Přejít na obsah

kubais22

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

kubais22's Achievements

0

Popularita

  1. Ahoj, díky za reakci pcv objednám tedy originál a ty rozvody zkusím ještě někde pořešit teda.Můžu se ještě zeptat, jak to je s tím olejem?Můžu ho vyměnit ještě před rozvodama nebo se to musí dělat zároveň?Díky K.
  2. Zdravím Vás! Po přečtení všech 61 stránek co se týče tématu 1.8 tsi jsem se přes všechny rady, problémy a neduhy také rozhodl ke koupi jedné Octavie II fl s tímto motorem a rovnou s ''vychvalovaným'' motorem cda :-D .Někdo určitě podotkne (další blázen) , ale byla to láska na první pohled.Co se týče aut, tak jsem na tom celkem špatně a mám problémy si vymenit brzdové destičky..auta mi prostě ůplně nejdou. Co jsem ale zvládl bylo se podívat dle vašeho návodu (díky za něj) na stav rozvodů nebo spíše napínáku.Rok výroby auta je 2010 ,ale kdy je vyrobený motor nepoznám.Někdo tu psal, že je štítek na motoru, jen nevím kde přesně hledat.Zjištěním napínáku jsem poznal, že tam není ten co se dával jako první a vypadá to na tu další sérii, ale ten typ K to nebyl a kouká jeden zářez ven...čekal jsem, že to tak bude, ale přeci trochu zklamání tam bylo.Při mém ohledání jsem našel v té široké ''hadici'' nejspíš co jde k turbu malý náznak oleje a tím nastává otázka.Jak jsem se dočetl, tak to vypadá pravděpodobně na špatný odlučovač oleje v lepším případě,Chci se zeptat mám objednat ve ŠA originál nebo jsem našel nějaký německý a stačil by tam? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06h103495e-odlucovac-oleje-de-23374.html Další věc.Dnes jedu do autorizáku zeptat se na rozvody s prací kolik by si za to představovali.Po ujištění servisu, že to opravdu není nutné měnit, že je tam řetěz (bohužel to netvrdil jen jeden člověk tam) jsem si trval na svém mi řekli nepříjemnou částku a když se mi to nezdálo začali předhazovat různé slevy až jsem se dostal na částku lepší.Jenže se mi nelíbilo jejich jednání, když mi začali dva technici tvrdit, že se musí měnit i vodní pumpa a ty ozubené kola co pohání řetěz jsem zbystřil a přestal jim tak trochu věřit.Ujistil jsem ty dva techniky, že vodní pumpa kterou mi cpou v případě tohohle motoru není součástí rozvodové sady (díky tomuto tématu), tak poté zbystřili zase oni.Ani nevěděli, že kryt rozvodů se nesundá myslím bez poškození, takže mi ho po sléze nacenili taky.Ze servisu jsem odcházel v divném rozpoložení a nevím jestli se jim dá auto svěřit a zda ho opraví, tak jak mají.Z toho všeho vyplývá další otázka.Neznáte prosím někoho šikovného někde u Hradce Králové, který by udělal rozvody?Já jednoho kluka mám, ale má toho hodně a je to na dlouhý lokte.A ještě mám jednu otázku na vás.Když se dělají rozvody musí se vyměnit olej po opravě rozvodů nebo ho můžu vyměnit dříve a rozvody udělat potom.Chci přejít na olej 5w40 od BP, snad na značce tolik nezáleží a bude to splňovat určité normy.Jinak jak je na tom moje auto se žraním oleje zatím nevím, mám ho chvilku, ale co jsem zatím vypozoroval ,že to 2x při mírném vytočení studeného motoru černě zakouřilo.To by mohlo být tím olejem v hadici k turbu asi ne a svíčky taky nevypadají nejlépe, ty jsem zvládl vyndat taky :)) .Na straně myslím 60 někdo dával fotky a ty mé vypadají hůř a to jsou prý měněné ve ŠA na 98 tis. a teď je na tacho 107 tis., takže mě napadlo, jestli se na to v servisu nevy... Jinak se omlouvám, jestli píšu do špatného tématu a snad jsem vše vysvětlil k pochopení všech.Díky K.
×
×
  • Vytvořit...