Přejít na obsah

Majkrs

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Majkrs's Achievements

0

Popularita

  1. Majkrs

    2 x Turbo KO

    Tak tak. Měl sem to samé. Turbo bylo KO, lopatky vylámané. Dým jak sviňa za autem a šlo to až do omezovače. Měl sem to štěstí, že šlo vypnout. Vyměnil sem turbo, vypláchnul sání a vše co šlo, kde by mohl být olej,který utíkal skrz vadné turbu. Bohužel sem zapomenul na intercooler. Auto po vyměně turba šlo ještě několikrát do otáček a hulilo,ale olej se vypálil z válců a už je klid. Záleží kolik ti turbo bralo oleje.
  2. Možná špatná váha vzduchu Může být taky špatná regulace turba
  3. Zkus sundat hadici saní do turba a podívej se na lopatky. Já sem je měl vylámané. A pokud se ti i ztrácí olej, tak je turbo off. A ještě bych si od někoho,kdo má stejný motor půjčil Ventil N75 co je na regulaci turba.
  4. Mě taky vynechávalo turbo,ale k tomu mi začlo i hvízdat jako kráva. Pak při rychlém rozjezdu rána a silný unik vzduchu. Odletěl mi šroub s hadičkou co přivádí tlak z turba do Ventilu N75, který slouží k regulaci turba. Po zašroubování zpět auto začalo dýmit jako tank a šlo samo do omezovače. Naštěstí šlo vypnout klíčem,tak sem to nezadřel. Sundej hadici co přivádí vzduch do turba a mobilem nebo jestli máš kamerku,tak se mrkni na lopatky turba. Já sem je měl totalně vylámané. Turbo mi pak začlo žrát olej a šel do válců,což není úplně sranda,jelikož motor jede na samovznícení a někdy nejde zastavit jinak než jeho totální destrukcí.
  5. Ta co je volná slouží myslím na zakontrování proti povolení. Tady si můžeš přečíst něco o nastavení regulace. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=29465 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=133549&sid=5e911e390348ca4974c1889e54d1f215
  6. Tak to určitě nebude dobře, jestli je volná. Měla by být určitě zajištěná proti otáčení
  7. Prvně bych překontroloval všechny tlakové a podtlakové hadičky,dost často se třením ošoupou,jestli někde není není nějaká prasklina a možná i to píchnout na diagnostiku,jestli třeba není nějaká vadná váha vzduchu. Vím,že si psal,že je vše OK, Určítě bych zajel k někomu,kdo tomu rozumí nebo s tím má zkušenosti,aby přeměřil tlaky v hadičkách z turba a do turba. Co sem tak četl,tak hodně lidí psalo,že měli vadnou váhu vzduchu.
  8. Zaslepit to můžeš zkusit. A jen se zeptám. Proč si dával turbo na repas?
  9. Někde na fóru sem četl,že někomu taky zabíralo okolo 2200ot. a po vyčištění egr ventilu,který měl zasraný jak sviňa mu zabíralo 1700-1800ot. Do toho bych šel první. A pokud ani to ne,tak možná nějaký turboservis,kde se ti na to mrknou a když ani to ne,tak ČIP
  10. Možná ti nastavili jinak regulaci turba. A kdy ti zabíralo před repasem,jestli okolo 1800ot.,tak bych řekl,že ti jinak nastavili regulci turba. Ale turbo po repase ti nepojede vždy úplně stejně jako nastavené od výroby,které nebylo nikdy otevřené. Regulaci nastavují docela přesně,stejně jak byla,teda pokud to je solidní servis na repasy. Jde to myslím i trochu poladit přes řídící jednotku. Ale pokud by si nastavil jinak regulaci,tak aby ti zabíralo dříve,tak by se ti mohlo přefukovat.
  11. Právě,že sem vyčistil vše krom Intercooleru , na ten sem zapoměl. Ale auto už šlape jak má,ale stejně mám za chvíli měnit filtry,tak to nechám vyčistit
  12. Tak sem to jel několikrát protáhnout po rovince a udělalo to jen 2x ze startu a pak už nic. Do práce a z práce taky nic. Je možné,že to,že ty otáčký a dým měl na svědomí olej.který se nejspíš dostal skrz to vadné turbo do válců. Někde na fóru sem četl,že někomu šlo taky do omezovače a dýmilo díky tomu,že mu šel olej přes špatné Turbo do válců.
  13. Než sem musel vyměnit turbo,tak mi od zimy docela dost hvízdalo a někdy hvízdalo i přerušovaně. A teď při rozjezdu rána a rychlý únik tlaku vzduchu. To asi způsobila vystřelená hadička od turba, ta co je z čela, vedle sání turba ( má průtokové očko a je k turbu přišroubována průtokovým šroubem. Myslím,že tlačí z turba vzuch do Magnetického ventilu N75 viz foto výše ). To mělo asi i vliv na chrochtavý zvuk motoru. Známý mi řekl,že s tím můžu pomaličku dojet. Domů cca 120km. Lechtal sem to max do 2000ot. ( velice příjemná a dlouhá jízda ). Po cca 10km chrochtání přestalo. Doma sem našel upadlý průtokový šroub a připojil hadičku zpět. Asi po 5km začalo auto z výfuku strašně dýmit a při jizdě i při volnoběhu začne začalo rychle něco klepat a otáčky rychle nahoru asi by šly až do omezovače. Problém s nárustem otáček do omezovače a klepání přetrval i po výměně turba. Jen už tak nedýmí,jen trošku kouří,ale to se asi jen vypaluje výfuk jak se zasral. Nemáte někdo takovou zkušenost nebo radu jestli by za to mohl opravdu ten Magnetický ventil turba N75
  14. Zdravím. Mám takový problém. Odešlo mi tubro na 1.9tdi 66kw. Lopatky totálně off. Tak sem dal repas,sání sem vyčistil a po nastartování mi šlo hned až do omezovače a druhá nastartování začalo něco strašně rychle klepat ( jako by se nechtěla otevřít nějaká klapka) . Tak sem si pujčíl z bráchovy octávky magnetický ventil N75,co ovládá turbo a zkoušel sem to opatrně projet jen asi 60metrů 3x a zatím cajk. Je možné,že by ty otáčky do omezovače a to klepání měl na svědomí ten magnetický ventil. obědnal sem nový,ale jen jestli to mohl dělat on. Přidal sem i foto Děkuji za odpověď
×
×
  • Vytvořit...