Přejít na obsah

cornus

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

323 zobrazení profilu

cornus's Achievements

0

Popularita

  1. Sháním plastové ozubené kolečko motoru stahovačky, nebo klidně nefunkční motorek, ale hlavně v pořádku ozubení. Škoda O2 FL modelový rok 2012, čislo dílu 1T0959702S. Myslím že ozubené kolečko motorku je stejné u všech dveří. Takže v podstatě jedno z jakých dveří motorek je. Díky
  2. Tímto by mělo být vše nastaveno a nevím zda je potřeba nechat zapalování po všech změnách minutu vyplé..pro jistotu jsem udělal ale myslím že nebylo potřeba. Následne v menu můžeme volit a nastavovat :) vše fungovalo jak má ale nemám otestováno funkčnost s dlohodobého hlediska, předpokládám že to bude fungovat jak má...tak doufám že někomu návod pomůže a nemusí vymýšlet jako já kam a jak napinovat a připojit kabílky od tlačítka:))
  3. a nyní jedna důležitá věc, která dostane položku do menu, což já jsem poprvé vůbec nedělal. Jedná se o nastavení řídící jednotky Gateway. V podstatě se přidá další virtuální jednotka pro hlídání tlaku. Je to jako komfortní jednotka na kterou když klikneme nemůžeme se s ní spojit jelikož nenní fizická ale je součástí centralní jednotky. (tak nějak zhruba popsané). Takže vybereme jednotku 19 Can Gateway a následně seznam jednotek vozu. V následném dialogu zaškrtneme jednotku 4C hlídání tlaku kterou jsme vytvořili v jednotce 03 ABS. Pokud toto neuděláme tak nebude v menu nic a ješte bude Can Gateway hlásit chybu špatného kódování. dáme uložit kódování a ukončíme všechny komunikace.
  4. nyní nastavíme řídící jednotku 03 abs ....v předposlední bytu 17 zaškrtneme Bit 2. hodnoty vždy musíme nahradit za staré tlačítkem start (nemám vyfocené omluva:) jakmile se zavře okno dlouhého kodování vyskočí nabídka na přepsání starých hodnot novými právě tlačítkem start Bytu 16 byla pro mě trošku záludnost jelikož bylo potřeba nastavit i bit 1 (pořadí je z prava do leva 0,1,2,3.....na bitu 2 (třetí zprava) zaškrtnutím políčka dostaneme hodnotu1 ale je potřeba dostat hodnotu 1 u na bit 1(druhý zprava) není zaškrtávátko tak kliknout přímo do pole a přepsat 0 na jedna (viz červené značení) bit jedno totiž nastavuje virtuální tlačítko, bez něj sice je v menu položka ale nelze uložit hodnoty do paměti a kontrolka se nerozvíti...prostě to bez toho nefunguje nyní zkontrolujeme zda je v řídící jednotce přístrojové desky 17 zaškrtnuto na bytu 2 bit 0 (jedná se o kontrolku)
  5. Jelikož jsem si dnes zprovoznil TPM přes maxidot u MR2012, chtěl bych se o to podělit, aby to někomu kdyžtak pomohlo. Mě pomohl dosti jeden ruský web který, zde více méně přeformuluji do češtiny:) zdroj [ http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=99&t=106491 ]. Koupil sem si tak před měsícem vag a začal zjišťovat co vše mohu vylepšit. Například TMP a po zjištění na tomto webu, že MR2012 nemusí mít tlačítko jsem se směle vrhnul na kódování, ale po všelijakém zkoušení jsem nedostal do menu maxidotu položku tlaku pneu. Tak jsem usoudil podle indicií z fóra že jedině přeflashovat software. ALE chyba lávky není to tak. Každopádně omezení pro panely přístrojů je zmiňováno, dočetl jsem že panel ........843 Q a vyšší muže zprostředkovat nastavení TPM. (Q,R,S...) viz řídící jednotka 17 přístrojová deska. Následuje názorný obrazový postup. Chápu že tu většina z Vagem asi umí ale popíšu to zde pro naprosté nováčky. Takže nejprve vybereme jednotkuc Poté kliknem na 7 kódování a následně kalkulačka pro dlouhé kódování.. (mám ji již implementovanou ve VCDS) každopádně jde o hodnoty bitů (převod binární na hexadecimální)
×
×
  • Vytvořit...