  10. Svíčky všechny čtyři stejné, bez zapečených nánosů čehokoliv, byly tam NGK originál, barva lehce do cihlové - šedé nevím jak přesně tu barvu popsat :-) Mohu nafotit:-) Jinak dnes jsem to opět rozhodil a zkontroloval opět svíčky, jsou čisté bez nánosů, suché. Zaměnil jsem vstřiky, jelikož vyměněny byly za starší, tak že sice náhoda, ale i ty vyměněné by mohli habrovat Tak jsem dal ty, co nehlásily žádnou chybu. Zatím jsem se nedostal ke zkoušce. Spíše by mne zajímalo, tlaky jsem ještě neměl možnost zatím zkontrolovat, můžou až příští týden, zda to může rozhazovat vadná přední lambda. Jde mi spíše o to že studené to je OK bez špatných naměřených hodnot na daném válci a po ohřátí jak když luskne a začne hlásit nepravidelně vynechávání zapalování. Readiness kódy se pak měni podle otáček volnoběh naskakují po přidání plynu na 2500-3500 se změní z 1 na 0. Nemám VAG tak že vycházím z hodnot z Delphi diag. Díky za další poznatky...
  11. Ok, díky za zprávu, nic jiného mne také nyní nenapadá. Nebo má ještě někdo krom tlaků jinou radu? Pls žádám pomoc. jelikož jsem už bezradný. Spíše jde o to, že klasicky diagnostika žádné chyby nedává, jen se to projevuje při spuštěném motoru v datech ještě tam habrují data přední lambdy. Díky Romix95, kdyby jsi měl nějakou další radu, budu za ní vděčný.
  12. Zdravím klubáky, prosím Vás, nemáte někdo radu co s tím vypadáváním zapalování? Jak jsem psal výše, vyměněny kabely, svíčky i modul a chyba v naměřených hodnotách z diagnostiky stále přetrvává výpadek zapalování na druhém válci. Zkusil jsem dnes výměnu vstřikovače za jiný, ale stále to samé Studené nic nedetekuje, jak se ohřeje skáče v datech výpadek. Samotné chyby nejsou zjištěny jen to skáče v rednisekodech a měřených hodnotách s tím. že pak kolísá volnoběh. Při přidání plynu výpadek zapalování ustane a naskočí 0.
  13. Tak se také přidám. U naší 1,6 75kW začaly kolísat trochu otáčky. Tak na diag a dávalo to chudou směs prostě kod chyby 16555a vynechávalo zapalování 2.válce. Hledám, koukám a prasklá hadice odvětrání klikovky. Vyměním a ještě tedy kouknu na kabely a modul. 16555 už je pryč. Tak na druhým válci na modulu zeleno- zoxidovaný jak...vyčistil jsem, ale chvilku jde, chvilku nejde a zase naskakuje vynechání zapalování. Kabel v modulu moc nedržel, tak jsem ho přimáčkl, ale i když je tam pevný, tak se závada na 2 bálci objeví zase.. Nemáte někdo radu co by to mohlo být? Asi začít od levnějších věcí, že. Kabel jsem přeměřoval a nevykazuje chybu, ale jsou to ty /uhlíkový/ a s nimi mám blbý zkušenosti.
×
×
  • Vytvořit...